Strona 194 z 197
O chłodzeniu i niechłodzeniu
: 14 cze 2019, 9:50
autor: ashir
mb112 pisze: ↑14 cze 2019, 9:45
To że inni mają gorzej, to żaden argument, niech też narzekają
Z tym gorzej to bym polemizował, zwłaszcza w zależności od priorytetów.
O chłodzeniu i niechłodzeniu
: 14 cze 2019, 10:12
autor: fraktal
Walas pisze: ↑14 cze 2019, 9:10
fraktal pisze: ↑14 cze 2019, 9:02
Oczywiście, że mają. Dostali ostatnio 3 przegubowe Solbusy z Kleszczowej, z tym że na razie rzadko wyjeżdżają - muszą przecież pozmieniać naklejki z symbolem zajezdni, więc muszą swoje odstać. Myślę, że problem desek rozwiąże się za kilka dni, gdy wejdą w życie rozkłady wakacyjne.
Nie wyjeżdżają rzadko bo od wczorajszego ranka jeżdżą.
A gdzie są teraz? Czyżby stoją na zakładzie?
O chłodzeniu i niechłodzeniu
: 14 cze 2019, 11:13
autor: ashir
fraktal pisze: ↑14 cze 2019, 10:12
A gdzie są teraz? Czyżby stoją na zakładzie?
A gdzie są teraz wszystkie SU15 oprócz 8718?
O chłodzeniu i niechłodzeniu
: 14 cze 2019, 12:33
autor: Łukasz
Ale tu kompletnie chodzi o coś innego. Inni nie mają. My mamy. Naprawdę 8701 to był
JEDYNY sprawny wóz, który został na zakładzie na podmianę elektryka, a 8703 to był OSTATNI sprawny wóz, który mógł wyjechać na dodatek na 148?
Z takich częstych i krótkich linii to 218/308, ale nie chciałbym ich tu - poza tym ciężko się nimi manewruje.
O chłodzeniu i niechłodzeniu
: 14 cze 2019, 12:43
autor: fraktal
Dyspozytorzy mają raczej co innego na względzie niż dobro pasażerów w autobusach z uchylnymi lufcikami bez klimatyzacji. To chciałeś usłyszeć?
Zresztą to raczej kwestia ZTMu, żeby dopuścić bądź nie odpowiedni pojazd na daną linię. Pasażerom nie pozostaje nic innego jak zapamiętać ten dość dziwny zresztą fakt, że w autobusach z uchylnymi oknami na pewno nie ma klimatyzacji i do takiego autobusu w razie czego nie wsiadać.
O chłodzeniu i niechłodzeniu
: 14 cze 2019, 13:28
autor: Walas
fraktal pisze: ↑14 cze 2019, 10:12
Walas pisze: ↑14 cze 2019, 9:10
Nie wyjeżdżają rzadko bo od wczorajszego ranka jeżdżą.
A gdzie są teraz? Czyżby stoją na zakładzie?
Jeżdżą na dodatkach.
O chłodzeniu i niechłodzeniu
: 14 cze 2019, 21:45
autor: drobert
pawcio pisze: ↑13 cze 2019, 20:57
2bis musi być niskie bo lud nie zauważa inaczej kursów skróconych. To samo z 17 czy 9.
Lud też nie zauważa, że np. 33 kończy na Kieleckiej albo 28 na Wschodnim i jest zdziwiony, że trzeba wyjść. Ktoś pojedzie raz czy drugi tam gdzie nie chce to w końcu zauważy, że jak coś ma schody to na Nowodwory nie pojedzie. Raz z 50 osób wsiadło mi do zjazdowej 2 z Młocin i też byli zdziwieni, że przy R-4 koniec trasy mimo, że oprócz standardowego komunikatu o zjeździe włączyłem dodatkowy komunikat.
O chłodzeniu i niechłodzeniu
: 15 cze 2019, 7:49
autor: Glonojad
tatra pisze: ↑13 cze 2019, 22:51
pawcio pisze: ↑13 cze 2019, 20:57
2bis musi być niskie bo lud nie zauważa inaczej kursów skróconych. To samo z 17 czy 9.
A jaki problem aby to było 42
Kompletnie zbędne dodatkowe rozkłady jazdy.
drobert pisze: ↑14 cze 2019, 21:45
Lud też nie zauważa, że np. 33 kończy na Kieleckiej albo 28 na Wschodnim i jest zdziwiony, że trzeba wyjść. Ktoś pojedzie raz czy drugi tam gdzie nie chce to w końcu zauważy, że jak coś ma schody to na Nowodwory nie pojedzie. Raz z 50 osób wsiadło mi do zjazdowej 2 z Młocin i też byli zdziwieni, że przy R-4 koniec trasy mimo, że oprócz standardowego komunikatu o zjeździe włączyłem dodatkowy komunikat.
Jasne, ale tu chodzi o to, by wykazać, że jednak chcącemu dzieje się krzywda.
Po prostu stopiątki powinny mieć w ramach NG instalowane wyświetlacze, przynajmniej czołowe. To kosztuje grosze.
O chłodzeniu i niechłodzeniu
: 15 cze 2019, 8:48
autor: Autobus Czerwon
Glonojad pisze: ↑15 cze 2019, 7:49
Po prostu stopiątki powinny mieć w ramach NG instalowane wyświetlacze, przynajmniej czołowe. To kosztuje grosze.
Szczególnie że jakieś głupie buse pewnie kosztuje grosze, a jest w miarę niezawodne.
O chłodzeniu i niechłodzeniu
: 15 cze 2019, 11:38
autor: fraktal
Jeżeli byłoby to takie proste, wystarczyłoby przekazać delfiny na R-4. Podejrzewam jednak, że chodzi też o ten słynny komunikat: "Uwaga! Kurs skrócony. Ostatni przystanek (...)", a tego zwykle BUSE nie potrafi...
O chłodzeniu i niechłodzeniu
: 15 cze 2019, 11:43
autor: Łukasz
Zastanawiam się, jak ludzie jeździli przez wieki pekaesami, gdzie trzeba było przeczytać tablicę czołową, żeby dojechać w odpowiednie miejsce.
O chłodzeniu i niechłodzeniu
: 15 cze 2019, 11:53
autor: fraktal
Teraz inni ludzie niestety... Choć to prawda, co napisał drobert, wystarczyłoby w przypadku 105-tek zapamiętać, że "to coś ze schodami" na Nowodwory nie pojedzie i nie trzeba czytać tablicy.
O chłodzeniu i niechłodzeniu
: 15 cze 2019, 13:29
autor: drobert
Gdyby ZTM chciał to by puścił 105Na na krótką 2 a te cztery Swingi dał gdzieś gdzie niskich brakuje. Po prostu komuś pasuje, że tak jest. Tu nawet już nie chodzi o klimatyzację ale o sam fakt niskiej podłogi, która się marnuje na kilka kółek dziennie, gdzie na niektórych liniach trzeba czeka na nią godzinę albo lepiej. A przecież nie tylko na 2 są niskie dodatki.
O chłodzeniu i niechłodzeniu
: 15 cze 2019, 13:42
autor: pawcio
Te Swingi z 2bis z przyczyn projektowych linii najbardziej potrzebujących i tak nie wspomogą.
O chłodzeniu i niechłodzeniu
: 15 cze 2019, 14:43
autor: michael112
drobert pisze: ↑15 cze 2019, 13:29
Gdyby ZTM chciał to by puścił 105Na na krótką 2 a te cztery Swingi dał gdzieś gdzie niskich brakuje. Po prostu komuś pasuje, że tak jest. Tu nawet już nie chodzi o klimatyzację ale o sam fakt niskiej podłogi, która się marnuje na kilka kółek dziennie, gdzie na niektórych liniach trzeba czeka na nią godzinę albo lepiej. A przecież nie tylko na 2 są niskie dodatki.
Oczywiście, z niskich dodatków się powinno rezygnować gdzie się da. Naprawdę te kursy skrócone 2 można przerobić na 42, tak samo jak kilka lat temu funkcjonowało 37 - które nawiasem mówiąc, też ZTM-owi przeszkadzało, skoro już go nie ma.