O grzaniu i niegrzaniu

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27393
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 gru 2005, 17:22

dzidek pisze:a widzisz czasem trzeba uwierzyć. szczególnie w Ikarusie !!
Ciekawe, że zawsze wysiada ogrzewanie przedziału pasażerskiego, a ogrzewanie kabiny już nie. :roll:

dzidek pisze:co miałeś na myśli pisząc "rozpirzyć w drobny mak" ??
Którego słowa nie rozumiesz?
dzidek pisze:ale naprawdę kierowcy nie zależy na tym by nie grzać !! Za oszczędności kasy i tak nie dostaje !!
On nie, ale ktoś na tym paliwie oszczędza, prawda? I temu komuś może zależeć, prawda?

dzidek pisze:Czy Wy myślicie, że później kierowca chce się tłumaczyć kierownikowi z skragi jakiegoś często niedokońca w pełni myślącego pasażera ?!
Jasne. Bo jak pasażer chce, żeby w autobusie było ciepło, to jest niedokońca w pełni myślący, cokolwiek by to nie miało znaczyć.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 26 gru 2005, 17:31

Fikander pisze:
dzidek pisze:a widzisz czasem trzeba uwierzyć. szczególnie w Ikarusie !!
Ciekawe, że zawsze wysiada ogrzewanie przedziału pasażerskiego, a ogrzewanie kabiny już nie. :roll:
nie napisałem, że zawsze. jednak nie można z góry zakładać winy kierowcy bo czasami wóz nie jest sprawny.

Fikander pisze:
dzidek pisze:co miałeś na myśli pisząc "rozpirzyć w drobny mak" ??
Którego słowa nie rozumiesz?
całego wyrażenia. Co dokładniej Kleszczowa potrafi w autobusie rozpirzyć w drobny mak??
Fikander pisze:
dzidek pisze:ale naprawdę kierowcy nie zależy na tym by nie grzać !! Za oszczędności kasy i tak nie dostaje !!
On nie, ale ktoś na tym paliwie oszczędza, prawda? I temu komuś może zależeć, prawda?
prawda ale napewno kierowca nie będzie narażać się na przypał bo komuś zależy na paliwie!!
Fikander pisze:
dzidek pisze:Czy Wy myślicie, że później kierowca chce się tłumaczyć kierownikowi z skragi jakiegoś często niedokońca w pełni myślącego pasażera ?!
Jasne. Bo jak pasażer chce, żeby w autobusie było ciepło, to jest niedokońca w pełni myślący, cokolwiek by to nie miało znaczyć.
Czytałeś jakie skargi przychodzą na kierowców ?! Nie . Pasażerowie do problemu z ogrzewaniem zaraz sobie zmyślają setki innych przewinień jakich niby kierowca się dopuścił co nie jest prawdą tylko chęcią odegrania się na kierowcy...

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 26 gru 2005, 17:35

Prawda jest taka, że jeśli chodzi o działanie ogrzewania to jest bardzo źle. Ostatnio wożąc się ze znajomym solówką 1619 sprawdziłem działanie dmuchaw. Okazało się, że z 4 dmuchaw ledwo działały tylko 2. W kabinie było gorąco to fakt ale co kierowca może poradzić na zepsute nagrzewnice na wozie...

[ Dodano: 2005-12-26, 17:40 ]
Fikander pisze:On nie, ale ktoś na tym paliwie oszczędza, prawda? I temu komuś może zależeć, prawda?
A niby kto na tym paliwie oszczędza??

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27393
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 gru 2005, 18:05

dzidek pisze:Pasażerowie do problemu z ogrzewaniem zaraz sobie zmyślają setki innych przewinień jakich niby kierowca się dopuścił co nie jest prawdą tylko chęcią odegrania się na kierowcy...
Oczywiście. To pasażerowie psują ogrzewanie, specjalnie po to, aby wyżyć się potem w skardze na kierowcy może?

dzidek pisze:Co dokładniej Kleszczowa potrafi w autobusie rozpirzyć w drobny mak??
Lepszym pytaniem byłoby: czego nie potrafi?

dzidek pisze:jednak nie można z góry zakładać winy kierowcy bo czasami wóz nie jest sprawny.
To co niesprawny wóz robi na mieście?
Proboszcz pisze: A niby kto na tym paliwie oszczędza??
Ten, kto za nie płaci, chyba jasne? :-?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 26 gru 2005, 18:10

Fikander pisze:
Proboszcz pisze:
A niby kto na tym paliwie oszczędza??

Ten, kto za nie płaci, chyba jasne?
Czyli MZA. Tylko pomyśl sobie, że i tak przy tych wozach nic sie nie da zaoszczędzić bo są duże przepały...

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 26 gru 2005, 18:11

Fikander pisze:
dzidek pisze:Co dokładniej Kleszczowa potrafi w autobusie rozpirzyć w drobny mak??
Lepszym pytaniem byłoby: czego nie potrafi?
w takim razie odpowiedź na pytanie.
Fikander pisze:
Proboszcz pisze: A niby kto na tym paliwie oszczędza??
Ten, kto za nie płaci, chyba jasne? :-?
i co myślisz, że kierowca ma oszczędzać na paliwie bo jest do tego zmuszony a potem ma się tłumaczyć przed kierownikiem dlaczego nie ogrzewał autobusu ?!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27393
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 gru 2005, 18:12

dzidek pisze:w takim razie odpowiedź na pytanie.
Proste - potrafi rozpirzyć wszystko, a w każdym razie zdecydowaną większość. Dokładnie to widać po Neoplanach - przerzuty są w większości przypadków w lepszym stanie od rodzimych kleszczów.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 26 gru 2005, 18:14

Fikander pisze:
dzidek pisze:w takim razie odpowiedź na pytanie.
Proste - potrafi rozpirzyć wszystko, a w każdym razie zdecydowaną większość. Dokładnie to widać po Neoplanach - przerzuty są w większości przypadków w lepszym stanie od rodzimych kleszczów.
No ale jak piszesz o czymś to pisz szczegółowo - podaj usterki, które są tylko w Kleszczowych autobusach. Bo na razie piszesz ogólnikowo...

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 26 gru 2005, 18:17

Fikander pisze:
dzidek pisze:w takim razie odpowiedź na pytanie.
Proste - potrafi rozpirzyć wszystko, a w każdym razie zdecydowaną większość. Dokładnie to widać po Neoplanach - przerzuty są w większości przypadków w lepszym stanie od rodzimych kleszczów.
no co Ty !!!!!!! To chyba nie jeździmy tymi samymi autobusami !! :shock: :shock: :shock: nie powiesz mi, ze wozy 671x, 691x są w złym stanie !! Chyba nie jeździłeś np. 677x albo 683x przy całym szacunku dla R13.
Wyłącznie po zniszczonych neoplanach z innych zajezdni które przeszły na Kleszczową uważasz, że ta zajezdnia wszystko psuje ?! ja bym stwierdził inaczej, że uratowała te neoplany przed totalną katastrofą!!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27393
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 gru 2005, 18:17

Choćby stopień przerdzewienia pudła :roll: sam się przejedź, POSŁUCHAJ, poWĄCHAJ, przekonaj... :roll:

[ Dodano: 2005-12-26, 18:19 ]
dzidek pisze:ja bym stwierdził inaczej, że uratowała te neoplany przed totalną katastrofą!!
No to chyba rzeczywiście mówimy o innej Kleszczowej, EOT zatem.

Wracając do tego grzania - czy naprawdę możliwe jest, aby ogrzewanie przedziału pasażerskiego było zepsute w 75% autobusów w mieście, przy niemalże bezawaryjnym ogrzewaniu kabiny kierowcy?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 26 gru 2005, 18:20

Fikander pisze:Choćby stopień przerdzewienia pudła sam się przejedź, POSŁUCHAJ, poWĄCHAJ, przekonaj...
Wierz mi, że często jeżdżę wozami R11 np na 517. Wg mnie nie ma w nich nic takiego czego nie zauważyłem w wozach innych zajezdni..

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 26 gru 2005, 18:21

Fikander pisze:Choćby stopień przerdzewienia pudła :roll: sam się przejedź, POSŁUCHAJ, poWĄCHAJ, przekonaj... :roll:
nie widze zasadniczej różnicy... natomaist bym chciał zauważyć, że te z R11 nie były tak zniszczone jak inne a także nie są tak zamulone jak wozy z np. R7

[ Dodano: 2005-12-26, 18:23 ]
w takim razie jakbyś mógł jeszcze odpisać czy uważasz, że MZA specjalnie chce zaoszczedzać na paliwie i po co później wzywa kierowców na rozmowy za wyłączone ogrzewanie ?!

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 26 gru 2005, 18:25

Fikander pisze:Wracając do tego grzania - czy naprawdę możliwe jest, aby ogrzewanie przedziału pasażerskiego było zepsute w 75% autobusów w mieście, przy niemalże bezawaryjnym ogrzewaniu kabiny kierowcy?
Zasadnicze pytanie - byłeś kiedykolwiek na jakiejś zajezdni podczas normalnego dnia pracy (nie chodzi mi o DTP itp) :?: :?:

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 26 gru 2005, 18:27

Proboszcz pisze:
Fikander pisze:Wracając do tego grzania - czy naprawdę możliwe jest, aby ogrzewanie przedziału pasażerskiego było zepsute w 75% autobusów w mieście, przy niemalże bezawaryjnym ogrzewaniu kabiny kierowcy?
Zasadnicze pytanie - byłeś kiedykolwiek na jakiejś zajezdni podczas normalnego dnia pracy (nie chodzi mi o DTP itp) :?: :?:
to jest podstawowe pytanie!!

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 26 gru 2005, 18:28

Zgadzam się z opinią o Kleszczowej.
Ma ona opinię dobrej (zarówno pod względem utrzymania taboru, jak i kierowców), ale prawda nie jest taka różowa.
Spójrzcie choćby na wspomniane Neoplany – większość wygląda gorzej niż nie jeden Ikarus – nawet powszechnie krytykowana R7 lepiej się nimi zajmowała.
Czy choćby Ikarusy – to co przerzucono na R13 to jest złom. Mechanicy już pierwszego dnia jak oglądali te „cuda” od spodu to mówili że długo to nie pojeździ – i mamy teraz taki efekt że te „wspaniałe” po-Kleszczowe wozy padają jak muchy.

ODPOWIEDZ