Autobusy testowane w Warszawie
Więc odpowiem sobie sam.
Dziś wyjechał na miasto:
http://infobus.pl/dzisiaj-pierwszy-elek ... 00600.html
Najpierw 222, potem 175, a docelowo 503.
I przetarg na nowe przegubowe eletrobusy już w przyszłym roku.
Ciekawe, czy oznacza to, że nie będzie w przyszłym roku przetargu na diesle?
Dziś wyjechał na miasto:
http://infobus.pl/dzisiaj-pierwszy-elek ... 00600.html
Najpierw 222, potem 175, a docelowo 503.
I przetarg na nowe przegubowe eletrobusy już w przyszłym roku.
Ciekawe, czy oznacza to, że nie będzie w przyszłym roku przetargu na diesle?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Widziałem go przypadkiem przy pl. Unii Lubelskiej, i to zdaje się w pierwszym kursie. Zwiał mi skubany.
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Rozumiem puszczenie go na 175 - linia prestiżowa przez samo centrum miasta, dodatkowo byłby niezłą wizytówką dla przylatujących turystów. Ale 503?wincenty pisze: ↑23 lis 2017, 13:18Więc odpowiem sobie sam.
Dziś wyjechał na miasto:
http://infobus.pl/dzisiaj-pierwszy-elek ... 00600.html
Najpierw 222, potem 175, a docelowo 503.
I przetarg na nowe przegubowe eletrobusy już w przyszłym roku.
Ciekawe, czy oznacza to, że nie będzie w przyszłym roku przetargu na diesle?
Pierwsze wrażenia po jeździe 7100 bardzo pozytywne. Najbardziej we znaki dawała się fotokomórka w trzecich i czwartych drzwiach - jest zbyt czuła i przy większej ilości osób powodowała problem z zamknięciem drzwi. Drugie, odskokowe drzwi do których byłem sceptycznie nastawiony, sprawowały się za to znakomicie. Wedle niektórych pasażerów klimatyzacja zbyt mocno też chłodziła...
185 - najlepsza linia w mieście!
Co do klimatyzacji zgoda, w wozie było wręcz zimno.5556 pisze: ↑23 lis 2017, 21:23Pierwsze wrażenia po jeździe 7100 bardzo pozytywne. Najbardziej we znaki dawała się fotokomórka w trzecich i czwartych drzwiach - jest zbyt czuła i przy większej ilości osób powodowała problem z zamknięciem drzwi. Drugie, odskokowe drzwi do których byłem sceptycznie nastawiony, sprawowały się za to znakomicie. Wedle niektórych pasażerów klimatyzacja zbyt mocno też chłodziła...
Niestety drzwi strasznie skrzypiały, co szczególnie dziwi, biorąc pod uwagę, ile czasu wóz ten przygotowywali do ruchu.
Ale generalnie podzielam zdanie, fajny wóz. Wrażenia zbliżone do jazdy krótkimi elektrykami. Niestety nie miałem okazji zaobserwować przyspieszenia, bo jechałem nim krótko tylko po Trakcie, ale na przejażdżki będzie jeszcze dużo czasu
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Klima chłodziła zamiast grzać i dlatego wóz zjechał na zajezdnię.5556 pisze: ↑23 lis 2017, 21:23Pierwsze wrażenia po jeździe 7100 bardzo pozytywne. Najbardziej we znaki dawała się fotokomórka w trzecich i czwartych drzwiach - jest zbyt czuła i przy większej ilości osób powodowała problem z zamknięciem drzwi. Drugie, odskokowe drzwi do których byłem sceptycznie nastawiony, sprawowały się za to znakomicie. Wedle niektórych pasażerów klimatyzacja zbyt mocno też chłodziła...
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
A to każdy woz musi być od nowa projektowany? Myślałem ze po tylu latach to solaris już ma opanowane wszelkie technikalia i tylko inny napęd wsadzają i inne źródło prądu wewnątrz (o ile w ogóle).
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
Co do fotokomórki to już zostały wszystkie pozaklejane taśmami
Zależy, jak wiele rozwiązań z tej samej generacji można powielić do kolejnego projektu. Patrząc na to, ile jest Urbino 18 electric nowej generacji, który to z kolei wóz tej serii (a jest pierwszy) i ile ich było w warszawskiej specyfikacji, powinno samo pozwolić wysunąć wniosek. To nie tak, że sobie przełożysz to i tamto i gotowe.
Z tą klimatyzacją to ciekawe, bo w Poznaniu też niby źle działała pierwszego dnia, ale okazało się, że po prostu trzeba umieć się nią obsłużyć.
Jasne, że unowocześniają, ale mają już takie doświadczenie, że unowocześnienie nie powinno powodować od początku wszystkich chorób wieku dziecięcego.
ŁK
Na Woronicza jest biały testowy Ursus.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 13 sty 2018, 0:16
KMŁ nie ma białych Ursusów.
Może któryś Ursus już tak zaniemógł, że przysłali rezerwę?