Tabor KMŁ

Moderatorzy: JacekM, Dantte

wincenty
Posty: 1309
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 13 lut 2020, 16:27

Autobusowy8731 pisze:
13 lut 2020, 14:36
727 już bez kasowników więc można się domyślać że jego koniec już nastał...
Szkoda, pierwszy niskopodłogowiec we flocie KMŁ, młodszy jednak od jego braci z MZA, które nadal w Łomiankach jeżdżą...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Autobusowy8731
Posty: 20
Rejestracja: 22 gru 2017, 20:17

Post autor: Autobusowy8731 » 28 lut 2020, 9:51

727 jednak wrócił do żywych... Dziś wyjechał testowo na 3-kę i miał z powrotem założone kasowniki.

Autobusowy8731
Posty: 20
Rejestracja: 22 gru 2017, 20:17

Post autor: Autobusowy8731 » 02 mar 2020, 16:41

Przetarg na dostawę 2 nowych autobusów dla KMŁ wygrał... Solaris Bus & Coach S.A.

wincenty
Posty: 1309
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 10 wrz 2020, 13:01

Z fot na Omnibusie i WGKM wynika, że skasowali kolejne gnioty, ostał się tylko 767 :(
A na dniach dostawa nowych Solarisów, więc i ten może polecieć...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 10 wrz 2020, 13:33

Na TWB już dawno temu był zaktualizowany spis. :P Wycofano 727, 764 i 766, a w ruchu pozostał 733, 734 i 767. 764 jeszcze miał okazję wyjechać 27 i 28 maja (być może nie były to jego ostatnie wyjazdy). 764 i 766 nie zostały już skasowane za nowe autobusy? Pamiętaj też, że dla KMŁ wzrósł plan o 1 brygadę całodzienną. ;)

wincenty
Posty: 1309
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 10 wrz 2020, 15:19

ashir pisze:
10 wrz 2020, 13:33
Na TWB już dawno temu był zaktualizowany spis. :P Wycofano 727, 764 i 766, a w ruchu pozostał 733, 734 i 767. 764 jeszcze miał okazję wyjechać 27 i 28 maja (być może nie były to jego ostatnie wyjazdy). 764 i 766 nie zostały już skasowane za nowe autobusy? Pamiętaj też, że dla KMŁ wzrósł plan o 1 brygadę całodzienną. ;)
Ale tu nikt o niczym nie informował, dlatego pozwoliłem sobie to zrobić. Dla mnie to też nowe wieści.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 11 wrz 2020, 9:42

wincenty pisze:
10 wrz 2020, 13:01
Z fot na Omnibusie i WGKM wynika, że skasowali kolejne gnioty, ostał się tylko 767 :(
A na dniach dostawa nowych Solarisów, więc i ten może polecieć...
Powyższe zdjęcie dowodzi że póki co, to nie jest prawda.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 11 wrz 2020, 9:53

Ale 733 i 734 to są Mastera...

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 08 paź 2020, 22:13

776 i 777 odebrane i zarejestrowane.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

tatra
Posty: 290
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 20 paź 2020, 16:02

Czy KMŁ w tej wyjątkowej sytuacji nie może kupić kilku U18 z Ostrej kasowanych ale w niezłym stanie.Są praktycznie po cenie złomu a mogłyby pojeździć 2 -3 lata na 150.
tatra

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 20 paź 2020, 16:10

tatra pisze:
20 paź 2020, 16:02
Czy KMŁ w tej wyjątkowej sytuacji nie może kupić kilku U18 z Ostrej kasowanych ale w niezłym stanie.Są praktycznie po cenie złomu a mogłyby pojeździć 2 -3 lata na 150.
Pytanie tylko po co? 1. Nie wiadomo ile potrwa "wyjątkowa sytuacja". 2. Samorządom, zwłaszcza mniejszym, w kasach się nie przelewa. 3. W tej wyjątkowej sytuacji są inni przewoźnicy jeżdżący na zlecenie ZTM, którzy mogą KMŁ wspomóc, nie trzeba robić nerwowych ruchów odnośnie zakupów taboru.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 paź 2020, 17:20

W normalnej sytuacji przeguby na 150 również są uzasadnione. A łatwiej skierować przeguby niż zapłacić za dodatkowe kursy.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 20 paź 2020, 17:22

ashir pisze:
20 paź 2020, 17:20
W normalnej sytuacji przeguby na 150 również są uzasadnione. A łatwiej skierować przeguby niż zapłacić za dodatkowe kursy.
OK, ale to nie prowadzi do wniosku, że warto kupować szmelc z MZA.

Jurand
Posty: 1054
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 20 paź 2020, 17:32

kveld pisze:
20 paź 2020, 17:22
ashir pisze:
20 paź 2020, 17:20
W normalnej sytuacji przeguby na 150 również są uzasadnione. A łatwiej skierować przeguby niż zapłacić za dodatkowe kursy.
OK, ale to nie prowadzi do wniosku, że warto kupować szmelc z MZA.
Już w swojej karierze KML trochę tego szmelcu zarówno z MZA jak i jeden wóz z Mobilisu zakupiło, więc tu bym się nie zrażał (-(

fraktal
Posty: 5468
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 20 paź 2020, 17:39

ashir pisze:
20 paź 2020, 17:20
W normalnej sytuacji przeguby na 150 również są uzasadnione. A łatwiej skierować przeguby niż zapłacić za dodatkowe kursy.
A czy ZTM nie miałby nic naprzeciw? Kupili dwa nowe solarisy, które nie wyjeżdżają na trasę. Pamiętam, gdy kupili Ursusy, te również długo stały na bazie i to wcale nie przez awaryjność, tylko ZTM miał zastrzeżenia do informacji pasażerskiej (a przynajmniej takie były plotki) A podobno dodatkowego taboru nie ma. Tymczasem gdyby KMŁ przejęła od Stalowej ostatnią brygadę na 110, ta mogłaby uruchomić jeszcze jedną wtyczkę, ale jak widać ktoś uznał chyba, że nie ma po co.

ODPOWIEDZ