Tramwaje Hyundai Rotem

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 685
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 13 wrz 2022, 13:57

Emyl pisze:
13 wrz 2022, 13:28
10 sztuk? Na co to komu?
W niektórych przypadkach wystarczająca ilość, żeby zapewnić na jednej linii tramwajowej same niskacze. Lepsze to już nic, jak pisał przedmówca
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Krzysztof_J
Posty: 448
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 13 wrz 2022, 14:07

I tak największym problemem jeszcze przez lata będą 123N (czyli chyba najbardziej bezsensowny zakup w TW), które komfortem jazdy nie różnią się od stopiątek (a nawet pod pewnymi względami są nawet gorsze, np. słabsza wentylacja wnętrza), a ze względu na wiek nikt ich szybko nie skasuje. Sprzedaż jako używane też pewnie nie miałaby większych szans powodzenia.

primoż
Posty: 3712
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 13 wrz 2022, 14:43

ZielonyJamnik pisze:
13 wrz 2022, 13:25
Najgorsze jest to, że nie chcą nawet spróbować wziąć chociaż z 10sztuk, które z pewnością by się przydały
fraktal pisze:
13 wrz 2022, 13:37
Emyl pisze:
13 wrz 2022, 13:28
10 sztuk? Na co to komu?
Lepsze 10 dodatkowych niż zero dodatkowych, skoro nie można wykupić opcji w całości. Choć ja ze swojej strony rzuciłby liczbę 30, czyli 1/3 opcji., gdybyśmy wykupili opcję. Bez t6ego zostanie prawdopodobnie trochę klasycznych 105tek też, które pewnie będą jeździły też na calakach. Bo przecież będą nowe trasy, na które Hyundaie pójdą w pierwszej kolejności. Ale przyznam też uczciwie, że nie liczyłem tego, bo też na dzień dzisiejszy nie bardzo wiadomo, jak to liczyć.
Podstawowe pytanie powinno brzmieć, czy kontrakt pozwala podzielić te 50 sztuk na mniejsze partie, czy trzeba brać od razu całość :-k
Krzysztof_J pisze:
13 wrz 2022, 14:07
I tak największym problemem jeszcze przez lata będą 123N (czyli chyba najbardziej bezsensowny zakup w TW), które komfortem jazdy nie różnią się od stopiątek (a nawet pod pewnymi względami są nawet gorsze, np. słabsza wentylacja wnętrza), a ze względu na wiek nikt ich szybko nie skasuje. Sprzedaż jako używane też pewnie nie miałaby większych szans powodzenia.
Akurat komfort jest lepszy w hipollitach niż w stopiątkach ze względu na większą ilość miejsca na nogi. A poza tym to zgoda: z powodu wysokiej podłogi niestety nie przystają do obecnych czasów.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 13 wrz 2022, 14:50

Krzysztof_J pisze:
13 wrz 2022, 14:07
I tak największym problemem jeszcze przez lata będą 123N (czyli chyba najbardziej bezsensowny zakup w TW), które komfortem jazdy nie różnią się od stopiątek (a nawet pod pewnymi względami są nawet gorsze, np. słabsza wentylacja wnętrza), a ze względu na wiek nikt ich szybko nie skasuje. Sprzedaż jako używane też pewnie nie miałaby większych szans powodzenia.
Gdy zdecydują się wycofać pochodne 105tek, to i 123N się zestarzeją.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1618
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 13 wrz 2022, 15:08

Jazzy i Swingi do remontu i to sporo sztuk.
105 do kasacji powoli, ale jednak stale.
Jak zbudują szybko trasę do Wilanowa może być krucho.
Ale może nie zbudują...
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Krzysztof_J
Posty: 448
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 17 wrz 2022, 19:15

CBA kilkadziesiąt razy nielegalnie inwigilowało telefon przedstawiciela firmy Hyundai Rotem oprogramowaniem Pegasus - donosi Gazeta Wyborcza. Służby w ten sposób miały badać przetarg Tramwajów Warszawskich. Sam inwigilowany nie wyklucza złożenia pozwu.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 75268.html

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8297
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 20 wrz 2022, 16:01

Czy tylko mnie trafiają się przypadki kakofonii w Hyundaiach? W drugiej połowie komunikaty są puszczane chwilę wcześniej niż z przodu. Dziwne uczucie.
Wczoraj doświadczyłem tego w 4204.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 20 wrz 2022, 17:45

W coraz większej ilości wozów tak już jest.

Krzysztof_J
Posty: 448
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 20 wrz 2022, 18:26

Jakiś czas temu bodajże w 4214 (na pewno któryś z R-3) miałem wrażenie, że w jednym lub dwóch skrajnych członach w ogóle nie działały zapowiedzi i było je słychać tylko z dalszej części wozu.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 685
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 20 wrz 2022, 20:28

Trzeba zwrócić uwagę, że Hyundai'je nie są nadal podłączone do bazy reklamowej i ciągle wyświetlają tylko logo TW
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4865
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 20 wrz 2022, 20:45

Najwyraźniej rzadko jeździsz. Od dawna wyświetlane są reklamy w Hyundaiach.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 685
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 20 wrz 2022, 22:05

Ostatni raz z jakieś 2 tygodnie temu, teraz mało jeździ na 9
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4865
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 20 wrz 2022, 22:10

Może reklamy wyświetlane są tylko w tych wozach, które są już wpisane na stan TW - to musiałby ktoś mądrzejszy się wypowiedzieć. Bo takich wozów R-3 ma mało w porównaniu do R-4 a reklamy wyświetlają się już od kilku miesięcy.
ObrazekObrazek

Krzysztof_J
Posty: 448
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 21 wrz 2022, 9:25

4238 wystawiony na InnoTrans w Berlinie. https://www.facebook.com/groups/tramsar ... 398248548/

tatra
Posty: 291
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 22 wrz 2022, 17:27

Od około 3 tygodni nie widać 4101,czy ktoś wie co z nim ?
tatra

ODPOWIEDZ