[Historia] Autobusy
Ten autobus z Redutowej, robił dwa kółka z dzieciakami rano, później z reguły jeździł na lini 163 (OSIEDLE GÓRCZEWSKA – Górczewska – Konarskiego – Powstańców Śląskich – Połczyńska – Wolska – Kasprzaka (powrót: Kasprzaka – Ordona – Wolska) – Towarowa – plac Zawiszy – Aleje Jerozolimskie – Chałubińskiego – aleja Niepodległości – Batorego – Boboli – Rakowiecka – RAKOWIECKA / ŁOWICKA (powrót: RAKOWIECKA / ŁOWICKA – Łowicka – Madalińskiego – Boboli). Później kierowca robił dwa kółka po południu i wracał do zajezdni.
Proboszcz powinien iść liczyć swoje owieczki.
Liczą się tylko marzenia i wysiłek, jaki się włoży by je zrealizować.
Liczą się tylko marzenia i wysiłek, jaki się włoży by je zrealizować.
Na liniach szkolnych ursynowsko-natolińskich pojawiały się też chyba wozy z R12 oraz R9. Ta ostatnia obsługiwała zdaje się linię do szkoły przy Uprawnej w Powsinku. Po rozwiezieniu dzieciaków wóz kierował się na pusto na Wilanów, gdzie miał kilkugodzinny postój. Jeszcze w 1990 czy 1991 go tam widywałem (niestety nie pamiętam numeru)
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
W kwesti Ursynowa, to na stałe linie szkolne obsługiwały wozy 2118-automat, 2163,2059,3029-niestety które szkoły to niepamietam.
Na Domaniewską z Ursynowa smigała jakas solówka R7, ale numeru juz niestety nie pamietam.
Przeguby z R7, stacjonowały na pętli Ursynów Płd, podczas oczekiwania na kursy, a o ile dobrze pamietam, którys obsługiwał tez linie 474, która to miała bardzo dziwny rozkład jazdy
Na Domaniewską z Ursynowa smigała jakas solówka R7, ale numeru juz niestety nie pamietam.
Przeguby z R7, stacjonowały na pętli Ursynów Płd, podczas oczekiwania na kursy, a o ile dobrze pamietam, którys obsługiwał tez linie 474, która to miała bardzo dziwny rozkład jazdy
Rzeczywiście, było to dość często, na tyle, że była stała trasa 220 podana na przystankach, podobnie jak przez parę lat wisiały naklejki i rozkłady 202 na Okęcie. O ile pamiętam to głównie to jeździło z powodu montażu i testowania nowej sygnalizacji na jednotorach oraz podłączania trasy na Nowe Bemowo.MeWa pisze:ale "często"?
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
Był taki okres, gdzie nie było tygodnia, by 220 nie wyjeżdżało za 20. zawsze coś się musiało popsuć. Jak nie brakowało prądu (a w wiaderku go nikt nie chciał przynieść), to drzewo wisiało na sieci, to znowu wiadukt zaczął sie sypać.
Proboszcz powinien iść liczyć swoje owieczki.
Liczą się tylko marzenia i wysiłek, jaki się włoży by je zrealizować.
Liczą się tylko marzenia i wysiłek, jaki się włoży by je zrealizować.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
220 jeździło dość "dziką" trasą w porównaniu z 20-stką, ZTCP to Stare Bemowo - Radiowa - Wrocławska - Powstańców - Górczewska - Ks. Janusza - Koło. W okolicach 1995-96 roku na Wrocławskiej przy Secemińskiej jeszcze wisiała na latarni tabliczka 220 i rozkład, niedawno też na przystanku Dywizjonu 303 po zerwaniu obecnych naklejek spod spodu wyłoniła się 220
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
o linii 220
http://www.przegubowiec.com/hla/220.htm
http://www.przegubowiec.com/hla/220.htm
Szkoda tego 5172, pamiętam jak na wiele miesięcy przyssał się do mojej ulubionej wówczas linii 140.Mr_Kolesław pisze:MZA wystawiło na sprzedaż wozy 5112
Bo tak w ogóle to seria 51xx poza jednym wyjątkiem z Ostrobramskiej i teraz tym z R-11 nadal dzielnie się broni przed wyrzuceniem na śmietnik historii.
Towarzyszu, zapomniałeś jeszcze o dwóch wozach tej serii - moim ulubionym 2943 oraz 2944. To również były Ikarusy 280.58. Podobnie jak piszesz o 5172 i jego przyssaniu się do linii 140 tak i 2943 już po remoncie miał okres, gdy dzień w dzień kursował na 10/519 zawsze z tym samym młodym kiermanem.alojzy pisze:Bo tak w ogóle to seria 51xx poza jednym wyjątkiem z Ostrobramskiej i teraz tym z R-11 nadal dzielnie się broni przed wyrzuceniem na śmietnik historii.
Tylko nie Towarzyszu!vip6744 pisze:Towarzyszu, zapomniałeś jeszcze o dwóch wozach tej serii - moim ulubionym 2943 oraz 2944. To również były Ikarusy 280.58. Podobnie jak piszesz o 5172 i jego przyssaniu się do linii 140 tak i 2943 już po remoncie miał okres, gdy dzień w dzień kursował na 10/519 zawsze z tym samym młodym kiermanem.alojzy pisze:Bo tak w ogóle to seria 51xx poza jednym wyjątkiem z Ostrobramskiej i teraz tym z R-11 nadal dzielnie się broni przed wyrzuceniem na śmietnik historii.
Ale co do 2943 i 2944 - oczywiście zwracam honor, to też seria 51xx.
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów