[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 lis 2019, 7:42

Stary Pingwin pisze:Od samego początku pisałem o I drzwiach TYLKO dla wychodzących.
Żadne naklejki, żadne nic miękkiego nie zadziała. Obstawiałbym, że nawet zamknięte drzwi spotkałyby się z oporem. Można zacząć budować świadomość, ale to kwestia pokolenia, żeby społeczeństwo się tego nauczyło, a ci, którzy głównie teraz muszą-pierwszymi-drzwiami, tego już pewnie nie dożyją.
ŁK

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 14 lis 2019, 7:53

Pamiętam jedną rzecz do dziś. Przystanek Hoża w zeszłym roku Pani około 1,7 m i waga 180 kg. Zaklinowała się w pierwszych drzwiach 105Na, na moje pytanie czemu wsiada tymi a nie środkowymi odburkneła że tu jak wsiadam to pan mnie widzi. Pomyślałem sobie no i...
Efekt 6 minut zatrzymania ubaw po pachy. Jeszcze rydwan miała. Mina instruktora bezcenna.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 14 lis 2019, 12:49

MJ pisze:
11 lis 2019, 0:57
Czerwony to taki ciemny kolor w stosunku do żółtego i bardziej smutny.
i wzorem autobusów w miejscu czerwonego dać czarny.
Pisała ta sama osoba. :-D :-D

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 14 lis 2019, 12:58

fraktal pisze:
14 lis 2019, 0:57
Glonojad pisze:
13 lis 2019, 19:54


Byłem świadkiem próby udzielenia takiej informacji, reakcją było święte oburzenie.
Ja zaś byłem świadkiem, a w zasadzie uczestnikiem sytuacji takiej, gdy motorniczy jadący akurat 105tką na niskopodłogowej brygadzie, gdzie następny niskacz był za 40 minut, był święcie oburzony, że poprosiłem go o pomoc przy wsiadaniu
Witamy w Warszawie. Motorniczy mógł jechać spóźniony, a to mu się liczy do czegoś tam... Co, oczywiście nie usprawiedliwia.

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 14 lis 2019, 22:09

Autobus Czerwon pisze:
14 lis 2019, 7:12
Myślę że jeżeli ktoś ma problemy z poruszaniem się, ale widzi coś więcej niż rozmazany obraz, przez 19 lat zdążył się przyzwyczaić do tego że 30 tramwajów jest niskopodłogowa tylko częściowo.
Pod warunkiem, że potrafią rozróżnić które to. Moi rodzice przez długi czas sądzili, że delfiny mają niską podłogę, bo pojawiły się w Warszawie w mniej więcej w tym samym czasie co ubooty.. Skłaniam się ku temu, żeby tramwaje niskopodłogowe były oznaczone dużym jednoznacznym piktogramem, który jasno by wskazywał, czy tramwaj jest dostępny dla niepełnosprawnych, czy nie.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 14 lis 2019, 22:32

Przecież są oznaczone, choćby w rozkładach i na tablicach diodowych na przystankach.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 14 lis 2019, 23:07

Łukasz pisze:
14 lis 2019, 7:42
Żadne naklejki, żadne nic miękkiego nie zadziała. Obstawiałbym, że nawet zamknięte drzwi spotkałyby się z oporem. Można zacząć budować świadomość, ale to kwestia pokolenia, żeby społeczeństwo się tego nauczyło, a ci, którzy głównie teraz muszą-pierwszymi-drzwiami, tego już pewnie nie dożyją.
Bez przesady - obsługę 'ciepłego guzika' opanowano w jeden sezon.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 15 lis 2019, 9:16

Hultaj wszystkie drzwi ma dwustrumieniowe, może poprawi to obsługę przystanku.
miłośnik 13N

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 28 lis 2019, 12:27

Ostatnimi czasy praktycznie codziennie widzę na linii 14 szczeniaki z deskami i niedziałającą NovaMedią. 1-2 wozy dziennie. Może to tylko przypadek i trafiam na te same Jazziki, ale czy TW planuje zorganizować wymianę SIPu w tych wozach na wzór Solbusów z MZA?

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 01 gru 2019, 0:40

lublin42 pisze:
28 lis 2019, 12:27
Ostatnimi czasy praktycznie codziennie widzę na linii 14 szczeniaki z deskami i niedziałającą NovaMedią. 1-2 wozy dziennie. Może to tylko przypadek i trafiam na te same Jazziki, ale czy TW planuje zorganizować wymianę SIPu w tych wozach na wzór Solbusów z MZA?
Tramwaje są na gwarancji - wymiana po stronie gwaranta.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 01 gru 2019, 9:02

Tylko, że gwarant chyba nie pali się zbytnio do wymian.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 01 gru 2019, 9:49

drobert pisze:
01 gru 2019, 9:02
Tylko, że gwarant chyba nie pali się zbytnio do wymian.
Gwarant ma w nosie liczne zgłaszane usterki a co dopiero wyświetlacze no proszę. :P :D
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 01 gru 2019, 9:54

Ale dzięki temu powstają ciekawe wynalazki takie jak ciepły guzik ze 105Na w Jazzie :D

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 01 gru 2019, 16:36

MisiekK pisze:
01 gru 2019, 0:40
lublin42 pisze:
28 lis 2019, 12:27
Ostatnimi czasy praktycznie codziennie widzę na linii 14 szczeniaki z deskami i niedziałającą NovaMedią. 1-2 wozy dziennie. Może to tylko przypadek i trafiam na te same Jazziki, ale czy TW planuje zorganizować wymianę SIPu w tych wozach na wzór Solbusów z MZA?
Tramwaje są na gwarancji - wymiana po stronie gwaranta.
A to Pesa zaoferowała firmę Novamedia, czy może jednak wybrały ją sobie TW?

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 01 gru 2019, 18:06

A może ktoś ważniejszy?
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ