Strona 1 z 225

: 18 lip 2006, 11:19
autor: MisiekK
Jakosc uslug swiadczonych przez MZA jest coraz gorsza. Juz nie jest to tylko wszechobecny brud w autobusach (bo na zakladach sie tylko zamiata i zbiera puszki). Do tego dochodzi coraz gorszy stan wozow i coraz gorsza ich obsluga. Przy okazji likwidacji zajezdni zwalnia sie 1/3 obslugi technicznej, a plan przewozowy pozostaje niezmieniony. Wiec nie ma komu dogladac wozow na zakladach. Efekt jest widoczny od razu - brak szyby w kabinie kierowcy #5577 (jezdzacy w piatek na 510) - bo nie ma komu zalozyc przez 2 dni, wyrwane od 3-4 dni siedzenie w #5239 (jezdzacym dzis na E-4), lewar w ktorym widac jedznie przez dziure w nadkolu (nie pamietam numeru), ponad 30 dowodow rejestracyjnych zabranych podczas kontroli wozow wyjezdzajacych z zajezdni na miasto. Komu na tym zalezy, zeby rozlozyc ta firme?

: 19 lip 2006, 11:44
autor: Szamot
Redukcja etatów była bodaj o 1.06. To był jeden miesiąc. Od 1.07 jest zmniejszenie planu, teraz warsztat sobie jakoś poradzi. Ale zobaczysz od września jak będzie cudnie.

: 19 lip 2006, 11:47
autor: Tm
Meteory i Zagozdy sobie dają radę, to MZA też :twisted: :razz:

: 19 lip 2006, 11:52
autor: reserved
jakosc... jaka jakosc :P dzis na 188/5 :arrow: 6715 w srodku neoplanu drzwi jedne sie popsuly (w srodku sa podwojne drzwi) , popsuly sie jedne to kierowca otwieral tylko te jedne ...

: 19 lip 2006, 11:53
autor: jacek
wiadomo jak sie skonczy.najlepszym przykladem byla zima i uziemione autobusy na czesci zakladow.
zobaczymy jakie beda wnioski z tego i co sie wydarzy tej jesieni i w zimie

: 19 lip 2006, 12:08
autor: mobil one
djmc100 pisze:w srodku sa podwojne drzwi
:-k #-o :shock:
Ciekawostka przyrodnicza! Znam dosyć dobrze N 4020 ,a tu się nagle dowiaduję że "w środku są podwójne drzwi" :!:

: 19 lip 2006, 12:14
autor: SławekM
Moze mu chodziło, że jeden płat drzwi się nie otwierał a drugi juz tak :-k

: 19 lip 2006, 19:36
autor: reserved
8315 pisze:Moze mu chodziło, że jeden płat drzwi się nie otwierał a drugi juz tak
dokladnie... przepraszam.. niewiedzialem jak to ujac :P

: 20 lip 2006, 0:18
autor: mobil one
Zresztą KAżDY N 4020,który jest na stanie MZA,ma "w środku podwójne drzwi" jak to zauważył "djmc".To nic nadzwyczajnego,takie drzwi.

: 20 lip 2006, 9:55
autor: reserved
mobil one pisze:Zresztą KAżDY N 4020,który jest na stanie MZA,ma "w środku podwójne drzwi" jak to zauważył "djmc".To nic nadzwyczajnego,takie drzwi.
no tak... wiem o tym... pisalem tylko o tym ze jeden plat drzwi sie nie otwieral

: 26 lip 2006, 2:13
autor: tadeo
Quo Vadis MZA ?

przy takiej polityce ........... (zatrudnienie, redukcje, stan taboru)

chyba do samozagłady.

Oj, decydenci i ekonomiści. Czy jesteście na pewno w pełni świadomi tego co robicie ?

Pytanie moje jest prawdopodobnie czysto retoryczne.

: 26 lip 2006, 8:11
autor: Glonojad
Podzielić na jednostki po 1-2 zajezdnie i sprywatyzować?

: 26 lip 2006, 9:48
autor: Kleszczu
Do 2010 roku raczej miejski przewoźnik ma zapewnione większościowe udziały w rynku.

: 26 lip 2006, 9:53
autor: TLG
To nie takie proste bo: z jednej strony nadal MZA to rzesze pracowników z wieloletnim doświadczeniem i wbrew pozorom duże pieniądze. Dalej- strony bankructwo MZA nie przyniesie nic dobrego, bo grozi załamaniem przewozów w ramach ZTM. Z drugiej strony nikt nie jest w stanie zorganizować od razu kontraktów dla prywatnych przewpźników. IMHO MZA potrzebuje restrukturyzacji (dokładniej nowych metod zarządzania i prowadzenia eksploatacji-np. profesjonalnie wprowadzony "system drezdeński") i częsciowej (ale nie całościowej!) prywatyzacji. Chodzi o to, by wpływ na działalność spółki miał jakiś koncern z zagranicy, doświadczony w przewozach pasażerskich (nie mówie tu wyłacznie o Connex'sie, prywatyzacją tramwajów szczecińskich swego czasu był zainteresowany Siemens). Wydzielanie osobnych autonomicznych przedsiębiorstw z ZEA nie ma chyba większego sensu (znowu Szczecin: tam eksperyment się nie udał).

: 26 lip 2006, 10:02
autor: Glonojad
Ale w Białymstoku czy Gdyni się udał...