Z tym gorzej to bym polemizował, zwłaszcza w zależności od priorytetów.
O chłodzeniu i niechłodzeniu
A gdzie są teraz? Czyżby stoją na zakładzie?Walas pisze: ↑14 cze 2019, 9:10Nie wyjeżdżają rzadko bo od wczorajszego ranka jeżdżą.fraktal pisze: ↑14 cze 2019, 9:02
Oczywiście, że mają. Dostali ostatnio 3 przegubowe Solbusy z Kleszczowej, z tym że na razie rzadko wyjeżdżają - muszą przecież pozmieniać naklejki z symbolem zajezdni, więc muszą swoje odstać. Myślę, że problem desek rozwiąże się za kilka dni, gdy wejdą w życie rozkłady wakacyjne.
Ale tu kompletnie chodzi o coś innego. Inni nie mają. My mamy. Naprawdę 8701 to był
JEDYNY sprawny wóz, który został na zakładzie na podmianę elektryka, a 8703 to był OSTATNI sprawny wóz, który mógł wyjechać na dodatek na 148?
Z takich częstych i krótkich linii to 218/308, ale nie chciałbym ich tu - poza tym ciężko się nimi manewruje.
JEDYNY sprawny wóz, który został na zakładzie na podmianę elektryka, a 8703 to był OSTATNI sprawny wóz, który mógł wyjechać na dodatek na 148?
Z takich częstych i krótkich linii to 218/308, ale nie chciałbym ich tu - poza tym ciężko się nimi manewruje.
ŁK
Dyspozytorzy mają raczej co innego na względzie niż dobro pasażerów w autobusach z uchylnymi lufcikami bez klimatyzacji. To chciałeś usłyszeć? Zresztą to raczej kwestia ZTMu, żeby dopuścić bądź nie odpowiedni pojazd na daną linię. Pasażerom nie pozostaje nic innego jak zapamiętać ten dość dziwny zresztą fakt, że w autobusach z uchylnymi oknami na pewno nie ma klimatyzacji i do takiego autobusu w razie czego nie wsiadać.
Jeżdżą na dodatkach.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Lud też nie zauważa, że np. 33 kończy na Kieleckiej albo 28 na Wschodnim i jest zdziwiony, że trzeba wyjść. Ktoś pojedzie raz czy drugi tam gdzie nie chce to w końcu zauważy, że jak coś ma schody to na Nowodwory nie pojedzie. Raz z 50 osób wsiadło mi do zjazdowej 2 z Młocin i też byli zdziwieni, że przy R-4 koniec trasy mimo, że oprócz standardowego komunikatu o zjeździe włączyłem dodatkowy komunikat.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26822
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Kompletnie zbędne dodatkowe rozkłady jazdy.
Jasne, ale tu chodzi o to, by wykazać, że jednak chcącemu dzieje się krzywda.drobert pisze: ↑14 cze 2019, 21:45
Lud też nie zauważa, że np. 33 kończy na Kieleckiej albo 28 na Wschodnim i jest zdziwiony, że trzeba wyjść. Ktoś pojedzie raz czy drugi tam gdzie nie chce to w końcu zauważy, że jak coś ma schody to na Nowodwory nie pojedzie. Raz z 50 osób wsiadło mi do zjazdowej 2 z Młocin i też byli zdziwieni, że przy R-4 koniec trasy mimo, że oprócz standardowego komunikatu o zjeździe włączyłem dodatkowy komunikat.
Po prostu stopiątki powinny mieć w ramach NG instalowane wyświetlacze, przynajmniej czołowe. To kosztuje grosze.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jeżeli byłoby to takie proste, wystarczyłoby przekazać delfiny na R-4. Podejrzewam jednak, że chodzi też o ten słynny komunikat: "Uwaga! Kurs skrócony. Ostatni przystanek (...)", a tego zwykle BUSE nie potrafi...
Zastanawiam się, jak ludzie jeździli przez wieki pekaesami, gdzie trzeba było przeczytać tablicę czołową, żeby dojechać w odpowiednie miejsce.
ŁK
Teraz inni ludzie niestety... Choć to prawda, co napisał drobert, wystarczyłoby w przypadku 105-tek zapamiętać, że "to coś ze schodami" na Nowodwory nie pojedzie i nie trzeba czytać tablicy.
Gdyby ZTM chciał to by puścił 105Na na krótką 2 a te cztery Swingi dał gdzieś gdzie niskich brakuje. Po prostu komuś pasuje, że tak jest. Tu nawet już nie chodzi o klimatyzację ale o sam fakt niskiej podłogi, która się marnuje na kilka kółek dziennie, gdzie na niektórych liniach trzeba czeka na nią godzinę albo lepiej. A przecież nie tylko na 2 są niskie dodatki.
Te Swingi z 2bis z przyczyn projektowych linii najbardziej potrzebujących i tak nie wspomogą.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 2827
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Oczywiście, z niskich dodatków się powinno rezygnować gdzie się da. Naprawdę te kursy skrócone 2 można przerobić na 42, tak samo jak kilka lat temu funkcjonowało 37 - które nawiasem mówiąc, też ZTM-owi przeszkadzało, skoro już go nie ma.drobert pisze: ↑15 cze 2019, 13:29Gdyby ZTM chciał to by puścił 105Na na krótką 2 a te cztery Swingi dał gdzieś gdzie niskich brakuje. Po prostu komuś pasuje, że tak jest. Tu nawet już nie chodzi o klimatyzację ale o sam fakt niskiej podłogi, która się marnuje na kilka kółek dziennie, gdzie na niektórych liniach trzeba czeka na nią godzinę albo lepiej. A przecież nie tylko na 2 są niskie dodatki.