[Historia] Autobusy

Moderatorzy: JacekM, Dantte

pietia
Posty: 726
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 26 sie 2012, 20:25

Michalk001 pisze:Stalowa:
3112,3113,3114,3115,3119 (1 obsada),
3116 i 3117 chyba też. Pamiętam, że wyglądały one identtycznie jak 3113-3115 (mowa oczywiście o pierwszej obsadzie)

Michalk001
Posty: 1160
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów
Kontakt:

Post autor: Michalk001 » 26 sie 2012, 20:33

3116 na pewno był czerwony, tak jak 3136. Chyba jeszcze 3125 był buraczkowy.

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 26 sie 2012, 20:43

2367 ' nie był też przypadkiem, jak wy to nazywacie : "buraczkowy" ?
Jeżeli nie był-to przepraszam że mieszam ;)
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

1000
Posty: 595
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 26 sie 2012, 21:46

O ile dobrze pamiętam, Redutowe buraczki były m.in. 2276, 2277 i 2278.

2952
Posty: 224
Rejestracja: 13 sty 2006, 13:01
Lokalizacja: Z przed komputera.

Post autor: 2952 » 26 sie 2012, 22:12

1000 pisze:O ile dobrze pamiętam, Redutowe buraczki były m.in. 2276, 2277 i 2278.
Przewinęły mi się zdjęcia kiedyś tych wozów i jak dobrze pamiętam i jeśli masz na myśli obsady #2276 ('86-ex2127), #2277('86-ex3136) i 2278 ('90) to te wozy buraczkowe nie były na pewno. Wozy te były remontowane w T-4, a #2278 był sześciobiegiem więc tymbardziej nie mógł mieć takiego koloru lakieru.
Ikarus 280.37A #5411 - Najlepszy Ikarus na świecie :)

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1390
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 26 sie 2012, 22:15

2619
Obrazek

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 27 sie 2012, 17:42

Dzięki Wam za odpowiedź :)

Michalk001
Posty: 1160
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów
Kontakt:

Post autor: Michalk001 » 27 sie 2012, 19:13

Zapomniałem jeszcze o serii 330x z Pożarowej - buraczkowe były jeszcze na pewno 3306 i 3308.

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 30 wrz 2012, 14:07

Kiedy przestano montować Ikarusom 260 tablice rejestracyjne na zderzaku?

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 30 wrz 2012, 19:58

Matrix2441 pisze:A ja na basen także jeździłem turystycznym Ikarusem chyba 256.
MC pisze:To może jednak MZA-owski?
Nie, tamten był taki... buraczkowy z domieszką karminu, nie taki, jak pokazany wyżej 2619 przez matu. Ten kolor był taki trochę jakby zaśniedziały, a wóz był typowym autokarem. Do MZA zatem zapewne nie należał. ;-) Jak nie było Ikarusa jako dowozówki, to przyjeżdżał Autosan.

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów
Kontakt:

Post autor: Bernard » 30 wrz 2012, 23:33

Matrix2441 pisze:a wóz był typowym autokarem. Do MZA zatem zapewne nie należał.
MZA posiadało turystyczne 256.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

beni
Posty: 2345
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 01 paź 2012, 1:37

Tak dwa ikarusy 256 i jeden ikarus 250. Wszystkie socjalne turystyki.

Abacab
Posty: 111
Rejestracja: 18 lut 2009, 8:05

Post autor: Abacab » 01 paź 2012, 9:46

Turystyczne Ikarusy we flocie MZK to
Ikarus 256.55 - 8025 Wpisany na stan 20-02-1985 druga obsada tego numeru, WAB 650C => WXC 5914 stacjonujący na R-5
Ikarus 256.55 – 8027 Wpisany na stan 1-03-1985, WAB 399C stacjonujący na R-13
Ikarus 250 – 8036 prod. 1990 Wpisany na stan 1-03-1991 WAB 470P => WI 71001 przenumerowany w 2006 na 9036 stacjonujący na R-7 sprzedany w 2008.
Ikarus 260.04 Numer 9 wpisany na stan 14-12-1981 pod numerem 9, WAA 309R następnie 31-08-1985 przemianowany na gospodarczy 608-R5 a następnie przerobiony i wpisany, jako autokar w dniu 17-08-1989 stacjonujący na R-5.

Michalk001
Posty: 1160
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów
Kontakt:

Post autor: Michalk001 » 11 paź 2012, 20:44

Dla miłośników Ikarusów - dziś dowiedziałem się z filmiku na YT że istniało coś takiego jak bizon IK260. Szkoda że tego u nas nie było.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Z-vs#t=40s
Zbiornik paliwa chyba musieli upchać za tylną osią po lewej stronie.

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 27 paź 2012, 11:37

Na jakich zajezdniach stacjonowały pierwotnie kwadraty? (chodzi mi o to do których je dostarczano). Może to ktoś wie.

ODPOWIEDZ