Tramwaje Hyundai Rotem

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8265
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 05 maja 2021, 14:15

Transport tylko dwóch tramwajów byłby chyba dosyć kosztowny?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 maja 2021, 14:19

Z rozpiski wynika że to jest ogólnodostępny kurs, więc chyba całego statku nie zaklepali. W sumie nie wiem, jak to wygląda - skoro nie pływają regularnie na Bałtyk, to może czekali aż się zbierze więcej klientów, albo Hyundai płaci za odcinek Hamburg - Gdynia (o ile się ktoś do współudziału nie znalazł).

W takim układzie spodziewam się, że wozy seryjne będą do tej Gdyni przychodzić po kilkanaście sztuk na raz a potem będą sukcesywnie przywożone przez jedną czy dwie ciężarówki do Warszawy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 05 maja 2021, 14:35

Statek ma 19 000 DWT, czemu miałby być załadowany tylko 60 tonami?

Zresztą ma wpisane, że płynie z Tianjin do Dafeng. Tzn. już stoi na kotwicy.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 05 maja 2021, 15:42

Glonojad pisze:
05 maja 2021, 14:19
W takim układzie spodziewam się, że wozy seryjne będą do tej Gdyni przychodzić po kilkanaście sztuk na raz a potem będą sukcesywnie przywożone przez jedną czy dwie ciężarówki do Warszawy.
Nie zakładałbym tak od razu, Tramwaj to w większości powietrze, mogą specjalnie doładowywać czymś ciężkim, by wykorzystywać tonaż statku. Widać, że to operator pływający regularnie na tej trasie, na pewno ma z czym połączyć.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Michalk001
Posty: 1219
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 05 maja 2021, 21:47

Widzę duży plus w wyglądzie tramwajów - wreszcie CZARNE harmonie przegubów. Wygląda to nareszcie schludnie i nowocześnie gdyż szare z autobusów i obecnych tramwajów to jakiś koszmar.

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7074
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 06 maja 2021, 15:17

Znalazłem też miejsce produkcji, a w każdym razie montażu i jazd próbnych z filmiku TW: https://maps.app.goo.gl/C6njaAhe7V8rZvHg6
To tak dla sportu w sumie, ale może ktoś będzie chciał odwiedzić :term:

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 26 maja 2021, 11:20

Tak obserwuje ten statek i już minął Sri Lankę do końca czerwca powinien być już w Gdyni. :)
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4851
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 26 maja 2021, 11:38

W najnowszym iZTM trochę niepublikowanych wcześniej faktów o nowych tramwajach. Co ciekawe zanim zostaną wpisane na stan TW mają przejść test bezawaryjnej jazdy 2500 km. Z tego co pamiętam PESA musiała przejeździć 5000 km bez awarii 🤔
ObrazekObrazek

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 26 maja 2021, 11:47

kajo pisze:
26 maja 2021, 11:20
Tak obserwuje ten statek i już minął Sri Lankę do końca czerwca powinien być już w Gdyni. :)
Do Warszawy bliżej z portu w Elblągu :D
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 26 maja 2021, 13:00

kajo pisze:
26 maja 2021, 11:20
Tak obserwuje ten statek i już minął Sri Lankę do końca czerwca powinien być już w Gdyni. :)
A on nie miał być 7.06?
Stary Pingwin pisze:
26 maja 2021, 11:47
Do Warszawy bliżej z portu w Elblągu :D
Ale się statek nie zmieści ;)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 26 maja 2021, 13:04

KwZ pisze:
26 maja 2021, 13:00
kajo pisze:
26 maja 2021, 11:20
Tak obserwuje ten statek i już minął Sri Lankę do końca czerwca powinien być już w Gdyni. :)
A on nie miał być 7.06?
Stary Pingwin pisze:
26 maja 2021, 11:47
Do Warszawy bliżej z portu w Elblągu :D
Ale się statek nie zmieści ;)
Marneszanse, 2 czerwca ma być dopiero w Suezie. Do 15 powinien się wyrobić, pytanie czy nie ma rozładunku po drodze.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 maja 2021, 13:45

Bywalec pisze:
26 maja 2021, 11:38
W najnowszym iZTM trochę niepublikowanych wcześniej faktów o nowych tramwajach. Co ciekawe zanim zostaną wpisane na stan TW mają przejść test bezawaryjnej jazdy 2500 km. Z tego co pamiętam PESA musiała przejeździć 5000 km bez awarii 🤔
Ciekawa jest skromność ZTM w zakresie udziału w określaniu wymogów w odniesieniu do wnętrza wagonów. ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 29 maja 2021, 23:45

Bywalec pisze:
26 maja 2021, 11:38
Co ciekawe zanim zostaną wpisane na stan TW mają przejść test bezawaryjnej jazdy 2500 km. Z tego co pamiętam PESA musiała przejeździć 5000 km bez awarii 🤔
Też dziwi mnie to skrócenie czasu. Wiele ciekawostek wychodziło po 3 lub 4 tysiącu km.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 31 maja 2021, 19:43

MisiekK pisze:
29 maja 2021, 23:45
Bywalec pisze:
26 maja 2021, 11:38
Co ciekawe zanim zostaną wpisane na stan TW mają przejść test bezawaryjnej jazdy 2500 km. Z tego co pamiętam PESA musiała przejeździć 5000 km bez awarii 🤔
Też dziwi mnie to skrócenie czasu. Wiele ciekawostek wychodziło po 3 lub 4 tysiącu km.
Nie wiem ile prawdy jest w tym, ale słyszałem, że TW szukają linii, na które można będzie wysłać Hyundaie. Podobno problem jest w tym, że ktoś, kto pisał specyfikację dał ciała i jakaś część dołu jest za szeroka i może być rysowana przez wyremontowane i dostosowane do PES krawędzie peronów.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 31 maja 2021, 22:30

Pesa szerokość z osłonami 2,4, zaś Hultaje ponoć 2,48. Różnica nie duża a może mieć znaczenie. Wypaczone bądź powyginane osłony Swinga czasem wadzą o przystanek więc zobaczymy.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

ODPOWIEDZ