Tramwaje dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 27 sie 2019, 15:37

Jeżeli wagony wilanowskie będą w Warszawie, a trasy na Wilanów nie, to wagony będą stały i kurzyły się na zajezdni? Której, Annopol?
miłośnik 13N

kajo
Posty: 2793
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 27 sie 2019, 15:38

Wtedy się pisze wniosek o odstępstwo i odpowiedni urząd się zgadza.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 27 sie 2019, 15:40

Niezależnie od istnienia tras te tramy i tak potrzebują miejsca na zajezdniach, z czego wynika potrzeba R-5 Annopol.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 27 sie 2019, 15:43

kajo pisze:
27 sie 2019, 15:38
Wtedy się pisze wniosek o odstępstwo i odpowiedni urząd się zgadza.
Patrz, a stare pesy musiały jeździć na Gocławek.
miłośnik 13N

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 27 sie 2019, 15:43

KwZ pisze:
27 sie 2019, 15:40
Niezależnie od istnienia tras te tramy i tak potrzebują miejsca na zajezdniach, z czego wynika potrzeba R-5 Annopol.
W 2025 czy później?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25307
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 sie 2019, 15:48

Stary Pingwin pisze:
27 sie 2019, 15:43
kajo pisze:
27 sie 2019, 15:38
Wtedy się pisze wniosek o odstępstwo i odpowiedni urząd się zgadza.
Patrz, a stare pesy musiały jeździć na Gocławek.
Bo był Gocławek.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 27 sie 2019, 15:59

Napiszę inaczej. Jeżeli kupujemy tramwaje(z dopłatą z UE) pod konkretną trasę, a tej trasy nie ma, czy dofinansowanie przepada?
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 sie 2019, 16:14

E, chyba nie. Nie ma obowiązku kupowania pojazdów już „po” zakończeniu budowy.
ŁK

kajo
Posty: 2793
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 27 sie 2019, 16:23

Stary Pingwin pisze:
27 sie 2019, 15:59
Napiszę inaczej. Jeżeli kupujemy tramwaje(z dopłatą z UE) pod konkretną trasę, a tej trasy nie ma, czy dofinansowanie przepada?
Jak nie zrealizujesz projektu na który były przyznane środki, to ich nie dostaniesz.
Jak się spóźnisz z realizacją to możesz poprosić o przesunięcie do czasu zakończenia zadania na inną trasę.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 27 sie 2019, 16:57

Odetchnąłem.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25307
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 sie 2019, 17:05

Poza tym jest jeszcze kwestia zapisów prawnych. To że ileś tramwajów jest przeznaczonych dla Wilanowa (bo dodatkowe brygady duo) nie oznacza że będzie taki wymóg formalny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

lumx
Posty: 152
Rejestracja: 02 kwie 2016, 19:02

Post autor: lumx » 27 sie 2019, 17:10

A tak przy okazji, dobrze pamiętam, że 1 stycznia 2020 nie będą już obowiązywać ograniczenia unijne na Swingach? Będzie wtedy sprawiedliwe ich rozdzielenie na wszystkich liniach?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25307
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 sie 2019, 17:24

Trochę później w zależności od projektu, ale generalnie 2021. A jak się rozejdą niskie, to nie odważę się spekulować.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 27 sie 2019, 17:53

Stary Pingwin pisze:
27 sie 2019, 15:43
KwZ pisze:
27 sie 2019, 15:40
Niezależnie od istnienia tras te tramy i tak potrzebują miejsca na zajezdniach, z czego wynika potrzeba R-5 Annopol.
W 2025 czy później?
Wtedy, kiedy przyjadą, czyli 2021-2022 wg podpisanej umowy.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 27 sie 2019, 18:07

Myślisz, że w 2 do 3 lat zbudujemy od podstaw zajezdnię?
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ