Tramwaje dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 02 wrz 2019, 0:10

beni pisze:
31 sie 2019, 14:31
Pękanie konstrukcji odspaja się dach na wysokości opończy rozbierany jest sufit i są spawane i wzmacniane na miejscu. Do tego dochodzi pękanie konstrukcji przy wózkach stąd Jazzy siadają i nie które przy full załadunku trą przy zapadniętych torowiskach. Przykład Waszyngtona i Jazz który zabrał studzienke. O innych dylematach tych wozów długo by pisać. Pesa nie za bardzo sobie radzi z serwisem.

3606, 3626, 3628 i 3634 odstawione na wieki w tym trzy od 10.2018 w Pesie. Zaś 3167 stoi od 2017 roku teraz wydmuszka ponoć według Pesy sprawny.
I znów kłamiesz, bo żaden dach się nie odspaja, przy wózkach też nic nie pęka, a na Waszyngtona studzienka była za wysoko i byle jak zrobiona przez wodociągowców, dlatego została zabrana przez tramwaj na minimalnych dopuszczalnych ustawieniach. Wóz 3606 stoi na R3, jakbyś nie wiedział.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 02 wrz 2019, 7:52

MisiekK pisze:
02 wrz 2019, 0:10
beni pisze:
31 sie 2019, 14:31
Pękanie konstrukcji odspaja się dach na wysokości opończy rozbierany jest sufit i są spawane i wzmacniane na miejscu. Do tego dochodzi pękanie konstrukcji przy wózkach stąd Jazzy siadają i nie które przy full załadunku trą przy zapadniętych torowiskach. Przykład Waszyngtona i Jazz który zabrał studzienke. O innych dylematach tych wozów długo by pisać. Pesa nie za bardzo sobie radzi z serwisem.

3606, 3626, 3628 i 3634 odstawione na wieki w tym trzy od 10.2018 w Pesie. Zaś 3167 stoi od 2017 roku teraz wydmuszka ponoć według Pesy sprawny.
I znów kłamiesz, bo żaden dach się nie odspaja, przy wózkach też nic nie pęka, a na Waszyngtona studzienka była za wysoko i byle jak zrobiona przez wodociągowców, dlatego została zabrana przez tramwaj na minimalnych dopuszczalnych ustawieniach. Wóz 3606 stoi na R3, jakbyś nie wiedział.
A ty jak zwykle bronisz jednej racji to wytłumacz dlaczego jak jeszcze byłem na R4 to po kolei począwszy od 3630, potem 3633 fachowcy rozbierali cały sufit, odpinali opończę zaś spawacze spawali na górze przy łączeniach dachu z ścianami bocznymi dlatego był rozbierany cały sufit z paneli a, dwa dlaczego wozy z R4 typu 128N mają zakaz na Waszyngtona. I od kiedy studzienka odwadniająca torowisko należy do wodociągów. =D>
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 02 wrz 2019, 10:02

beni pisze:
02 wrz 2019, 7:52
MisiekK pisze:
02 wrz 2019, 0:10


I znów kłamiesz, bo żaden dach się nie odspaja, przy wózkach też nic nie pęka, a na Waszyngtona studzienka była za wysoko i byle jak zrobiona przez wodociągowców, dlatego została zabrana przez tramwaj na minimalnych dopuszczalnych ustawieniach. Wóz 3606 stoi na R3, jakbyś nie wiedział.
A ty jak zwykle bronisz jednej racji to wytłumacz dlaczego jak jeszcze byłem na R4 to po kolei począwszy od 3630, potem 3633 fachowcy rozbierali cały sufit, odpinali opończę zaś spawacze spawali na górze przy łączeniach dachu z ścianami bocznymi dlatego był rozbierany cały sufit z paneli a, dwa dlaczego wozy z R4 typu 128N mają zakaz na Waszyngtona. I od kiedy studzienka odwadniająca torowisko należy do wodociągów. =D>
A Ty pracujesz na zapleczu? Jesteś może jednym z mistrzów zmianowych, że wiesz na co dokładnie konkretny wóz został odstawiony? Wiem, że zwykły, szeregowy pracownik zaplecza nie wie o wszystkim co się dzieje na zapleczu, jakie są naprawy itp. Chyba, że interesuje się tym co nie trzeba. Także to co widziałeś to nie znaczy, że to była naprawa o której myślisz.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 wrz 2019, 10:30

128N mają zakaz na Waszyngtona? Bez jaj.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 02 wrz 2019, 19:01

Mają zakaz dlatego aż tyle ich jeździ na 9? :D No i Beni lub Krzysztofie Lepiarzu, po co kłamiesz, że nie pracujesz na Żoliborzu skoro wciąż pracujesz?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 wrz 2019, 21:19

beni pisze:
02 wrz 2019, 7:52
I od kiedy studzienka odwadniająca torowisko należy do wodociągów. =D>
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 02 wrz 2019, 21:22

Ostatnio głośno o tej firmie. Puściła ścieki do Płocka czy cuś. Oczywiście nie ma to związku ze studzienkami w torowisku.
miłośnik 13N

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 02 wrz 2019, 23:26

Flash8222 pisze:
02 wrz 2019, 19:01
Mają zakaz dlatego aż tyle ich jeździ na 9? :D No i Beni lub Krzysztofie Lepiarzu, po co kłamiesz, że nie pracujesz na Żoliborzu skoro wciąż pracujesz?
Żoliborskie mają zakaz na 24 a więc ? I skąd panie Pawłowski to imię i nazwisko ? Znowu błądzisz. (-X (-X szukaj dalej. :D
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 02 wrz 2019, 23:31

MJ pisze:
02 wrz 2019, 10:02
beni pisze:
02 wrz 2019, 7:52


A ty jak zwykle bronisz jednej racji to wytłumacz dlaczego jak jeszcze byłem na R4 to po kolei począwszy od 3630, potem 3633 fachowcy rozbierali cały sufit, odpinali opończę zaś spawacze spawali na górze przy łączeniach dachu z ścianami bocznymi dlatego był rozbierany cały sufit z paneli a, dwa dlaczego wozy z R4 typu 128N mają zakaz na Waszyngtona. I od kiedy studzienka odwadniająca torowisko należy do wodociągów. =D>
A Ty pracujesz na zapleczu? Jesteś może jednym z mistrzów zmianowych, że wiesz na co dokładnie konkretny wóz został odstawiony? Wiem, że zwykły, szeregowy pracownik zaplecza nie wie o wszystkim co się dzieje na zapleczu, jakie są naprawy itp. Chyba, że interesuje się tym co nie trzeba. Także to co widziałeś to nie znaczy, że to była naprawa o której myślisz.
Będąc na Żoliborzu jeszcze rozmawiałem z pracownikami Pesy którzy rozbrajali sufit po całej długości w 3630 jak i miał ściągnięte wózki. Osobiście pokazywali gdzie są problemy na spawach i było widać pęknięcia przy mocowaniu pseudo wózków jak i na łączeniu dachu z konstrukcją ścian. Po skończeniu 3630 wzięto się za 3632. Który jest teraz nie wiem bo już tam nie pracuje. Na Pradze mam bliżej do domu.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 02 wrz 2019, 23:33

Emyl pisze:
02 wrz 2019, 10:30
128N mają zakaz na Waszyngtona? Bez jaj.
Żoliborskie tak bynajmniej od dłuższego czasu na 24 brak 128N z Żoliborza.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 03 wrz 2019, 0:05

beni pisze:
02 wrz 2019, 7:52
A ty jak zwykle bronisz jednej racji
Nie rozśmieszaj mnie.
beni pisze:
02 wrz 2019, 7:52
to wytłumacz dlaczego jak jeszcze byłem na R4 to po kolei począwszy od 3630, potem 3633 fachowcy rozbierali cały sufit, odpinali opończę zaś spawacze spawali na górze przy łączeniach dachu z ścianami bocznymi dlatego był rozbierany cały sufit z paneli ,
Trzeba było się ich dokładnie zapytać co robią, a nie snuć jakieś własne teorie.
beni pisze:
02 wrz 2019, 7:52
dwa dlaczego wozy z R4 typu 128N mają zakaz na Waszyngtona.
Kolejna brednia wyssana z dużego palca u prawej nogi. Dziś było 7 planowych Jazzów na 9 i 24.
beni pisze:
02 wrz 2019, 23:26
Żoliborskie mają zakaz na 24 a więc ?
I dlatego na 24 jeżdżą tak jak dziś, nie?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 03 wrz 2019, 5:09

I tyle w temacie:-)
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ODPOWIEDZ