Transport Publiczny pisze:O niepowodzeniu Hyundaia zdecydowało 20 tys. zł.
Tramwaje dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
W sumie to nie znałem historii rozstrzygania przetargu na 123 tramwaje.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
I założenie z góry że wszystko byle nie wraży Hyundai.KwZ pisze: ↑03 wrz 2018, 13:56W sumie to nie znałem historii rozstrzygania przetargu na 123 tramwaje.Transport Publiczny pisze:O niepowodzeniu Hyundaia zdecydowało 20 tys. zł.
tatra
Coraz dziwniejsze to promowanie Hyundaia - zarówno w trakcie przetargu, jak i po niekorzystnym dla tego producenta werdykcie.
Podobno nowy przetarg miał ruszyć od razu a nawet następnego dnia. A tutaj cisza.
Unieważnienie musi się jeszcze uprawomocnić. Teoretycznie Pesa mogłaby się odwołać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W świecie przetargów określenie "od razu" czy "następnego dnia" ma inny wymiar.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Poza tym przetarg ruszy "niezwłocznie".
Powiem to obrazowo - w 2010 roku Komisarz Wyborczy w Warszawie musiał niezwłocznie wydać zarządzenie zastępcze w sprawie organizacji okręgów wyborczych. Zrobił to po 21 dniach kalendarzowych i sądy rozpatrując późniejsze protesty wyborcze odrzuciły je stwierdzając, że niezwłocznie to nie 'od razu', a w momencie gdy Komisarz Wyborczy był w stanie wydać owo zarządzenie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Oj, na słowie niezwłocznie pewnie można zrobić doktorat z prawa. Przy okazji rozmowy o konstytucji też były fajne spory na ten temat.MisiekK pisze: ↑07 wrz 2018, 22:52Poza tym przetarg ruszy "niezwłocznie".
Powiem to obrazowo - w 2010 roku Komisarz Wyborczy w Warszawie musiał niezwłocznie wydać zarządzenie zastępcze w sprawie organizacji okręgów wyborczych. Zrobił to po 21 dniach kalendarzowych i sądy rozpatrując późniejsze protesty wyborcze odrzuciły je stwierdzając, że niezwłocznie to nie 'od razu', a w momencie gdy Komisarz Wyborczy był w stanie wydać owo zarządzenie.
Choć ja kiedyś słyszałem że niezwłocznie czyli w ciągu 7 dni.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
No i mamy powtórkę przetargu na 123 sztuki plus opcja 90.
https://tw.waw.pl/2018/09/14/nowe-tramw ... dlogowych/
Zastanawia mnie jedna rzecz nie wydłużyli terminu dostaw a to może spowodować że na rynku ciężko będzie znaleźć gracza który podejmie rękawicę do budowy tramwajów.
Termin składania ofert 25.10.2018
Umowa zakładając 02.2019.
22 miesiące po podpisaniu umowy pierwszy tramwaj, 01.2021 pierwszy wagon do 31.10.2022 komplet 123 sztuk. Co daje 22 miesiące na realizację i około 6 wagonów miesięcznie licząc z tym iż w 01.2021 przyjedzie od razu około 6 sztuk co jest mało prawdopodobne, uzyskanie homologacji na 3 typy trochę trwa więc realnie może być nawet koło 10 sztuk miesięcznie do dostawy przez producenta.
Zaś opcja od 10.2022 do 10.2023 90 sztuk co daje 12 miesięcy na realizację czyli około 7-8 sztuk miesięcznie.
Kto podejmie wyzwanie jestem ciekaw. Przedłużanie podpisania umowy teraz o kolejne miesiące skraca czas realizacji a tym bardziej staje się mało prawdopodobne do zrealizowania to zamówienie.
https://tw.waw.pl/2018/09/14/nowe-tramw ... dlogowych/
Zastanawia mnie jedna rzecz nie wydłużyli terminu dostaw a to może spowodować że na rynku ciężko będzie znaleźć gracza który podejmie rękawicę do budowy tramwajów.
Termin składania ofert 25.10.2018
Umowa zakładając 02.2019.
22 miesiące po podpisaniu umowy pierwszy tramwaj, 01.2021 pierwszy wagon do 31.10.2022 komplet 123 sztuk. Co daje 22 miesiące na realizację i około 6 wagonów miesięcznie licząc z tym iż w 01.2021 przyjedzie od razu około 6 sztuk co jest mało prawdopodobne, uzyskanie homologacji na 3 typy trochę trwa więc realnie może być nawet koło 10 sztuk miesięcznie do dostawy przez producenta.
Zaś opcja od 10.2022 do 10.2023 90 sztuk co daje 12 miesięcy na realizację czyli około 7-8 sztuk miesięcznie.
Kto podejmie wyzwanie jestem ciekaw. Przedłużanie podpisania umowy teraz o kolejne miesiące skraca czas realizacji a tym bardziej staje się mało prawdopodobne do zrealizowania to zamówienie.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Cóż, chyba próbują w ten sposób nadrobić ogromną ilość czasu straconego na poprzedni przetarg.
Oj drogo będzie, albo nic.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Zgłosi się jakaś turecka firma i będziemy mieli wynalazki na torach.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
W segmencie autobusów, tureckie już niedługo będziemy mieli. Nawiasem mówiąc, nie chcę na razie wiele o nich mówić, bo nie widziałem jeszcze nigdy tych Otokarów.
A wartość tureckiej liry jest teraz korzystna.
Wpadnij do Przemyśla.michael112 pisze: ↑16 wrz 2018, 11:38W segmencie autobusów, tureckie już niedługo będziemy mieli. Nawiasem mówiąc, nie chcę na razie wiele o nich mówić, bo nie widziałem jeszcze nigdy tych Otokarów.