Solaris Urbino 18
Autobusy przyjemne i z klimatyzacją ale bardziej podobaja mi sie MANy.
Głownymi wadami solerek są twarde siedzenia (i marnie zamontowane bo podwojne siedzenie zwrocone tylem do kierunku jazdy przed samym przegubem jest po prostu ruchome), dziwny uklad szczegolnie tej potrojnej kanapy gdzie tak jak ktos napisal ani usiąść ani stać się w tloku nie da, no i na koniec ten ogromny zabudowany silnik z tylu. Duzo lepiej rozwiazane jest to w Manach gdzie silnik jest POD podlogą lub nawet w solarkach Connexu gdzie jest na silniku zrobiona póleczka gdzie można cos postawić.
Głownymi wadami solerek są twarde siedzenia (i marnie zamontowane bo podwojne siedzenie zwrocone tylem do kierunku jazdy przed samym przegubem jest po prostu ruchome), dziwny uklad szczegolnie tej potrojnej kanapy gdzie tak jak ktos napisal ani usiąść ani stać się w tloku nie da, no i na koniec ten ogromny zabudowany silnik z tylu. Duzo lepiej rozwiazane jest to w Manach gdzie silnik jest POD podlogą lub nawet w solarkach Connexu gdzie jest na silniku zrobiona póleczka gdzie można cos postawić.
A ja myślałem że to już popsute jak o mało z tej kanapy nie spadłem.Rosa pisze:Autobusy przyjemne i z klimatyzacją ale bardziej podobaja mi sie MANy.
Głownymi wadami solerek są twarde siedzenia (i marnie zamontowane bo podwojne siedzenie zwrocone tylem do kierunku jazdy przed samym przegubem jest po prostu ruchome),
Tak alpinarium w MAN-ach to jest to. Raz już spadłem z tego a innym razem o mało nie skręciłem nogi. Szczegolnie polecam w dużym tłoku. Obudowa silnika to kwestia tego co jest w środku a nie widzimisie producenta. W Connexie jest inny niż w U18.dziwny uklad szczegolnie tej potrojnej kanapy gdzie tak jak ktos napisal ani usiąść ani stać się w tloku nie da, no i na koniec ten ogromny zabudowany silnik z tylu. Duzo lepiej rozwiazane jest to w Manach gdzie silnik jest POD podlogą lub nawet w solarkach Connexu gdzie jest na silniku zrobiona póleczka gdzie można cos postawić.
Mój kolega mierzący ponad 1,90 m jadąc kiedyś na stojąco na tym alpinarium z braku innego miejsca musiał głowę trzymać pod kątem prostym, bo sufit był cokolwiek za nisko.Plesim pisze:Tak alpinarium w MAN-ach to jest to. Raz już spadłem z tego a innym razem o mało nie skręciłem nogi. Szczegolnie polecam w dużym tłoku. Obudowa silnika to kwestia tego co jest w środku a nie widzimisie producenta. W Connexie jest inny niż w U18.
Co do Solarek: generalnie rzecz biorąc podobają mi się, jest w nich ciepło, stylistycznie są ładne. Podpisuję się pod wspomnianymi minusami dot. siedzeń i dorzucę jednego: za cholerę nie mogę zrozumieć dlaczego MZA nie zażyczyło sobie żółtych poręczy, rozjaśniło by to trochę wnętrze, bo jak się tam wejdzie to ogarnia Cię wszechobecna szarość... co słabsze jednostki mogą w depresję wpaść.
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
Solaris_8205 pisze:Dziś wieczorem zakończyła się dostawa autobusów SU 18 dla Warszawy. Oczywiście pomijając jeden autobus który zostanie w Bolechowie do marca. Tak więc mamy 79 nowych, niskopodłogowych, klimatyzowanych autobusów
...niesamowite!
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Być może dla wielu zabrzmi to śmiesznie, ale ja jeszcze nie miałem okazji jechać tymi Solarisami – i szczerze mówiąc jakoś mnie wcale ku temu nie ciągnie.
Raz że są one (wg. mojego gustu) nie ładne – choćby ich tył jest wprost paskudny, a ich jakoś sposób pracy silnika podczas ruszania odrazu przypomina mi poczciwe „odkurzacze” i „gnioty” – podobny ryk silnika.
Raz że są one (wg. mojego gustu) nie ładne – choćby ich tył jest wprost paskudny, a ich jakoś sposób pracy silnika podczas ruszania odrazu przypomina mi poczciwe „odkurzacze” i „gnioty” – podobny ryk silnika.
- Mahony2109
- Posty: 327
- Rejestracja: 16 gru 2005, 20:42
- Lokalizacja: Piaseczno City
Tweety pisze:jest jeszcze przy nim trochę roboty - nawet go jeszcze nie pomalowali po warszawsku
tzn, "po jakiemu go pomalowali" na chwilę obecną?! Będą go przemalowywać?!
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.