TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Szkoda, że 1114-15 nie zostały zachowane na zabytek jako ostatnie z pierwszej partii fabrycznie nowych 105Na w Warszawie. Chyba że ich stan jest aż tak zły.
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jest już w TW skład zabytkowych 105N oraz 105Na, więc raczej nic więcej bym się nie spodziewał. Jeśli już to pewnie najprędzej w kolejce będzie bocian/105N2k/delfin.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
105Na to chyba nawet dwa są wytypowane.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Dwa składy są wystarczy po co więcej.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 446
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
1254 i 1253 ostatnio trafiły na T-1, stoją razem z 1224 i 1223, które wywieziono tam już wcześniej.
1101+1100 swego czasu jak już powinien. Generalnie przedstawicielem serii są 1252+1251 i starczy tego dobra.Piotrek_2274 pisze: ↑24 lis 2021, 15:35Szkoda, że 1114-15 nie zostały zachowane na zabytek jako ostatnie z pierwszej partii fabrycznie nowych 105Na w Warszawie. Chyba że ich stan jest aż tak zły.
Pożegnaliśmy w ramach mikołajek 1164+1165. Za to trup 1166'' z 1976 ma nadal jeździć.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
To ile tych wagonów odstawiono?
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
1101-00 jeździły chyba odwrotnie, tj 1100 jako pierwszy, ale mniejsza z tym 1164-65 to ten po kolizji na Puławskiej, czy przyczyna była inna?MisiekK pisze: ↑07 gru 2021, 22:521101+1100 swego czasu jak już powinien. Generalnie przedstawicielem serii są 1252+1251 i starczy tego dobra.Piotrek_2274 pisze: ↑24 lis 2021, 15:35Szkoda, że 1114-15 nie zostały zachowane na zabytek jako ostatnie z pierwszej partii fabrycznie nowych 105Na w Warszawie. Chyba że ich stan jest aż tak zły.
Pożegnaliśmy w ramach mikołajek 1164+1165. Za to trup 1166'' z 1976 ma nadal jeździć.
-
- Posty: 446
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
20.04.2022 skreślono skład 1204+1205 (nauka jazdy, R-4).
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 446
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Wagony 1237, 1238, 1265 i 1266 wystawione na sprzedaż: https://tw.waw.pl/wagony_2022_06_21/
O, czyli nie będzie tramwajów w darze dla UA.
(nie, nie piszę, że ktokolwiek planował - ot, tak sobie tylko o tym myslałem, gdy kolejne miasta przekazywały autobusy)
(nie, nie piszę, że ktokolwiek planował - ot, tak sobie tylko o tym myslałem, gdy kolejne miasta przekazywały autobusy)
-
- Posty: 715
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
To byłby dla nich uciążliwy prezent. Jeśli naprawdę będą chcieli coś uruchamiać na szybko, to obskoczy się tatrami z Czech, które znają. A docelowo pewnie będzie plan odbudowy i przetargi na nówki.
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Prezes MPK Wrocław zapowiedział jakiś czas temu przekazanie wycofywanych stopiątek na Ukrainę. I nie wiem co w tym prezencie takiego uciążliwego, zasada działania apratury elektrycznej jest niemal identyczna jak w Tatrach T3. W klasycznej stopiątce jakichś dziwacznych układów elektronicznych których nie dałoby się ogarnąć, a w tych warszawskich to nawet przetwornice są "tradycyjne". Jedynie pudło może i jest delikatniejsze i bardziej podatne na jakieś zwichrowania, ale MPK Łódź już dawno udowodniło że jazda po torowisku w fatalnym stanie nie jest dla tych wagonów problemem.
Toruń oddaje do Łucka nawet Jelcze...
Toruń oddaje do Łucka nawet Jelcze...
Czesi mają jeszcze dużo tatr na zbyciu? Przed wojną sporo im sprzedali, co później padło ofiara bombardowań...gfedorynski pisze: ↑17 cze 2022, 9:40Jeśli naprawdę będą chcieli coś uruchamiać na szybko, to obskoczy się tatrami z Czech, które znają.