Elektrobusy
Od kiedy na dodatkach na 178 jeżdżą elektryki?
TVN chce mieć pewnie najnowszy autobus IV generacji, a nie jakiś tam III generacji. Pokazuje go również od zewnątrz. Poza tym jest tam w miejsce SIPu włożona na stałe "dykta" z nazwą programu, więc nie wiem, czy komuś by się chciało ją wyjmować.
Ajenci w umowach mają zakaz wynajmu wozów w celach komercyjnych, nawet był problem w celach obsługi Extrówek przez wozy z kontraktów.michael112 pisze: ↑19 maja 2021, 10:04A poza tym czy TVN naprawdę musi mieć warszawski autobus? One miały pracować dla mieszkańców.
MZA takich umów nie ma?
Sądzę, że ta jedna sztuka przy braku unifikacji ładowarek (jeszcze) ich nie zbawimichael112 pisze: ↑19 maja 2021, 10:04A poza tym czy TVN naprawdę musi mieć warszawski autobus? One miały pracować dla mieszkańców.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Ja tam częściej SM12 widuję
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Od jakiegoś czasu (prawdopodobnie od awarii ładowarki na Chomiczówce) na 116 i 180 codziennie po 3-5 brygad na każdej z tych linii jest obsługiwanych nie przez elektryki (źródło: ztm.wawakom.pl).
Świetna zmiana, zamiast gazowców z Kleszczowej na 116 i 180 jeżdżą "ekologiczne" diesle
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Z teco co kojarzę, w MZA nie ma wozów o słabszej normie niż Euro-3, więc w zasadzie tak, każdy autobus jest ekologiczny w porównaniu ze szrotem ściąganym przez elektorat.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Na 116 i 180, do chwili uruchomienia ladowarek na Wilanowie, według mnie powinny kursować naprzemiennie elektryki i gazowce, może wówczas ładowarki na Chomiczówce tak się nie psuły.
Ale przecież one są uruchomione i działają.
Tak, uruchomione i działają.
Ale przypomnij sobie co się działo parę dni wstecz, przy korkach i opóźnieniach, powstała kolejka przed pętlą elektryków czekających na ładowanie. A tak nie powinno być, stąd powinny jeżdzić naprzemiennie elektryki z gazowcami.
Ale przypomnij sobie co się działo parę dni wstecz, przy korkach i opóźnieniach, powstała kolejka przed pętlą elektryków czekających na ładowanie. A tak nie powinno być, stąd powinny jeżdzić naprzemiennie elektryki z gazowcami.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Skąd decyzja o budowie dodatkowej stacji ładowania przy Konwiktorskiej? Nie było jej w planie w przetargu.https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/warszawa-najwieksza-stacja-ladowania-elektrobusow-powstaje-w-wilanowie-69299.html pisze:Już wkrótce powstanie trzecia dodatkowa ładowarka przy ulicy Konwiktorskiej, tempa nabierają też przygotowania do realizacji stacji przy ulicy Browarnej.
Dziś kolejny już raz przegubowy elektryk na 4/168. Pytanie krótkie: gdzie odbywa się ładowanie tego wozu? Na Spartańskiej, czy na R-7?
Obstawiam, że raczej następuje podmiana wozu i tyle.