Quo vadis, MZA?
Wrzucenie 136 w Racjonalizacji oraz Konstruktorską było największą głupotą.
Tu też mieszkają ludzie. Jak wrzucano, to nie było korków. Poza tym są one tylko przez 20h w tygodniu albo mniej. Wystarczy zrobić kursy wariantowe w tych godzinach albo sterować ręcznie (zawrotka przy Racjonalizacji, Woronicza do Wołoskiej. 308 zresztą też).Flash8222 pisze:Wrzucenie 136 w Racjonalizacji oraz Konstruktorską było największą głupotą.
ŁK
Głupotą to było zbudowanie ronda na skrzyżowaniu Konstruktorskiej i Postępu. Teraz popołudniowy korek na Postępu zaczyna się już na Konstruktorskiej blokując rondo.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
No to się tam trochę objawia, niemniej przyczyną wciąż jest wyjazd z Postępu. Ogólnie samochody skręcające w Postępu i tak by blokowały Konstruktorską, jeśli byłby 1 pas (analogicznie jak te z Domaniewskiej). Ciekawe jest to, że gdyby ten wyjazd zamknąć w szczycie (zostawić dla DOP), to korki prawdopodobnie by znikły - i wcale nie wydłużyłoby jakoś tych z Wołoskiej, bo przy tej przepustowości to i tak ten wyjazd wiele nie daje.
ŁK
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
I naprawdę Ci ludzie muszą mieć do dyspozycji linię przez pół miasta której regularność rozwalają korki i niezbyt da się z tym tematem cokolwiek zrobić?
ci!!!Autobus Czerwon pisze:I naprawdę Ci ludzie muszą mieć do dyspozycji linię przez pół miasta której regularność rozwalają korki i niezbyt da się z tym tematem cokolwiek zrobić?
Skoro korki są przez 12% czasu, a to jedyny dojazd na zachód, to należy poszukać innego rozwiązania. Aczkolwiek tak, tu przydałaby się już dawno linia bardziej lokalna, tylko ZTM się strasznie przed nią broni. W ogóle mam wrażenie, że oni tam siedzą i mają taki zapierdol, że nie ma kiedy taczki załadować. Imo to powinno być na zasadzie reakcji a nie czekania „może jakoś to będzie, może znów będzie pandemia i korki znikną”. Zajmują się przekładaniem przystanków o 15 metrów w jedną lub w drugą. Serio takim problemem jest wywalenie 308 z oberka przez Racjonalizacji (tylko od razu Wołoską do Domaniewskiej) i trzymanie go po minus 80 od kwartału? Albo zrobienie sterowania na 136 „nie jedzcie przez Racjonalizacji tylko prosto Woronicza”. Brakuje albo wyobraźni, albo inteligencji, albo chęci, albo wszystkiego, łącznie z ludźmi, bo są pewnie gowniane zarobki.
PS jak padał śnieg w sobotę, to pierwszy przystanek, który odśnieżali, to był Os.Pozytywny Mokotów dla porannego 308. Nosz ku*wa, czy tam naprawdę nikt nad niczym nie panuje, żeby podać tym firmom najbardziej kluczowe miejsca wg kolejności?
ŁK
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Może i utrudnienia są przez 12% czasu, aczkolwiek bardzo możliwe że w czasie tych właśnie 12% podróżuje ponad 50% pasażerów licząc w skali dnia.Łukasz pisze: ↑16 gru 2022, 8:36ci!!!Autobus Czerwon pisze: I naprawdę Ci ludzie muszą mieć do dyspozycji linię przez pół miasta której regularność rozwalają korki i niezbyt da się z tym tematem cokolwiek zrobić?
Skoro korki są przez 12% czasu, a to jedyny dojazd na zachód, to należy poszukać innego rozwiązania.
Zwykle 136 jest zapełnione w tym samym miejscu tak samo o każdej porze: siedzące plus trochę stojących, więc raczej nie 50% ludzi (Ok, akurat jest o kilka kursów gęstsze)
Średnio jest tak zapełnione, bo jak nie ma jakiegoś 40 minut a potem jadą 4, to inaczej. Jak jest korek to też ludzie wysiadają przy Racjonalizacji i idą piechotą.
Średnio jest tak zapełnione, bo jak nie ma jakiegoś 40 minut a potem jadą 4, to inaczej. Jak jest korek to też ludzie wysiadają przy Racjonalizacji i idą piechotą.
ŁK
Zanim zbudowano rondo, to pierwszeństwo było łamane (Postępu - Konstruktorska strona zachodnia), wyjazd z Konstruktorskiej od strony Wołoskiej był z podporządkowanej, więc jadący od zachodu autobus miał pierwszeństwo. Obecnie auta wjeżdżające na rondo od strony Wołoskiej będąc już na rondzie mają pierwszeństwo przed wjeżdżającymi na nie od strony zachodniej, a gdy nie mają jak zjechać (bo korek) blokują wjazd na nie.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Brawa dla 8342 linia 411 zmiana B . Zawracając nie zmieścił się musiał cofać 3 krotnie. Zablokował tramwaje i skret lewo na dwa cykle czerwone
- ZielonyJamnik
- Posty: 688
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
No i co z tego? Ktoś przez to ucierpiał? Masz satysfakcję, że udało ci się wytknąć komuś błąd?Robert 514 pisze: ↑21 gru 2022, 14:43Brawa dla 8342 linia 411 zmiana B . Zawracając nie zmieścił się musiał cofać 3 krotnie. Zablokował tramwaje i skret lewo na dwa cykle czerwone
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Tak ucierpiał. Tak mam satysfakcję e w tym przypadku. Pozdrawiam
Zapraszam za kierownicę autobusu, może zrobisz to lepiejRobert 514 pisze: ↑22 gru 2022, 7:29Tak ucierpiał. Tak mam satysfakcję e w tym przypadku. Pozdrawiam
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Czyżby przez te Pana słowa przemawiać miało wieloletnie doświadczenie za kierownicą autobusuWalas pisze: ↑22 gru 2022, 7:41Zapraszam za kierownicę autobusu, może zrobisz to lepiejRobert 514 pisze: ↑22 gru 2022, 7:29Tak ucierpiał. Tak mam satysfakcję e w tym przypadku. Pozdrawiam