O chłodzeniu i niechłodzeniu
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bo 37 było poronionym pomysłem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Żaden normalny dyspozytor nie wystawi wszystkiego na linie, nie zostawiając nic na podmianę. I tu nie chodzi tylko o kary od ZTM za niewłaściwy tabor, ale również za brak ViaBoxa. A w braki taborowe musisz uwierzyć, np. wczoraj po południu nie wyjechał żaden Ursus, czyli 10 solówek, które mogłyby przejeździć chociaż dodatek i tym samym deskorolki mogłyby zostać w zajezdni.Łukasz pisze: ↑14 cze 2019, 12:33Ale tu kompletnie chodzi o coś innego. Inni nie mają. My mamy. Naprawdę 8701 to był
JEDYNY sprawny wóz, który został na zakładzie na podmianę elektryka, a 8703 to był OSTATNI sprawny wóz, który mógł wyjechać na dodatek na 148?
Z takich częstych i krótkich linii to 218/308, ale nie chciałbym ich tu - poza tym ciężko się nimi manewruje.
Na podmianę można wysłać piekarnik. Wysłanie wcześniej jest zdominowane przez wysłanie później. A o jakości taboru ciężko mówić, jeśli widzi się tylko długość. Długość nie ma znaczenia. Ale mogę zrozumieć, że kupiwszy chłam z Ursusa, trzeba się liczyć z problemami.
ŁK
Rozumiem, że kary Ty zapłacisz?
Ha ha ha zastanawia mnie kiedy przestanieć myśleć jak pracownik ZTM i bronić tej instytucji:
25.09.2018 - 2/021 > 3170 projekt "Obsługa północnych obszarów Warszawy komunikacją tramwajową w związku z rozbudową sieci metra oraz zakupem taboru"
21.03.2019 - 2/022 > 3166 projekt "Dostosowanie taboru Tramwajów Warszawskich do potrzeb osób niepełnosprawnych"
04.06.2019 > 2/024 > 3139 projekt "Dostosowanie taboru Tramwajów Warszawskich do potrzeb osób niepełnosprawnych"
06.06.2019 > 2/022 > 3177 projekt "Obsługa północnych obszarów Warszawy komunikacją tramwajową w związku z rozbudową sieci metra oraz zakupem taboru"
Czyli co 3166 czy 3139 nie mogą obstawić 28 czy 22. Zaś 3170 i 3177 linii 33 zamiast 105Na. Pawcio skończ pisać pierdoły sam stwierdziłeś że kogoś mocno postawionego trza by było kopnąć gdzie trzeba by to zmienić.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Widać że nic nie rozumiesz. ZTM-u nie obowiązuje stan inwentarzowy taboru tylko plan zgłoszony do ruchu. A ten nie zakłada równomiernej rezerwy. Właśnie by były możliwe takie podmiany.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/ ... id,tm.html
Może zamiast wizerunkowo strzelać sobie w kolano, lepiej przy okazji kolejnych dostaw autobusów zamawiać kurtyny powietrzne w drzwiach...
Może zamiast wizerunkowo strzelać sobie w kolano, lepiej przy okazji kolejnych dostaw autobusów zamawiać kurtyny powietrzne w drzwiach...
Albo nauczyć się obsługiwać urządzenie w sposób właściwy. Szarpaki po przenosinach chyba przeszły naprawę klimatyzacji, bo nie chłodzą, a ziębią wręcz. (Jak nigdy dotąd)
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Już przed przeniesieniem to robiły
Czyżby w Lion'sach ze Stalowej padała dzisiaj klima, czy po prostu aż tylu Januszy widziałem?
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
Niekoniecznie. Możliwe, iż nie widzieli sensu uruchamiania klimatyzacji, skoro co przystanek klapie się drzwiami, nawet wtedy, gdy nie ma to najmniejszego sensu i logiki. Do tego stoisz na krańcu z otwartymi drzwiami, celem wywietrzenia koronawirusa z przestrzeni pasażerskiej. Może najwyższy czas, by ktoś decyzyjny w ZTM, poszedł po rozum do głowy i odwołał to zlecenie
Kierowca nie jest od myślenia, ma polecenie włączenia klimatyzacji i ma się stosować do tego.
W elektrykach działa słabo, w MANach działa słabo - a kiedyś wręcz mroziła - czyżby kierowcy znaleźli jakiś tryb Eco?
Ile na tym ECO by zyskali - tak szczerze - na miesiąc pracy?