TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 24 lis 2021, 15:35

Szkoda, że 1114-15 nie zostały zachowane na zabytek jako ostatnie z pierwszej partii fabrycznie nowych 105Na w Warszawie. Chyba że ich stan jest aż tak zły.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 24 lis 2021, 16:23

Jest już w TW skład zabytkowych 105N oraz 105Na, więc raczej nic więcej bym się nie spodziewał. Jeśli już to pewnie najprędzej w kolejce będzie bocian/105N2k/delfin.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 lis 2021, 16:41

105Na to chyba nawet dwa są wytypowane.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 24 lis 2021, 22:02

Dwa składy są wystarczy po co więcej.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Krzysztof_J
Posty: 446
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 06 gru 2021, 13:13

1254 i 1253 ostatnio trafiły na T-1, stoją razem z 1224 i 1223, które wywieziono tam już wcześniej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 07 gru 2021, 22:52

Piotrek_2274 pisze:
24 lis 2021, 15:35
Szkoda, że 1114-15 nie zostały zachowane na zabytek jako ostatnie z pierwszej partii fabrycznie nowych 105Na w Warszawie. Chyba że ich stan jest aż tak zły.
1101+1100 swego czasu jak już powinien. Generalnie przedstawicielem serii są 1252+1251 i starczy tego dobra.

Pożegnaliśmy w ramach mikołajek 1164+1165. Za to trup 1166'' z 1976 ma nadal jeździć.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 08 gru 2021, 8:18

To ile tych wagonów odstawiono?
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 08 gru 2021, 14:07

MisiekK pisze:
07 gru 2021, 22:52
Piotrek_2274 pisze:
24 lis 2021, 15:35
Szkoda, że 1114-15 nie zostały zachowane na zabytek jako ostatnie z pierwszej partii fabrycznie nowych 105Na w Warszawie. Chyba że ich stan jest aż tak zły.
1101+1100 swego czasu jak już powinien. Generalnie przedstawicielem serii są 1252+1251 i starczy tego dobra.

Pożegnaliśmy w ramach mikołajek 1164+1165. Za to trup 1166'' z 1976 ma nadal jeździć.
1101-00 jeździły chyba odwrotnie, tj 1100 jako pierwszy, ale mniejsza z tym ;) 1164-65 to ten po kolizji na Puławskiej, czy przyczyna była inna?

Krzysztof_J
Posty: 446
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 23 kwie 2022, 22:58

20.04.2022 skreślono skład 1204+1205 (nauka jazdy, R-4).

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 10 maja 2022, 17:12

Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Krzysztof_J
Posty: 446
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 16 cze 2022, 1:06

Wagony 1237, 1238, 1265 i 1266 wystawione na sprzedaż: https://tw.waw.pl/wagony_2022_06_21/

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 17 cze 2022, 9:25

O, czyli nie będzie tramwajów w darze dla UA.
(nie, nie piszę, że ktokolwiek planował - ot, tak sobie tylko o tym myslałem, gdy kolejne miasta przekazywały autobusy)

gfedorynski
Posty: 715
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 17 cze 2022, 9:40

To byłby dla nich uciążliwy prezent. Jeśli naprawdę będą chcieli coś uruchamiać na szybko, to obskoczy się tatrami z Czech, które znają. A docelowo pewnie będzie plan odbudowy i przetargi na nówki.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 17 cze 2022, 9:51

Prezes MPK Wrocław zapowiedział jakiś czas temu przekazanie wycofywanych stopiątek na Ukrainę. I nie wiem co w tym prezencie takiego uciążliwego, zasada działania apratury elektrycznej jest niemal identyczna jak w Tatrach T3. W klasycznej stopiątce jakichś dziwacznych układów elektronicznych których nie dałoby się ogarnąć, a w tych warszawskich to nawet przetwornice są "tradycyjne". Jedynie pudło może i jest delikatniejsze i bardziej podatne na jakieś zwichrowania, ale MPK Łódź już dawno udowodniło że jazda po torowisku w fatalnym stanie nie jest dla tych wagonów problemem.
Toruń oddaje do Łucka nawet Jelcze...

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 17 cze 2022, 10:17

gfedorynski pisze:
17 cze 2022, 9:40
Jeśli naprawdę będą chcieli coś uruchamiać na szybko, to obskoczy się tatrami z Czech, które znają.
Czesi mają jeszcze dużo tatr na zbyciu? Przed wojną sporo im sprzedali, co później padło ofiara bombardowań...

ODPOWIEDZ