Tabor KMŁ

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 22 lis 2006, 19:43

Flash8222 pisze:MAN NL 202 (#30) oba używańce.
To już drugi Man we flocie KMŁ?

Szkoda, że to używańce, no ale lepszy rydz...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 25 lis 2006, 11:06

Tak. Jeszcze jest MAN NL222 #28. Pomalowany tak samo, wyświetlarki trącą mi Pixelem (zdjęcie)

Pozdrawiam!
KCh
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

Wujek_ed

Post autor: Wujek_ed » 25 lis 2006, 15:17

Fajne busy ale przydał by się MAN NG272 lub coś podobnego

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 25 lis 2006, 17:10

Natomiast Jelcz 121M wyposażony jest w tablice LED. Dzisiaj sobie szalał pod wieczór na Ł. Zdjęcia nie mam, bo nie chciało mi ścigać.
15/12/2005-12/7/2019

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 25 lis 2006, 17:29

Fotki są na TWB.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 25 lis 2006, 17:32

A tam TWB, a co innego TWB, a co innego własna. Ale miałem zadanie do wykonania na Hucie, wyniki wkrótce ;)
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 25 lis 2006, 18:07

Natomiast Jelcz 121M wyposażony jest w tablice LED
BTW inne niż wcześniej w Meteorze.

Natomiast wyświetlacz Mana NL202 jest jakiś kosmiczny. Taki malutki, i nie wiem jaka to firma... :)

Myślę, że NG272 raczej nie jest priorytetem dla KMŁ.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 25 lis 2006, 18:32

KMŁ potrzebuje conajmniej jednego niskopodłogowego przegubowca
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 25 lis 2006, 18:57

Piotrek pisze:Myślę, że NG272 raczej nie jest priorytetem dla KMŁ.
Raczej nie jest, przede wszystkim dlatego, że w zajezdni KMŁ i bez tego jest ciasno.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 25 lis 2006, 19:19

Raczej nie jest, przede wszystkim dlatego, że w zajezdni KMŁ i bez tego jest ciasno.
To raz, a po za tym Ł nie są dramatycznie zapchane, i spokojnie pewnie będą dalej wymieniać autobusy kupując używańce (np.właśnie takie Many), bądź co jakiś czas nowe np.Jelcze, ale też nie przegubowe.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Wujek_ed

Post autor: Wujek_ed » 25 lis 2006, 21:53

Łomiankom gratulujemy Jelcza

empi
Posty: 36
Rejestracja: 09 sty 2007, 17:11
Lokalizacja: Radom

Post autor: empi » 09 sty 2007, 17:37

Kursuje jeszcze ten ich Ikarus? Oni w ogóle potrzebują przegubowców? Bo wydaje mi się, że mogliby sobie poradzić bez przegubów, układając rozsądnie rozkład.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 09 sty 2007, 17:41

Mowa o solówce, czy przegubie?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 09 sty 2007, 17:43

Jest jeden przegub i jedna solówka. Solówka wyjeżdża rzadziej (#2), przegub w godzinach szczytu (#1). Drugi przegub poczuł zdradzieckie ciepło palnika jakoś w 2005r (#22)
15/12/2005-12/7/2019

empi
Posty: 36
Rejestracja: 09 sty 2007, 17:11
Lokalizacja: Radom

Post autor: empi » 09 sty 2007, 17:44

Oczywiście o przeguba mi chodziło.

ODPOWIEDZ