Tramwaje Hyundai Rotem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Perony niedostosowane do dwóch swingów nie są dostosowane do dwóch Hyundajów, to raczej oczywiste.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wszystko fajnie, ale zakładasz wymianę całej floty naraz? A w okresie przejściowym co? No chyba że w rok kupimy z 200 podwójnych tramów. No chyba że obecne da się spiąć w skład, choć wątpię czy by się to opłacało, bo pewnie trzeba by było je mocno przerobić.Glonojad pisze: ↑02 lip 2021, 11:34Oczywiście cała sieć musiałaby być zaprojektowana na pojedyncze zatrzymania, dlatego reformy wymagałaby cała sieć. Ale nie widzę żadnego problemu w tym, że część pociągów byłaby krótka, a część długa - to kwestia osygnalizowania na SIP. Sprawdza się w metrze czy na kolei (w Niemczech), sprawdza się na tramwaju w Wiedniu (tramwaje do Baden są podwójne, reszta - pojedyncza) to czemu ma nie zadziałać u nas.
Zakładam zresztą, że tych linii na mniej niż 60 metrów byłoby bardzo mało i na pewno nie na placu Zawiszy a raczej na odcinkach, gdzie "spalenie" połowy slotu nie byłoby problemem.
Odcinków na skraju przepustowości od dawna nie ma. Najgorsze były Aleje, ale je pocięto - obecnie jest "marne" 45 składów na godzinę; Arkadia w ogóle nie jest problemem (a na tramwajach pojedynczych mogłaby wręcz chodzić jeszcze lepiej), Kercelak oddał 2 linie na Kasprzaka (a poza tym na krytycznym odcinku ma wydzielone tory na koncach), na Grójeckiej zostałyby same linie podwójne, do tego Wilanów "C" zamieni przeplatanie Nowowiejska - Grójecka - Banacha (14) na prostopadłą Banacha - Bitwy.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zakładam upgrade wszystkiego od 3101 w gore do trakcji podwojnej. Sadzę , że to grosze, sprzęgi mechaniczne już są, kwestia wymiany programu główmego i montażu jakichś aviotechów.
Żałuję jedynie, że Organizator nie chciał trakcji podwójnej w założeniach do projektu 128N, bylibyśmy dużo mądrzejsi. A teraz byłoby jak znalazł, zamiast Z-2 wahadłowe 72 na dwuskładzie z Nowodworów do Kościelnego...
Żałuję jedynie, że Organizator nie chciał trakcji podwójnej w założeniach do projektu 128N, bylibyśmy dużo mądrzejsi. A teraz byłoby jak znalazł, zamiast Z-2 wahadłowe 72 na dwuskładzie z Nowodworów do Kościelnego...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Od dawna o tym mówiłem, ale do tej pory grochem o ścianę.
Pytanie, czy są to sprzęgi holownicze czy eksploatacyjne. Program, gniazda, rozszerzona procedura testów. Dla chcącego do ogarnięcia.
Są wakacje, mógłby być pojedynek - częstotliwość 5' dałoby się wycisnąć - to krótki kawałek.
BTW - to Z-2 bardziej powalonej trasy mieć nie mógł chyba....
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
Właśnie podano w Kurierze. Na trasie przejazdu nowego Hyundaia, trzeba było demontować (przynajmniej na części przystanków) fragmenty peronów, tak by nie został zarysowany.
Wygląda na to, że w plotce o złej szerokości podanej w specyfikacji, było ziarno prawdy.
Wygląda na to, że w plotce o złej szerokości podanej w specyfikacji, było ziarno prawdy.
To chyba czytali artykuł z Wyborczej z rana. Owszem, rzecznik przyznał że były problemy z trzema przystankami.
Ze Swingami też był przecież problem i tragedii nie było. Mnie tylko zastanawia czy Hyundai'e nie będą obcierać na przystankach ulokowanych na łukach.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na łukach stosuje się poszerzenia zgodne z normą. Do sprawdzenia, czy sa zastosowane, zwłaszcza w przypadku starszych peronów. Zresztą Prezes na Twitterze zapowiedział takie przejazdy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Kronikarsko odnotuję artykuł na Transporcie-Publicznym.pl:
Pierwsze tramwaje Hyundaia dotarły do Warszawy [zdjęcia] [z 30.06.2021]
Pierwsze tramwaje Hyundaia dotarły do Warszawy [zdjęcia] [z 30.06.2021]
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Oj tam demontować od razu - obili pewnie ze 3 krawężniki na starych peronach łomem i było po temacie - nie zbudowaliby nowych później do rana. Kolizje z infrą się zdarzają - swingi gubiły osłony, techniczne ZPS-y obdzierały pudła, a jeden z jazzów zabrał ze sobą studzienkę. Ślad po frezie 120Na DUO na Tarchominie Kościelnym jest do dziś.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Posty: 152
- Rejestracja: 20 paź 2011, 19:13
- Lokalizacja: Warszawa, Praga Pd
A wiadomo coś, kiedy można spodziewać się następnych transportów?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W sensie 4203? Za parę miesięcy - po odbiorze jest czas na zebranie uwag i obserwacji z jazdy z pasażerami. Wg tramwaru na początku 2022.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A co się stanie, jak zatonie prom ze 100 hultajami? Będziemy w czarnej dziurze?
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Terminowo będzie oczywiście kwas, natomiast finansowo odpowiada za to producent.Przy czym nie sądzę, by więcej, niż 10 wozów na raz (w sensie - jednym statkiem) woził.
Był taki przypadek - zatonął jeden bombardier w drodze do Australii (Flexity Classic, bodaj dla Adelajdy? ) bo wypadł za burtę (!). Ubezpieczyciel zapłacił i powstał dodatkowy wagon na podmiankę.
Był taki przypadek - zatonął jeden bombardier w drodze do Australii (Flexity Classic, bodaj dla Adelajdy? ) bo wypadł za burtę (!). Ubezpieczyciel zapłacił i powstał dodatkowy wagon na podmiankę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.