Strona 51 z 56

Tabor KMŁ

: 13 lut 2020, 16:27
autor: wincenty
Autobusowy8731 pisze:
13 lut 2020, 14:36
727 już bez kasowników więc można się domyślać że jego koniec już nastał...
Szkoda, pierwszy niskopodłogowiec we flocie KMŁ, młodszy jednak od jego braci z MZA, które nadal w Łomiankach jeżdżą...

Tabor KMŁ

: 28 lut 2020, 9:51
autor: Autobusowy8731
727 jednak wrócił do żywych... Dziś wyjechał testowo na 3-kę i miał z powrotem założone kasowniki.

Tabor KMŁ

: 02 mar 2020, 16:41
autor: Autobusowy8731
Przetarg na dostawę 2 nowych autobusów dla KMŁ wygrał... Solaris Bus & Coach S.A.

Tabor KMŁ

: 10 wrz 2020, 13:01
autor: wincenty
Z fot na Omnibusie i WGKM wynika, że skasowali kolejne gnioty, ostał się tylko 767 :(
A na dniach dostawa nowych Solarisów, więc i ten może polecieć...

Tabor KMŁ

: 10 wrz 2020, 13:33
autor: ashir
Na TWB już dawno temu był zaktualizowany spis. :P Wycofano 727, 764 i 766, a w ruchu pozostał 733, 734 i 767. 764 jeszcze miał okazję wyjechać 27 i 28 maja (być może nie były to jego ostatnie wyjazdy). 764 i 766 nie zostały już skasowane za nowe autobusy? Pamiętaj też, że dla KMŁ wzrósł plan o 1 brygadę całodzienną. ;)

Tabor KMŁ

: 10 wrz 2020, 15:19
autor: wincenty
ashir pisze:
10 wrz 2020, 13:33
Na TWB już dawno temu był zaktualizowany spis. :P Wycofano 727, 764 i 766, a w ruchu pozostał 733, 734 i 767. 764 jeszcze miał okazję wyjechać 27 i 28 maja (być może nie były to jego ostatnie wyjazdy). 764 i 766 nie zostały już skasowane za nowe autobusy? Pamiętaj też, że dla KMŁ wzrósł plan o 1 brygadę całodzienną. ;)
Ale tu nikt o niczym nie informował, dlatego pozwoliłem sobie to zrobić. Dla mnie to też nowe wieści.

Tabor KMŁ

: 11 wrz 2020, 9:42
autor: michael112
wincenty pisze:
10 wrz 2020, 13:01
Z fot na Omnibusie i WGKM wynika, że skasowali kolejne gnioty, ostał się tylko 767 :(
A na dniach dostawa nowych Solarisów, więc i ten może polecieć...
Powyższe zdjęcie dowodzi że póki co, to nie jest prawda.

Tabor KMŁ

: 11 wrz 2020, 9:53
autor: ashir
Ale 733 i 734 to są Mastera...

Tabor KMŁ

: 08 paź 2020, 22:13
autor: beni
776 i 777 odebrane i zarejestrowane.

Tabor KMŁ

: 20 paź 2020, 16:02
autor: tatra
Czy KMŁ w tej wyjątkowej sytuacji nie może kupić kilku U18 z Ostrej kasowanych ale w niezłym stanie.Są praktycznie po cenie złomu a mogłyby pojeździć 2 -3 lata na 150.

Tabor KMŁ

: 20 paź 2020, 16:10
autor: kveld
tatra pisze:
20 paź 2020, 16:02
Czy KMŁ w tej wyjątkowej sytuacji nie może kupić kilku U18 z Ostrej kasowanych ale w niezłym stanie.Są praktycznie po cenie złomu a mogłyby pojeździć 2 -3 lata na 150.
Pytanie tylko po co? 1. Nie wiadomo ile potrwa "wyjątkowa sytuacja". 2. Samorządom, zwłaszcza mniejszym, w kasach się nie przelewa. 3. W tej wyjątkowej sytuacji są inni przewoźnicy jeżdżący na zlecenie ZTM, którzy mogą KMŁ wspomóc, nie trzeba robić nerwowych ruchów odnośnie zakupów taboru.

Tabor KMŁ

: 20 paź 2020, 17:20
autor: ashir
W normalnej sytuacji przeguby na 150 również są uzasadnione. A łatwiej skierować przeguby niż zapłacić za dodatkowe kursy.

Tabor KMŁ

: 20 paź 2020, 17:22
autor: kveld
ashir pisze:
20 paź 2020, 17:20
W normalnej sytuacji przeguby na 150 również są uzasadnione. A łatwiej skierować przeguby niż zapłacić za dodatkowe kursy.
OK, ale to nie prowadzi do wniosku, że warto kupować szmelc z MZA.

Tabor KMŁ

: 20 paź 2020, 17:32
autor: Jurand
kveld pisze:
20 paź 2020, 17:22
ashir pisze:
20 paź 2020, 17:20
W normalnej sytuacji przeguby na 150 również są uzasadnione. A łatwiej skierować przeguby niż zapłacić za dodatkowe kursy.
OK, ale to nie prowadzi do wniosku, że warto kupować szmelc z MZA.
Już w swojej karierze KML trochę tego szmelcu zarówno z MZA jak i jeden wóz z Mobilisu zakupiło, więc tu bym się nie zrażał (-(

Tabor KMŁ

: 20 paź 2020, 17:39
autor: fraktal
ashir pisze:
20 paź 2020, 17:20
W normalnej sytuacji przeguby na 150 również są uzasadnione. A łatwiej skierować przeguby niż zapłacić za dodatkowe kursy.
A czy ZTM nie miałby nic naprzeciw? Kupili dwa nowe solarisy, które nie wyjeżdżają na trasę. Pamiętam, gdy kupili Ursusy, te również długo stały na bazie i to wcale nie przez awaryjność, tylko ZTM miał zastrzeżenia do informacji pasażerskiej (a przynajmniej takie były plotki) A podobno dodatkowego taboru nie ma. Tymczasem gdyby KMŁ przejęła od Stalowej ostatnią brygadę na 110, ta mogłaby uruchomić jeszcze jedną wtyczkę, ale jak widać ktoś uznał chyba, że nie ma po co.