TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 26 lut 2016, 18:21

MisiekK pisze:
beni pisze:Ciekawe co zrobią z 1222 po remoncie bo 1198 czeka szafot.
Skład z 1260. 1207 pójdzie na złom.
A to ten 1207 taki złom? Pare dni temu jak tym składem jechałem to nie wyglądał na takiego złego :-k
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 26 lut 2016, 19:10

Co innego jechać, a co innego prowadzić pojazd i wiedzieć co mu dolega.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1510
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 26 lut 2016, 19:50

Do grona dołączył 1200+1201.

Pablo-waw
Posty: 240
Rejestracja: 25 sie 2013, 13:28

Post autor: Pablo-waw » 27 lut 2016, 9:58

vernalisadonis pisze:Co innego jechać, a co innego prowadzić pojazd i wiedzieć co mu dolega.
Oj tak, bylo na Mokotowie kilka takich szrotow, ze plakac sie na ich widok chcialo. A przyspieszenie i hamowanie idealne. Znowu np. 1462 mial (nie wiem jak po ostatnim NG) mega problem z przetwornica na Gdanskim (ale nie tylko) i kompletnie glupkowaty problem z szynowymi - wystarczylo dluzej walnac szynowymi (np. w ramach OC), a wywalalo bezpieczniki. Co gorsza, lampka od szynowych gasla dopiero po wywaleniu WSZYSTKICH szynowych - gdy wywalilo czesc, jedynie przygasala. Bardzo "fajna" niespodzianka...
Powyzsze jest cecha wszystkich Nm, zglosilem, nikt sie nie przejal.
I teraz rozsadnie myslac, ktory powinien isc na zlom? Stary, dziurawy jak sito trup z idealna mechanika, czy w miare nowy z masa problemow?

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 02 mar 2016, 23:06

1198 stoi na hali już trochę zdekompletowany

mkm101
Posty: 992
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 03 mar 2016, 9:18

Pablo-waw pisze: I teraz rozsadnie myslac, ktory powinien isc na zlom? Stary, dziurawy jak sito trup z idealna mechanika, czy w miare nowy z masa problemow?
Moim zdaniem - ten pierwszy. Sypiącej się konstrukcji nie uratujesz, natomiast aparaturę i wózki możesz naprawić/podmienić

Pablo-waw
Posty: 240
Rejestracja: 25 sie 2013, 13:28

Post autor: Pablo-waw » 04 mar 2016, 9:17

Kolejne cztery trupy poszly. Numerki na tramwarze - nie ma potrzeby dublowac.
W zwiazku z powyzszym pytanie: kiedy WRESZCIE potrojniaki?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 mar 2016, 9:29

Jak się pojawi zawrotka na Wierzbnie. Na pewno nie wcześniej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

mkm101
Posty: 992
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 04 mar 2016, 9:59

pawcio pisze:Jak się pojawi zawrotka na Wierzbnie. Na pewno nie wcześniej.
To znaczy - te aktualnie jeżdżące wcześniej (zakłada się że w tym roku). Ogólnie potrójniaki - faktycznie razem z uruchomieniem nawrotki.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 04 mar 2016, 10:00

drobert pisze:1198 stoi na hali już trochę zdekompletowany
1222 za to już na T-3.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Pablo-waw
Posty: 240
Rejestracja: 25 sie 2013, 13:28

Post autor: Pablo-waw » 04 mar 2016, 11:23

mkm101 pisze:
pawcio pisze:Jak się pojawi zawrotka na Wierzbnie. Na pewno nie wcześniej.
To znaczy - te aktualnie jeżdżące wcześniej (zakłada się że w tym roku). Ogólnie potrójniaki - faktycznie razem z uruchomieniem nawrotki.
Czyli plan puszczenia toru na wprost do Wilanowskiej odszedl juz zupelnie w niebyt?
I skad ten osli upor do potrojniakow? Zysk zerowy, tylko problem dla wszystkich.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 04 mar 2016, 11:45

Ale zdajesz sobie sprawę, że zawrotkę można zrobić w rok (no, trzy :) ), a nową linię tramwajową można mieć za 6 lat (realnie 10)?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 mar 2016, 16:09

Potrójniaki zwiększają podaż nie wykorzystując większej przepustowości. A na 31 kluczowe były i chyba dalej są sloty na skręcie przy zajezdni.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 04 mar 2016, 17:02

Jest miejsce, gdzie pojedzie potrójniak, a nie pojadą dwa tramwaje?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 mar 2016, 18:27

Każde z pojedynczym otwarciem. Chyba większość relacji skrętnych tak ma.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ