[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 13 cze 2019, 15:59

Praski U-boot na 23(nie podaję taborowego):
Starsza motorowa na każdym przystanku używa CG, nawet jak do zmiany świateł więcej niż minuta. Na zapytanie "przepraszam, dlaczego nie otwiera pani wszystkich drzwi na przystankach" ta się wydarła"Od czego jest automat?!". To przypomniałem że przepisy są takie że ma taki obowiązek - i co? Ma to gdzieś że w wagonie nie ma ani klimatyzacji ani okien otwieranych. I tak używa CG a sama pod klimatyzatorem w kabinie siedzi.
I jak nie piętnować takich zachowań? Można niby zgłosić skargę ale czy o to w tym wszystkim chodzi żeby pisać skargi?

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 13 cze 2019, 21:05

Pisz, serio to piszę.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 14 cze 2019, 9:16

Bastianie Obsztyfitykultykiewiczu, najlepiej od łazu do płokułatuły.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1510
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 05 lip 2019, 4:03

Wagony 1000, 1001, 795, 5 dostały jeden kasownik monetel przy stanowisku motorniczego.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 lip 2019, 12:45

Czy to oznacza, że nie będzie już w tych pojazdach konduktorów z KMKM?

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 05 lip 2019, 12:52

Kelly pisze:
05 lip 2019, 4:03
Wagony 1000, 1001, 795, 5 dostały jeden kasownik monetel przy stanowisku motorniczego.
W sumie niegłupi pomysł. Dla kompletu powinien być jeszcze automat sprzedający bilety. ;)

Tyle tylko że pewnie w najstarszych wagonach oraz autobusach i tak nie zamontują kasowników.

Dlatego może lepiej zadziałać w drugą stronę i wprowadzić po prostu bezpłatne przejazdy pojazdami historycznymi. Miasto by na tych darmowych przejazdach strasznie nie zbiedniało, a byłaby to dodatkowa promocja i ostatecznie by się skończył problem z tym że trzeba kasować bilet w innym pojeździe przed przejazdem linią zabytkową, przez co nie każdy może przejechać się spontanicznie.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 05 lip 2019, 12:52

ashir pisze:
05 lip 2019, 12:45
Czy to oznacza, że nie będzie już w tych pojazdach konduktorów z KMKM?
Nie koniecznie bardziej chodzi o kartę miejską a i nie które zachowanie miłośników jako konduktorów przemilczę i powinny być stanowiska konduktorskie zlikwidowane.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 lip 2019, 13:17

beni pisze:
05 lip 2019, 12:52
Nie koniecznie bardziej chodzi o kartę miejską a i nie które zachowanie miłośników jako konduktorów przemilczę i powinny być stanowiska konduktorskie zlikwidowane.
Np. w GOPie na linii 23 obsługiwanej przez 13N i 105N też jedzie tylko motorniczy(a), nawet na linii 38 obsługiwanej przez N też jedzie tylko motorniczy i o zgrozo to pasażer otwiera oraz zamyka sobie drzwi, a wysiada na jezdnię i daje radę! :P Tak samo jak w zabytkowych trolejbusach na linii 326 w Gdyni czy w 102Na na 8 w Gdańsku też jest tylko prowadzący pojazd. ;)

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 05 lip 2019, 13:18

ashir pisze:
05 lip 2019, 13:17
Np. w GOPie na linii 23 obsługiwanej przez 13N i 105N też jedzie tylko motorniczy(a), nawet na linii 38 obsługiwanej przez N też jedzie tylko motorniczy i o zgrozo to pasażer otwiera oraz zamyka sobie drzwi i daje radę! :P
Tam to chyba są normalne (współczesne) kasowniki, nie to co dotychczas w warszawskich zabytkowych wagonach.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 lip 2019, 13:25

michael112 pisze:
05 lip 2019, 13:18
Tam to chyba są normalne (współczesne) kasowniki, nie to co dotychczas w warszawskich zabytkowych wagonach.
Owszem. :)

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 05 lip 2019, 23:42

Nie lepiej wyposażyć konduktorów w terminale jak mają w KM do kasowania i aktywowania biletów ZTMowych?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 06 lip 2019, 10:45

ashir pisze:
05 lip 2019, 13:17
beni pisze:
05 lip 2019, 12:52
Nie koniecznie bardziej chodzi o kartę miejską a i nie które zachowanie miłośników jako konduktorów przemilczę i powinny być stanowiska konduktorskie zlikwidowane.
Np. w GOPie na linii 23 obsługiwanej przez 13N i 105N też jedzie tylko motorniczy(a), nawet na linii 38 obsługiwanej przez N też jedzie tylko motorniczy i o zgrozo to pasażer otwiera oraz zamyka sobie drzwi, a wysiada na jezdnię i daje radę! :P Tak samo jak w zabytkowych trolejbusach na linii 326 w Gdyni czy w 102Na na 8 w Gdańsku też jest tylko prowadzący pojazd. ;)
W Krakowie za to masz mix. Jest obsługa konduktorska oraz zamontowane współczesne kasowniki. I nikt się nie przejmuje tym ostatnim, że elektroniczny R&G wisi w tramwaju przedwojennym.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 06 lip 2019, 11:43

W "berlince", kursującej na linii T, i tak nie ma żadnych współczesnych kasowników.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 11 lip 2019, 20:10

Temat otwarto, sprzątnięto i rozdano lizaki.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 12 lip 2019, 9:12

To chyba nie o tramwajach warszawskich, ale tu jest Hydepark.

Obrazek.
1. Podobno zamienia się szyny stronami, żeby zrównoważyć ich zużycie, które jest większe od wewnątrz - tarcia obejmy(?) koła. Ktoś potwierdzi? Inż. Glonojad?
2. To podobno Kraków. W tle widać autobus Euro 6 w podobnym malowaniu. Ktoś potrafi zaprzeczyć?
3. Czy taki trik stosuje się też w Warszawie? Dlaczego, dlaczego nie?
4. Jestem całkiem zaskoczony, że grube stalowe szyny są dość elastyczne, żeby dały się tak wygiąć.

Źródło obrazka: 9gag.
Załączniki
Skrzyżowane szyny.jpg
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ