Quo vadis, MZA?
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Jak już jesteśmy przy nocnych, to dzisiejszy "Dziennik"...endrju pisze:Dziś w nocy, ok 1-2, wdzialem 2 wozy ITD na Centralnym. Kontrolowali pojazdy (w danej chwili dwa) od strony technicznej, a pozniej kierowce - alkoholomierzem. Co z tego wyniklo? Nerwy kierowcy, pasazerow i kilka-kilkanascie minut opóźniony start z Centralnego.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ojej, nagonka na biedne, niewinne MZA
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
- Kontakt:
Nie mówię przecież, że MZA ma w pełni sprawne wozy. Ale to przecież każdy kto się przejedzie to widzi. A taki "Dziennik" z p.Ślubowskim na czele zapełnia wypocinami swoją gazetę np. że 140 osób zaplecza zostało zwolnionych czyli średnio 28 z każdego zakładu . Te obliczenia to chyba pan redaktor wziął ze wzoru pi razy drzwi A nocne wozy to przecież dokładnie te same co dzienne...Hieronim pisze:Porównaj stan taboru MZA i jakiegoś prywatnego przewoźnika i odpowiedz na pytanie, czy jest ona słuszna.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Hmmm...tak sobie myślę, że gdyby na nocne regularnie wypuszczać nowoczesne niskopodłogowce to gazety podniosłyby krzyk, że dobre wozy jeżdzą na nocnych i są narażone na różne wandalizmy. MZA stosuje więc podobną taktykę jak PKS Przemyśl swgo czasu (i pewnie do dziś) na linii do Lwowa
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Ciekawe... ,,...prywatni przewoźnicy mają nowy tabor...''
Niech się wezmą za Grodziogniotexa,który też zajeżdża swymi gniotami na nocnikach...
Niech się wezmą za Grodziogniotexa,który też zajeżdża swymi gniotami na nocnikach...
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
No bo mają. Najstarszy tabor ma Connex, ale Solarki są to nowoczesne busy.ziomal pisze:,,...prywatni przewoźnicy mają nowy tabor...''
Z 2004 rokuziomal pisze:Niech się wezmą za Grodziogniotexa,który też zajeżdża swymi gniotami na nocnikach...
[ Dodano: 2007-01-20, 16:54 ]
Powinni część kupować i część brać w leasing. That's it.MisiekK pisze:I wlasnie dlatego sie dziwie, ze MZA musi kupowac na sile wozy zamiast wzorem prywaciarzy brac je w leasing.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Jakie kupowac, jakie brac w leasing? I jakie ma to uzasadnienie? Prywaciarze maja wszystko w leasingu i jakos wychodza na swoje (nie mowie o szrotach obslugujacych darmochy do marketow, tylko linie ZTM)Piotrek pisze:Powinni część kupować i część brać w leasing. That's it.MisiekK pisze:I wlasnie dlatego sie dziwie, ze MZA musi kupowac na sile wozy zamiast wzorem prywaciarzy brac je w leasing.