Autobusy testowane w Warszawie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 09 sty 2008, 10:37

Czemu linia tarchomińska ? ](*,)
Jaby nie było innych linii w Warszawie.
A czy pasażerom jadącym na lotnisko też ktoś zaleczy rany spowodowane opóźnieniem uruchomienia pociągów do Centrum ? Pewnie nie!

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 09 sty 2008, 10:43

Ale w sumie kupować 10 autobusów to trochę bez sensu. Chcą sprawdzić jak będą się sprawować na dłuższą metę? Powinni od razu kupić min. 50 i byłoby dobrze. A tak... No chyba, że je kupią na okres gdzie tramwaju na Tarchominie nie ma a potem sprzedadzą..

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 09 sty 2008, 10:45

solaris8315 pisze:A tak...
będą obsługiwać tylko jedną linię jeżedżącą na Białołęce.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 09 sty 2008, 15:00

No to zaczyna się era Mercedesa w MZA. Dodam tylko, że prezes Magierski pochwalił się już iż prowadzone są rozmowy na temat uruchomienia serwisu tej firmy na Woronicza.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 09 sty 2008, 15:03

Jakoś mimo wszystko nie chce mi się w to wierzyć. Testy ok (jak z tymi metrami w końcu jest?), ale 10 busów i akurat do obsługi E-4? MZA ma to kupić, bo z tekstu wcale nie wynika, czy to pomysł ZTMu?
Plesim pisze:prowadzone są rozmowy na temat uruchomienia serwisu tej firmy na Woronicza.
Trochę daleko do E-4.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 09 sty 2008, 15:09

Piotrek pisze: Trochę daleko do E-4.
Ale blisko do innych linii :dance:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 sty 2008, 15:11

solaris8315 pisze:Ale w sumie kupować 10 autobusów to trochę bez sensu. Chcą sprawdzić jak będą się sprawować na dłuższą metę? Powinni od razu kupić min. 50 i byłoby dobrze.
Dobrze robią, cholera wie jak się te autobusy sprawdzą w praktyce na geometrii, która nigdy nie była projektowana z ich uwzględnieniem chociażby.
Poza tym, ta zdolność przewozowa deklarowana przez producenta to jakaś szarlataneria. Chyba, że przy metrowskiej "8 os. / mejsce" liczona.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 09 sty 2008, 17:07

Ale blisko do innych linii :dance:
No blisko, ale to trochę przeczy ;) Zresztą jasna sprawa, że na taką 10 to nie warto robić żadnego serwisu Mercedesa. Nie mniej z niecierpliwością czekam na tego długiego busika ;)

BTW w Polsce gdzieś już liniowo jeździł?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 09 sty 2008, 17:17

Z geometrią problemu być nie powinno, bo ma 4 osie i ostatnia skrętna, zatem powinien się mieścić w ulice.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 09 sty 2008, 18:07

Przede wszystkim takie autobusy produkuje się i kupuje z myślą o liniach typu BRT, a nie liniach kluczących po wąskich uliczkach.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14782
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 09 sty 2008, 18:22

Piotrek pisze:BTW w Polsce gdzieś już liniowo jeździł?
Nie może, jest to pojazd nienormatywny, więc jego eksploatacja jest nieopłacalna...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 sty 2008, 19:29

TLG pisze:Przede wszystkim takie autobusy produkuje się i kupuje z myślą o liniach typu BRT, a nie liniach kluczących po wąskich uliczkach.
Infrastruktury BRT w Warszawie nie ma, a najbardziej obciążone linie dość często na końcówych odcinkach kluczą,by zebrać pasażerów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 09 sty 2008, 19:35

inż. Glonojad pisze:Infrastruktury BRT w Warszawie nie ma, a najbardziej obciążone linie dość często na końcówych odcinkach kluczą,by zebrać pasażerów
Dlatego nadal uważam takie rozwiązanie za nieracjonalne.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 sty 2008, 19:45

Nie Ty jeden. Ale ktoś się widać budżetem MZA zachłysnął i szaleje.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

blinski
Posty: 1310
Rejestracja: 25 kwie 2007, 14:08
Lokalizacja: z domu, po kryjomu

Post autor: blinski » 09 sty 2008, 20:24

nic o tym nie wiem, może są jakieś informacje - ale skoro to ma być 10 wozów, w zamyśle obsługujących zapewne całościowo jedną linię, to może są plany utworzenia jakiejś nowej, bądź zmodyfikowania istniejącej, by jak najlepiej dostosować jej bieg do obsługujących ją wozów (choć moim zdaniem taka kolejność ustalania priorytetów byłaby bezsensem)? ja wiem, może wykoncypowali sobie, że te całe libera i soliny będą ludzi dowozić do merców?
swoją drogą ciekawa polityka. robić oszcżedności kupując jelcze, by potem pakować to w najdroższe chyba wozy na rynku (pomijając oczywiście dwuprzeguby).

ODPOWIEDZ