Autobusy testowane w Warszawie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 670
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 25 maja 2023, 11:16

Flash8222 pisze:
25 maja 2023, 10:15

Na pewno nie ma takiego zasięgu. Gdzieś widziałem fotkę pulpitu który przy 77% pokazywał zasięg rzędu ok 170km.
Idzie wyliczyć realny zasięg. 106/4 ma 212km na zmianę. Skoro na 212km zużywa 64% to oznacza, że na 1% baterii przejeżdża 3,31km. Teraz pomnóż razy 100 i masz realny zasięg
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2052
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 25 maja 2023, 15:16

ZielonyJamnik pisze:
25 maja 2023, 11:16
Flash8222 pisze:
25 maja 2023, 10:15

Na pewno nie ma takiego zasięgu. Gdzieś widziałem fotkę pulpitu który przy 77% pokazywał zasięg rzędu ok 170km.
Idzie wyliczyć realny zasięg. 106/4 ma 212km na zmianę. Skoro na 212km zużywa 64% to oznacza, że na 1% baterii przejeżdża 3,31km. Teraz pomnóż razy 100 i masz realny zasięg
106 to najbardziej paliwożerna linia na solówki w całej sieci. Na Solarisa serii 15xx norma to 50.5l/100km. Dla porównania na 134 to jakieś 34l/100km. Na lżejszych liniach zasięg Yutonga 400km może być realny.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 670
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 06 cze 2023, 11:17

px33 pisze:
24 maja 2023, 10:38
A tablice zewnętrzne? Bo to wygląda jak jakiś bardzo chiński wynalazek, nie jest sterowane z jakiegoś chińskiego cuda?
Dowiedziałem już się, że wszystko sterowane z Macrosystemu. Dodatkowo dopowiem, że rozmawiałem z kierowcami co nim jeżdżą na stałe, że Yutong zrobił 4500km i żadnej awarii do tej pory
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Michalk001
Posty: 1219
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 07 cze 2023, 20:03

ZielonyJamnik pisze:
23 maja 2023, 20:45
karmat pisze:
23 maja 2023, 18:12
Jakoś od wczoraj zaczął się już pojawiać na GPS.
GPS to był od początku, w LiveBusie go widziałem. Nie pokazywało tylko linii i brygady.
Szkoda że LiveBus zszedł na psy. Kiedyś można było zobaczyć numery taborowe, teraz poza linią i brygadą nie ma żadnych informacji. 🙁
Jest jakaś apka żeby to było widoczne?

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 07 cze 2023, 20:31

Michalk001 pisze:
07 cze 2023, 20:03
ZielonyJamnik pisze:
23 maja 2023, 20:45


GPS to był od początku, w LiveBusie go widziałem. Nie pokazywało tylko linii i brygady.
Szkoda że LiveBus zszedł na psy. Kiedyś można było zobaczyć numery taborowe, teraz poza linią i brygadą nie ma żadnych informacji. 🙁
Jest jakaś apka żeby to było widoczne?
Czynaczas.pl
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 670
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 26 cze 2023, 13:18

Na R-2 przyjechał SU12 electric w barwach biało-szaro-niebieskich
Załączniki
IMG_20230626_132129.jpg
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 565
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 26 cze 2023, 13:23

ZielonyJamnik pisze:Na R-2 przyjechał SU12 electric w barwach biało-szaro-niebieskich
Wodorowy?
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 670
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 26 cze 2023, 13:24

AdamKlocusky pisze:
26 cze 2023, 13:23
ZielonyJamnik pisze:Na R-2 przyjechał SU12 electric w barwach biało-szaro-niebieskich
Wodorowy?
Przeczytaj jeszcze raz
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 565
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 26 cze 2023, 13:25

ZielonyJamnik pisze:
AdamKlocusky pisze:
26 cze 2023, 13:23
Wodorowy?
Przeczytaj jeszcze raz
A dobra, nevermind. Tak to jest jak zamiast czytać to patrzę na zdjęcie Obrazek

Swoją drogą wiadomo jaki jest cel tego wozu? W końcu solarisowych elektryków mamy w Warszawie od groma.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 26 cze 2023, 14:11

Dwutygodniowe testy. Jest to elektryk z pakietem highpower. Producent zapewnia o zasięgu nawet ponad 300 kilometrów na jednym ładowaniu. Ten sam wóz gdy był testowany w Krakowskim oddziale Mobilisu na początku roku i maksymalny zasięg wynosił ok 200 kilometrów.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 cze 2023, 18:40

A ile przebiegu dziennie ma przeciętna brygada w Warszawie?

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 27 cze 2023, 18:52

Dużo zależy od brygady. Np. na 222 brygady robią dziennie po 180-200 km, ale już 61/727+739 w DS robi ich 350.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 cze 2023, 19:16

Domyślam się bowiem że chodzi o test czy możliwe jest obsadzenie elektrykiem brygady na linii bez ładowarki. Jak rozumiem, jeśli nie będzie to jakaś super intensywna brygada to może wystarczyć...
Może pod zakupy w przyszłości, skoro ze względów politycznych nie pozwalają kupować diesli.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 27 cze 2023, 20:30

Solaris dostał numery #949, jak dobrze pójdzie to jutro wyjedzie na 012/178 w popołudniowym szczycie. Ma jeździć głównie na 106, sporadycznie na 178 i 220. Na przełomie lipca i sierpnia, na Kleszczową ma przyjechać elektryczna solówka MANa na roczne testy.

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 28 cze 2023, 10:56

106 i tak już jest elektryczne (przynajmniej wszystkie całki na ten moment), więc nie wiem po co tam kierować testowca. Powinni go puścić na linię, której elektryki nie obsługują, żeby sprawdzić czy da radę.

ODPOWIEDZ