[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 cze 2021, 13:09

Dla Pragi chyba objazd tramwajem na północ od Alej byłby atrakcyjniejszy - do południowej części Śródmieścia jest pierdylion kursów na TŁ, z kolei do M2 tramwaje właściwie nie dowożą (Wileniaka nie liczę celowo). A i torowisko na NŚ/KP byłoby bardziej przyszłościowe, bo wybudowanie torów na Ujazdowskich jest jakby nie patrzeć łatwiejsze (politycznie), niż na NŚ/KP. Hultaje oczywiście nie mają mocy przejazdu bez sieci kilku kilometrów?

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 16 cze 2021, 23:37

Emyl pisze:
16 cze 2021, 13:09
Hultaje oczywiście nie mają mocy przejazdu bez sieci kilku kilometrów?
Oczywiście, że nie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 cze 2021, 10:34

Emyl pisze:
16 cze 2021, 13:09
Dla Pragi chyba objazd tramwajem na północ od Alej byłby atrakcyjniejszy - do południowej części Śródmieścia jest pierdylion kursów na TŁ, z kolei do M2 tramwaje właściwie nie dowożą (Wileniaka nie liczę celowo).
Na północne Śródmieście jest tramwaj na trasie W-Z. Nie wiem, czemu M2 pomijać? Wileniak koszmiarnie zły na przesiadkę nie jest.
A i torowisko na NŚ/KP byłoby bardziej przyszłościowe, bo wybudowanie torów na Ujazdowskich jest jakby nie patrzeć łatwiejsze (politycznie), niż na NŚ/KP.
No ale jak chcesz wstawić stopę między drzwi, to zaczynasz od tego, co łatwiejsze. Małe kroczki, fakty dokonane - jak z inną inwestycją infrastrukturalną, której ziarno zasiano dekadę temu a teraz stanowi poważne uwiązanie przy wariantowaniu, IYKWIM.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 cze 2021, 18:24

Ja nie wiem, co masz na myśli. Za duża stacja Metro Stadion Narodowy? A ona nie jest starsza?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36586
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 cze 2021, 11:00

Starsza od M2? Raczej nie :D
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 cze 2021, 14:40

No chodziło mi o powstanie jej planów w obecnej postaci, a nie otwarcie dla pasażerów.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 03 wrz 2021, 18:20

Co było takiego fascynującego w wagonie PESA 120N #3108, że remont trwał aż 3,5 roku?

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 03 wrz 2021, 21:58

SławekM pisze:
03 wrz 2021, 18:20
Co było takiego fascynującego w wagonie PESA 120N #3108, że remont trwał aż 3,5 roku?
Duża dyskusja polityczna, potyczki ambicjonalne, przerzucanie odpowiedzialności między gestorami. Sam czas remontu trwał standardowo.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 04 wrz 2021, 21:46

MisiekK pisze:
03 wrz 2021, 21:58
SławekM pisze:
03 wrz 2021, 18:20
Co było takiego fascynującego w wagonie PESA 120N #3108, że remont trwał aż 3,5 roku?
Duża dyskusja polityczna, potyczki ambicjonalne, przerzucanie odpowiedzialności między gestorami.
Kurde nawet w tej dziedzinie? W takim razie boję się otworzyć lodówkę...

bentes
Posty: 85
Rejestracja: 30 sie 2020, 13:23

Post autor: bentes » 15 wrz 2021, 20:17

Obecna wymiana torów na Obozowej między Wawrzyszewską a Prymasa:
Jeżeli dobrze pamiętam, to w projekcie przebudowy tej ulicy oba tory miały znaleźć się razem pod południową częścią wiaduktu kolejowego, a odtwarzany jest stan obecny. Dlaczego nie zrobiono od razu zaprojektowanego stanu docelowego?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 wrz 2021, 20:33

Bo to by wymagało znacznie większego zakresu robót.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 wrz 2021, 20:33

Dlatego, że zaprojektowany stan docelowy wymaga kompleksowej przebudowy całej ulicy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 wrz 2021, 20:36

A czy zaprojektowany stan docelowy uwzględnia dogodne przesiadki na kolej?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 wrz 2021, 20:44

Przy projektowaniu stanu docelowego kryterium była optymalizacja obsługi otoczenia, a nie przesiadek na pociągi co godzinę. Zwłaszcza, że na perony pod wiaduktami kolej miejsca nie zostawiła.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 wrz 2021, 20:54

Gdyby tylko miasto miało jakieś narzędzia sprawienia, aby częstotliwość połączeń kolejowych była satysfakcjonująca, gdyby tylko!
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ