Quo vadis, MZA?

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25307
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 gru 2022, 18:33

Ja tylko zauważę, że nieobsłużenie przez MZA brygady na 141, gdzie są gigantyczne korki i istotne ryzyko wypadnięcia kursów, to całkiem rozsądne przynieście od strony ich biznesu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 gru 2022, 18:43

Ja tylko zauważę, że za nieobsłużoną brygadę ZTM powinien zorganizować zastępstwo, ale jak się codziennie jeździ za Michalczewskiego to może nie miał kto wyjechać...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 gru 2022, 19:02

Ja tylko zauważę, że jeśli linia ma codziennie absuralne spóźnienia, to może trzeba zaktualizowąc rozkład jazdy ..
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 14 gru 2022, 20:26

Albo trasę :term:

bartoni722
Posty: 12140
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 14 gru 2022, 20:56

Siła tej linii polega na dobrej trasie, natomiast postulatu o rozkładzie jazdy nie rozumiem. Przed świętami zawsze burdel jest dużo większy. Zmienisz, a potem będzie płacz że jest za dużo. Rozkład zakłada spore wyrównania po godzinach szczytu - nawet do 48' postoju na Krakowskiej (19:02-19:50), są brygady mające 2x<30.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 686
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 14 gru 2022, 21:05

bartoni722 pisze:
14 gru 2022, 20:56
Siła tej linii polega na dobrej trasie, natomiast postulatu o rozkładzie jazdy nie rozumiem. Przed świętami zawsze burdel jest dużo większy. Zmienisz, a potem będzie płacz że jest za dużo. Rozkład zakłada spore wyrównania po godzinach szczytu - nawet do 48' postoju na Krakowskiej (19:02-19:50), są brygady mające 2x<30.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Halo, halo. A pierwsza zmiana to co? I opóźnienia nie raz sięgające godziny...
I to nie jest wina świąt tylko budowy tramwaju.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 14 gru 2022, 21:19

Zgadza się. Burdel na tej linii jest na okrągło od kilku lat. Porządki zacząć by chyba należało od wydłużenia postojów wyrównawczych. Spore wyrównanie po godzinach szczytu jest dobre, ale dotyczy to tylko kierowców. Poza tym kierowca jednego dnia jest na tej linii, a drugiego na innej. A pasażer po tyłku dostaje codziennie, mając do czynienia z linią, na której normą są dziury pomiędzy poszczególnymi podjazdami na przystanek po 30 - 40 min.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 gru 2022, 22:10

bartoni722 pisze:
14 gru 2022, 20:56
Siła tej linii polega na dobrej trasie, natomiast postulatu o rozkładzie jazdy nie rozumiem. Przed świętami zawsze burdel jest dużo większy. Zmienisz, a potem będzie płacz że jest za dużo. Rozkład zakłada spore wyrównania po godzinach szczytu - nawet do 48' postoju na Krakowskiej (19:02-19:50), są brygady mające 2x<30.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Skoro przed swiętami ZAWSZE burdel jest dużo większy, to ZAWSZE należałoby rozkład specjalny w tym okresie wprowadzać.

Tyle, że to kwestia raczej rozkopanego Mokotowa, co potrwa jeszcze długo.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 15 gru 2022, 0:01

bartoni722 pisze:
14 gru 2022, 20:56
Siła tej linii polega na dobrej trasie, natomiast postulatu o rozkładzie jazdy nie rozumiem. Przed świętami zawsze burdel jest dużo większy. Zmienisz, a potem będzie płacz że jest za dużo. (...)

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
O to bym się na miejscu pracowników ZTMu nie martwił. Na razie coraz częściej słychać, że jest za mało czasu i coraz częściej musi być sterowanie. I to na wielu liniach.

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 gru 2022, 0:42

A wiecie czy np na 308 robią sterowanie (przez radio?)?. Dziś trafiłem na takiego z -30, ale jechał tak powoli, jakby jego celem było utrzymanie tego -30…
ŁK

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 15 gru 2022, 7:15

fraktal pisze:
15 gru 2022, 0:01
bartoni722 pisze:
14 gru 2022, 20:56
Siła tej linii polega na dobrej trasie, natomiast postulatu o rozkładzie jazdy nie rozumiem. Przed świętami zawsze burdel jest dużo większy. Zmienisz, a potem będzie płacz że jest za dużo. (...)

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
O to bym się na miejscu pracowników ZTMu nie martwił. Na razie coraz częściej słychać, że jest za mało czasu i coraz częściej musi być sterowanie. I to na wielu liniach.
Wiesz, że czasów przejazdu nikt nie zmieniał. Po prostu skróciły się postoje i po pandemi wzrósł ruch pojazdów prywatnych.

Walas
Posty: 17079
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 15 gru 2022, 8:37

Łukasz pisze:
15 gru 2022, 0:42
A wiecie czy np na 308 robią sterowanie (przez radio?)?. Dziś trafiłem na takiego z -30, ale jechał tak powoli, jakby jego celem było utrzymanie tego -30…
Albo wytrata kółka
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1318
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 15 gru 2022, 17:33

Flash8222 pisze:
14 gru 2022, 13:48
Od rana nie kursuje 2/141 z Ostrobramskiej, muszę przyznać że nie wystawienie brygady na linii która i tak dostaje w dupe przez korki to wspaniały pomysł. Zamiast nie wystawić brygady np na 520 czy innej często kursującej linii to zrobiono na takiej, gdzie jest prawie 40 minutowa dziura...
Polecam przyjrzenie się 136. Linia kursująca w teorii co 10 minut, w praktyce wozy jeżdżą trójkami czy czwórkami a potem dziury po pół godziny.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 gru 2022, 17:57

Zaproponowałem wyrzucenie go z mordoru w godzinach 15-19, ale pewnie nikt tak nie zrobi.
ŁK

Molo
Posty: 631
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 15 gru 2022, 19:36

Wszystkie opóźnienia to właśnie Mordor. Tak to jeździ się naprawdę dobrze.

ODPOWIEDZ