Quo vadis, MZA?
Ja tylko zauważę, że nieobsłużenie przez MZA brygady na 141, gdzie są gigantyczne korki i istotne ryzyko wypadnięcia kursów, to całkiem rozsądne przynieście od strony ich biznesu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ja tylko zauważę, że za nieobsłużoną brygadę ZTM powinien zorganizować zastępstwo, ale jak się codziennie jeździ za Michalczewskiego to może nie miał kto wyjechać...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ja tylko zauważę, że jeśli linia ma codziennie absuralne spóźnienia, to może trzeba zaktualizowąc rozkład jazdy ..
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Siła tej linii polega na dobrej trasie, natomiast postulatu o rozkładzie jazdy nie rozumiem. Przed świętami zawsze burdel jest dużo większy. Zmienisz, a potem będzie płacz że jest za dużo. Rozkład zakłada spore wyrównania po godzinach szczytu - nawet do 48' postoju na Krakowskiej (19:02-19:50), są brygady mające 2x<30.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- ZielonyJamnik
- Posty: 686
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Halo, halo. A pierwsza zmiana to co? I opóźnienia nie raz sięgające godziny...bartoni722 pisze: ↑14 gru 2022, 20:56Siła tej linii polega na dobrej trasie, natomiast postulatu o rozkładzie jazdy nie rozumiem. Przed świętami zawsze burdel jest dużo większy. Zmienisz, a potem będzie płacz że jest za dużo. Rozkład zakłada spore wyrównania po godzinach szczytu - nawet do 48' postoju na Krakowskiej (19:02-19:50), są brygady mające 2x<30.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I to nie jest wina świąt tylko budowy tramwaju.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Zgadza się. Burdel na tej linii jest na okrągło od kilku lat. Porządki zacząć by chyba należało od wydłużenia postojów wyrównawczych. Spore wyrównanie po godzinach szczytu jest dobre, ale dotyczy to tylko kierowców. Poza tym kierowca jednego dnia jest na tej linii, a drugiego na innej. A pasażer po tyłku dostaje codziennie, mając do czynienia z linią, na której normą są dziury pomiędzy poszczególnymi podjazdami na przystanek po 30 - 40 min.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Skoro przed swiętami ZAWSZE burdel jest dużo większy, to ZAWSZE należałoby rozkład specjalny w tym okresie wprowadzać.bartoni722 pisze: ↑14 gru 2022, 20:56Siła tej linii polega na dobrej trasie, natomiast postulatu o rozkładzie jazdy nie rozumiem. Przed świętami zawsze burdel jest dużo większy. Zmienisz, a potem będzie płacz że jest za dużo. Rozkład zakłada spore wyrównania po godzinach szczytu - nawet do 48' postoju na Krakowskiej (19:02-19:50), są brygady mające 2x<30.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Tyle, że to kwestia raczej rozkopanego Mokotowa, co potrwa jeszcze długo.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
O to bym się na miejscu pracowników ZTMu nie martwił. Na razie coraz częściej słychać, że jest za mało czasu i coraz częściej musi być sterowanie. I to na wielu liniach.bartoni722 pisze: ↑14 gru 2022, 20:56Siła tej linii polega na dobrej trasie, natomiast postulatu o rozkładzie jazdy nie rozumiem. Przed świętami zawsze burdel jest dużo większy. Zmienisz, a potem będzie płacz że jest za dużo. (...)
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
A wiecie czy np na 308 robią sterowanie (przez radio?)?. Dziś trafiłem na takiego z -30, ale jechał tak powoli, jakby jego celem było utrzymanie tego -30…
ŁK
Wiesz, że czasów przejazdu nikt nie zmieniał. Po prostu skróciły się postoje i po pandemi wzrósł ruch pojazdów prywatnych.fraktal pisze: ↑15 gru 2022, 0:01O to bym się na miejscu pracowników ZTMu nie martwił. Na razie coraz częściej słychać, że jest za mało czasu i coraz częściej musi być sterowanie. I to na wielu liniach.bartoni722 pisze: ↑14 gru 2022, 20:56Siła tej linii polega na dobrej trasie, natomiast postulatu o rozkładzie jazdy nie rozumiem. Przed świętami zawsze burdel jest dużo większy. Zmienisz, a potem będzie płacz że jest za dużo. (...)
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Albo wytrata kółka
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Polecam przyjrzenie się 136. Linia kursująca w teorii co 10 minut, w praktyce wozy jeżdżą trójkami czy czwórkami a potem dziury po pół godziny.Flash8222 pisze: ↑14 gru 2022, 13:48Od rana nie kursuje 2/141 z Ostrobramskiej, muszę przyznać że nie wystawienie brygady na linii która i tak dostaje w dupe przez korki to wspaniały pomysł. Zamiast nie wystawić brygady np na 520 czy innej często kursującej linii to zrobiono na takiej, gdzie jest prawie 40 minutowa dziura...
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Zaproponowałem wyrzucenie go z mordoru w godzinach 15-19, ale pewnie nikt tak nie zrobi.
ŁK
Wszystkie opóźnienia to właśnie Mordor. Tak to jeździ się naprawdę dobrze.