W Polsce jest inna mentalność. Nawet ostatnio Marek Konkolewski - ten były policjant z drogówki stwierdził, że powinny być podniesione mandaty dla pieszych za wejście na czerwonym, bo skoro kierowcy mają nowy taryfikator, to i piesi powinni. Dotyczy to także sytuacji, gdy pieszy wejdzie na jezdnię, jak nie nadjeżdża żaden samochód. W Anglii jest zupełnie inne podejście. Jeśli pieszy nie stworzył zagrożenia, na przykład nie wbiegł pod samochód, to może przechodzić na czerwonym i nie jest karany.
Tramwaje Hyundai Rotem
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Ale tramwaje po deptakach jeżdżą też w Polsce...
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Mamy taki odcinek w Warszawie na Filtrowej, od Raszyńskiej do Placu Narutowicza. Ograniczenie do 20 i często trzeba hamować- pdp, wyjazdy z posesji i uliczek, wyjazdy z parkingu zlokalizowanego na chodniku.
miłośnik 13N
To samo słyszałem, przed podniesieniem mandatów, przed wprowadzeniem dróg dla rowerów. W Polsce niesasię. A jednak da się. Praca u podstaw. Pokazywanie ciągle i zmiany się pojawią. Widać też wśród pieszych zmianę, bo wchodzenie na czerwonym jest coraz częstsze. A moim ulubionym konikiem jest ostatnio pani kłócąca się z policjantem, że nielegalnego parkowania to nie kontrolują, ale pieszych jak nie stworzyli zagrożenia to tak. I że łapią pieszych a nie kierowców, którzy zabijają tysiące ludzi rocznie.fraktal pisze: ↑29 mar 2023, 10:27W Polsce jest inna mentalność. Nawet ostatnio Marek Konkolewski - ten były policjant z drogówki stwierdził, że powinny być podniesione mandaty dla pieszych za wejście na czerwonym, bo skoro kierowcy mają nowy taryfikator, to i piesi powinni. Dotyczy to także sytuacji, gdy pieszy wejdzie na jezdnię, jak nie nadjeżdża żaden samochód. W Anglii jest zupełnie inne podejście. Jeśli pieszy nie stworzył zagrożenia, na przykład nie wbiegł pod samochód, to może przechodzić na czerwonym i nie jest karany.
Zmiana się dzieje, ale powoli. I żadne biadolenia leśnych dziadków tego nie zmienią.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
W takim razie po co zatrzymywać tramwaj lizakiem, który i tak musi się zatrzymać? Co innego w odwrotną stronę po upewnieniu się przez Nadzór Ruchu z zewnątrz, że pantograf został opuszczony mogą machnąć lizakiem, żeby jechać dalej. Bo chyba taka powinna być ich rola, skoro byli tam obecni, a jednak nie wszyscy motorniczowie się upewnili. Na razie wyszła z tego propaganda, a życie to brutalnie zweryfikowało.
Za chwile minie rok odkąd 4001 przywieźli do Warszawy. I nic. Ktoś coś? Czy to już na żyletki idzie?
Niedługo wyjedzie
140N i 141N wszystkie są na terenie PL.
Z tego co wiem to problemem jest brak miejsca na nowe wozy lub gdzie przechować 105Nx. Niektóre w Portach kilka miesięcy stoją.
Dwa gdzieś czytałem że Koreańczycy skończyli produkcję tramwajów dla Warszawy.
Dwa trapi ich brak części może dotrą. Bo póki co kanibalizuje się nowe wagony jeszcze nie odpakowane do końca np. 4111 i 4251.
Z tego co wiem to problemem jest brak miejsca na nowe wozy lub gdzie przechować 105Nx. Niektóre w Portach kilka miesięcy stoją.
Dwa gdzieś czytałem że Koreańczycy skończyli produkcję tramwajów dla Warszawy.
Dwa trapi ich brak części może dotrą. Bo póki co kanibalizuje się nowe wagony jeszcze nie odpakowane do końca np. 4111 i 4251.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
A po co trzymać 105N, skoro przychodzą Hultaje?beni pisze: ↑30 kwie 2023, 8:36140N i 141N wszystkie są na terenie PL.
Z tego co wiem to problemem jest brak miejsca na nowe wozy lub gdzie przechować 105Nx. Niektóre w Portach kilka miesięcy stoją.
Dwa gdzieś czytałem że Koreańczycy skończyli produkcję tramwajów dla Warszawy.
Dwa trapi ich brak części może dotrą. Bo póki co kanibalizuje się nowe wagony jeszcze nie odpakowane do końca np. 4111 i 4251.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Po oddaniu Wilanowa czy innych tras wzrośnie plan brygadowy. Czymś trza jeździć.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
- ZielonyJamnik
- Posty: 686
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ponoć na Obozowej ileś torów postojowych jest wybudowanych ale czy coś tam stoi to ktoś może wie.
Przy magazynie mundurowym stoją tylko 4111 i 4251 bez kilku osłon czy części poszycia ale to było z miesiąc temu.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wywieźć nie problem. Ale jeśli taki wagon postawisz na rok, to zanim go ponownie wyślesz na miasto, to będzie trzeba zaliczyć po drodze NG na T3.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem