TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru
Wydawało mi się, że plastikowe tarany nie pojawiły się od razu i np. 1381 czy 1300+1299 były po NGIII ze starymi taranami.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tak było.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Kolejne trzy trupy do piachu. Na tramwarze dokladne info.
Pytanie, kiedy R3 wreszcie zacznie te swoje zabytki kasowac?
Pytanie, kiedy R3 wreszcie zacznie te swoje zabytki kasowac?
Pytanie co za inteligent postanowił po jednym składzie 105Nb i 105Nf przenieść z Mokotowa na Żoliborz?
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Teraz to jest jeden standard, 105 NG III.
W TW nie ma standardu nawet w obrebie podobnych numerkow z tej samej dostawy - wszystko zalezy od jakiegos Mietka i jego koncepcji dnia. Jesli kazdy pulpit jest inny, to strach myslec co sie w bebechach dzieje...
Kiedyś jak zabierali bociany z R-4 by je grupować na R-2 i R-3 to była wersja, że to jest inny typ i różnią się od 105Na aparaturą.
Zgadza się. Pod adresem http://tramwar2.republika.pl/tw105przeb ... tandardng3 w tabelce (trochę w dół strony) można znaleźć listę wagonów po NGIII z klasycznymi zderzakami.drobert pisze:Wydawało mi się, że plastikowe tarany nie pojawiły się od razu i np. 1381 czy 1300+1299 były po NGIII ze starymi taranami.
Dodano po 23 minutach 55 sekundach:
Wychodząc z NGIII wagony mają identyczną aparaturę - to już właściwie ujednolicony typ wagonu. Nawet "bocian" przestaje być "bocianem". Różnice dotyczą drobnych elementów poprawianych w trakcie przeprowadzania remontów - pulpity (są dwie wersje bo w pierwszej durnowato umieszczono niektóre przyciski), zderzaki, obecność/brak drugiego przekształtnika (bo zrezygnowano z tablic elektronicznych dla których byłby niezbędny), obudowy szafek (bo plastikowe są tańsze niż stalowe i nie rdzewieją przy podłodze), odwrócenie wnętrza szafki aparatowej (dzięki czemu motorniczy nie musi wychodzić z kabiny by zająć się bezpiecznikami).Pablo-waw pisze:W TW nie ma standardu nawet w obrebie podobnych numerkow z tej samej dostawy - wszystko zalezy od jakiegos Mietka i jego koncepcji dnia. Jesli kazdy pulpit jest inny, to strach myslec co sie w bebechach dzieje...
Jedyne większe różnice dotyczą elementów obecnych przed remontem - ex-105Nb i ex-105Ne mają wózki 2NNa, ex-105Nf wózki 2NNf, ex-105Nm - wózki 2NNf i przetwornice statyczne. Ale pamiętajmy że w stopiątce podmienić wózek i przetwornicę można bardzo łatwo
Dodano po 44 sekundach:
Bo przed NGIII różnice były większedrobert pisze:Kiedyś jak zabierali bociany z R-4 by je grupować na R-2 i R-3 to była wersja, że to jest inny typ i różnią się od 105Na aparaturą.
Dziękuję za szczegółowe wytłumaczenie. Może na twojej stronie warto było by zmienić typy wagonów w spisach?
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jeździłem wczoraj potrójniakiem i naszła mnie myśl, że produkt czasów niedoboru PRL wozi warszawiaków już ponad 30 lat i robi lepszą robotę jak wózki HELI. Jak za 30 lat będzie wyglądał Tramicus i pochodne? Co jeszcze można wymyślić w tramie, aby był wygodniejszy, oszczędniejszy (?) i bardziej niezawodny?
miłośnik 13N
Można dużo zmienić:
fotele skórzane z masażem by było wygodnie oraz z podgrzewaniem by w zimę było ciepło
natrysk zimną wodą by w lato było chłodniej
silniki z napędem bateryjnym by z sieci tylko się doładować jak trzeba będzie
wymyślać można dużo tylko czy stać kogoś będzie na taki wyrób i czy użytkownicy to uszanują bo już widzę trolla w skórzanym ciepłym fotelu jak się sfajta pod siebie
fotele skórzane z masażem by było wygodnie oraz z podgrzewaniem by w zimę było ciepło
natrysk zimną wodą by w lato było chłodniej
silniki z napędem bateryjnym by z sieci tylko się doładować jak trzeba będzie
wymyślać można dużo tylko czy stać kogoś będzie na taki wyrób i czy użytkownicy to uszanują bo już widzę trolla w skórzanym ciepłym fotelu jak się sfajta pod siebie
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Trzy sztuki 105Na poszły z Żoliborza w piach.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Dwa z nich to 1199+1210 a trzeci 1207
Hehe, kiedys malo mi w bok 1199 nie wjechal na Woronicza - ja mialem 31, on 16. Czy jak to tam sie przed 41 zwalo?
Pytanie, kiedy Mokotow wreszcie potnie swoja trupiarnie?
Pytanie, kiedy Mokotow wreszcie potnie swoja trupiarnie?