W niektórych przypadkach wystarczająca ilość, żeby zapewnić na jednej linii tramwajowej same niskacze. Lepsze to już nic, jak pisał przedmówca
Tramwaje Hyundai Rotem
- ZielonyJamnik
- Posty: 686
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Mkną po koleinach zielone jamniki...
-
- Posty: 448
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
I tak największym problemem jeszcze przez lata będą 123N (czyli chyba najbardziej bezsensowny zakup w TW), które komfortem jazdy nie różnią się od stopiątek (a nawet pod pewnymi względami są nawet gorsze, np. słabsza wentylacja wnętrza), a ze względu na wiek nikt ich szybko nie skasuje. Sprzedaż jako używane też pewnie nie miałaby większych szans powodzenia.
ZielonyJamnik pisze: ↑13 wrz 2022, 13:25Najgorsze jest to, że nie chcą nawet spróbować wziąć chociaż z 10sztuk, które z pewnością by się przydały
Podstawowe pytanie powinno brzmieć, czy kontrakt pozwala podzielić te 50 sztuk na mniejsze partie, czy trzeba brać od razu całośćfraktal pisze: ↑13 wrz 2022, 13:37Lepsze 10 dodatkowych niż zero dodatkowych, skoro nie można wykupić opcji w całości. Choć ja ze swojej strony rzuciłby liczbę 30, czyli 1/3 opcji., gdybyśmy wykupili opcję. Bez t6ego zostanie prawdopodobnie trochę klasycznych 105tek też, które pewnie będą jeździły też na calakach. Bo przecież będą nowe trasy, na które Hyundaie pójdą w pierwszej kolejności. Ale przyznam też uczciwie, że nie liczyłem tego, bo też na dzień dzisiejszy nie bardzo wiadomo, jak to liczyć.
Akurat komfort jest lepszy w hipollitach niż w stopiątkach ze względu na większą ilość miejsca na nogi. A poza tym to zgoda: z powodu wysokiej podłogi niestety nie przystają do obecnych czasów.Krzysztof_J pisze: ↑13 wrz 2022, 14:07I tak największym problemem jeszcze przez lata będą 123N (czyli chyba najbardziej bezsensowny zakup w TW), które komfortem jazdy nie różnią się od stopiątek (a nawet pod pewnymi względami są nawet gorsze, np. słabsza wentylacja wnętrza), a ze względu na wiek nikt ich szybko nie skasuje. Sprzedaż jako używane też pewnie nie miałaby większych szans powodzenia.
Nie zawsze poważne opinie
Gdy zdecydują się wycofać pochodne 105tek, to i 123N się zestarzeją.Krzysztof_J pisze: ↑13 wrz 2022, 14:07I tak największym problemem jeszcze przez lata będą 123N (czyli chyba najbardziej bezsensowny zakup w TW), które komfortem jazdy nie różnią się od stopiątek (a nawet pod pewnymi względami są nawet gorsze, np. słabsza wentylacja wnętrza), a ze względu na wiek nikt ich szybko nie skasuje. Sprzedaż jako używane też pewnie nie miałaby większych szans powodzenia.
Jazzy i Swingi do remontu i to sporo sztuk.
105 do kasacji powoli, ale jednak stale.
Jak zbudują szybko trasę do Wilanowa może być krucho.
Ale może nie zbudują...
105 do kasacji powoli, ale jednak stale.
Jak zbudują szybko trasę do Wilanowa może być krucho.
Ale może nie zbudują...
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
-
- Posty: 448
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 75268.htmlCBA kilkadziesiąt razy nielegalnie inwigilowało telefon przedstawiciela firmy Hyundai Rotem oprogramowaniem Pegasus - donosi Gazeta Wyborcza. Służby w ten sposób miały badać przetarg Tramwajów Warszawskich. Sam inwigilowany nie wyklucza złożenia pozwu.
Czy tylko mnie trafiają się przypadki kakofonii w Hyundaiach? W drugiej połowie komunikaty są puszczane chwilę wcześniej niż z przodu. Dziwne uczucie.
Wczoraj doświadczyłem tego w 4204.
Wczoraj doświadczyłem tego w 4204.
W coraz większej ilości wozów tak już jest.
-
- Posty: 448
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Jakiś czas temu bodajże w 4214 (na pewno któryś z R-3) miałem wrażenie, że w jednym lub dwóch skrajnych członach w ogóle nie działały zapowiedzi i było je słychać tylko z dalszej części wozu.
- ZielonyJamnik
- Posty: 686
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Trzeba zwrócić uwagę, że Hyundai'je nie są nadal podłączone do bazy reklamowej i ciągle wyświetlają tylko logo TW
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Najwyraźniej rzadko jeździsz. Od dawna wyświetlane są reklamy w Hyundaiach.
- ZielonyJamnik
- Posty: 686
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ostatni raz z jakieś 2 tygodnie temu, teraz mało jeździ na 9
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Może reklamy wyświetlane są tylko w tych wozach, które są już wpisane na stan TW - to musiałby ktoś mądrzejszy się wypowiedzieć. Bo takich wozów R-3 ma mało w porównaniu do R-4 a reklamy wyświetlają się już od kilku miesięcy.
-
- Posty: 448
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
4238 wystawiony na InnoTrans w Berlinie. https://www.facebook.com/groups/tramsar ... 398248548/