U nas nie Berlin, nie da się tego wyegzekwować. Chyba że TW zaniży plan niskaczy i da zajezdni dowolność w pewnym zakresie w kwestii wysyłania taboru.Glonojad pisze: ↑30 mar 2021, 11:10Lepiej po prostu zwiększyć stan (skoro będzie już nowa zajezdnia) a najwyżej, dopóki nie pojawią się zadania związane z Gocławiem, mniej stopiątek wysyłać na miasto. W Berlinie przez wiele lat utrzymywali czynną rezerwę Tatr KT4 w ten sposób, że każda z nich wyjeżdżała raz w tygodniu na jedną zmianę - czyli na 100 wagonów (w zasadzie składów, bo jeździły w kompletach) mieli 10 zadań przewozowych.
Tramwaje Hyundai Rotem
Żebyś się nie zdziwił. Moim zdaniem możliwe są różne cuda przy okazji dostaw hyundaiów, bo cały proces dostaw w czasie będzie mocno nietypowy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
13 to przeżyje, jeśli już coś ma nie przeżyć, to 23 - wtedy może 25 będzie na Czynszowej, kto wie albo historyczny powrót czwórki tamże.Glonojad pisze:Nie jestem co prawda fanem zamówienia krótkich Hyundaiów, ale jednak to jest pojemnościowo stoszesnastka, a nie szczeniak. Sądzę, że do obsługi 20 czy 18 (o ile nie będzie jeździć na Służewiec ) albo 13 (o ile przeżyje otwarcie metra na Bródno) spokojnie wystarczy. Podobnie na 6, gdzie.
ŁK
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Z grzebaniem 23 to byłbym ostrożny w kontekście Obozowej.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- a/p TALENT
- Posty: 1710
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Podziwiam błogosławiony spokój na forach w tematach obsuwy Koreańczyków i Turków w temacie tramwajowym. Pese utopiono by w oceanie hejtu....
ZUS fundatorem emigracji
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nawet jeśli się opóźni, to powstanie.
Najpierw dogrywka, vel. dorzynka (dożynka?). NIe sądzę, by cokolwiek trzeba było dodawać.Miasto dołożyło 9 mln do Kasprzaka?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ostatnio wszyscy się opóźniają, i pod tym względem, to Polscy producenci wyróżniają się na plus. Newag trzaska pociągi przed czasem, a PESA łapie mniejsze obsuwy już niż Stadler czy taki Hyundai.a/p TALENT pisze: ↑30 mar 2021, 13:13Podziwiam błogosławiony spokój na forach w tematach obsuwy Koreańczyków i Turków w temacie tramwajowym. Pese utopiono by w oceanie hejtu....
No cóż, trzeba przeczekać.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
To raczej dowodzi tego, że Wola ma problemy z wykonywaniem planowych zadań odpowiednim taborem. Podobnie zresztą Mokotów. A koledzy chcą wprowadzić jeszcze bardziej skomplikowane nakazy taborowe jak na przykład: wysyłanie określonego składu 105tek raz, dwa razy w tygodniu.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
13 mogło by wrócić na Obozową i Nowe Bemowo jeśli nie będzie więcej potrzebne na Wolskiej. Ja tam lubię kiedy numerki trzymają się na w miarę historycznych trasach.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To nie tak. Jak wagonów wysokich będziesz mieć np. 60 składów, a zadań dla nich przejściowo 10, to oczywistym jest, że nie wyjedzie ich 20. A jak ruszy nowa trasa, to zadań zrobi się dla nich powiedzmy 40 czy 45. Na tym polega czynna rezerwa.
PESA nie potrzebuje epidemii, żeby zawalić termin. Na tym polega różnica między nią a na przykład Newagiem.a/p TALENT pisze: ↑30 mar 2021, 13:13Podziwiam błogosławiony spokój na forach w tematach obsuwy Koreańczyków i Turków w temacie tramwajowym. Pese utopiono by w oceanie hejtu....
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Rozumiem. Ale obawiam się tego, że jak zajezdnia będzie miała do dyspozycji 60 składów, to nie zgodzi się, żeby mieć planowo na nie tylko 10 zadań, bo "te nowe wynalazki mają ciągłe awarie itp. itd, wyświetlają się błędy, drzwi odbijają itd. Zatem zadań będzie miała na przykład 30 z czego na 15 będzie mógł wyjechać Hyundai, jeśli będzie sprawny. Ale dla pasażera te kursy będą oznaczone na wysoką podłogę, chyba że weźmiemy pod uwagę tablice z dynamiczną informacją pasażerską, ale takie nie wszędzie jeszcze są. Zobaczymy, czy moje pesymistyczne wizje się sprawdzą.
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jeżeli wyślemy krótkie Hyundaie na stoszesnatkowe linie, to gdzie w takim razie podzieją się stoszesnastki?Glonojad pisze: ↑30 mar 2021, 11:10Jak pisałem - krótkie Hyundaie pojemnościowo są praktycznie identyczne ze stoszesnastkami (po przeliczeniu stoszesnastek na współczesną normę ma ona raptem 9 miejsc więcej, niż koreański króciak), pasują więc dla nich wszystkie stoszesnastkowe linie. W obecnym układzie są to myślę że także 6 i 28.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wydaje mi się, że zadań "stoszesnastkowych" będzie jednak nieco więcej, niż 24 czy ile tam brygad na stoszesnastki jest w tej chwili. Nie za, a prócz.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.