To go aż pod "Warszawiankę" wywiezli ?5690 pisze:hali od strony konduktorskiej
Naprawy i remonty autobusów
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Mam pytanie - może nie w najlepszym temacie lecz dotyczące remontu 5254. Czy jest na tym forum osoba która dodaje zdjęcia na "Przegubowcu" właśnie z remontu tego wozu? (tam ma nick bodajże 3872). Chciałbym się z nią skontaktować na pw. Za pomoc z góry dziękuję. Ogólnie chodziłoby o dodanie kilku fotek ze szczegółów technicznych tego wozu, które do tej pory były pominięte.
Full opcja sosna i te obsrane rurki kojarzą mi się tylko z jednym wozem - 6876 I pewnie on jest na zdjęciu Spokojnie, to taki standard by Oddział Reanimacji TaboruSzop pisze:dlaczego Jelcze, a nawet Ikarusy remontuje się bardzo starannie, a w Neoplanach wszystko wygląda jak na tym obrazku - z jednej strony nowe laminaty i obicia siedzeń, z drugiej - rdza, obdrapane rurki i prowizoryczne mocowania? Czy może razem z nowym malowaniem przyszły nowe standardy?
Czy Jelcza remontuje się staranniej? Porównywalnie... Każdy remont (z wyjątkiem Ikarusów) odbywa się na zasadzie demontażu wszystkiego, co przymocowane do podłogi, potem to wraca na swoje miejsce (w Ikarusie demontuje się wszystko ). W Jelczach, jeśli poręcz jest lakierowana, to nadal odbywa się to pędzlem na czarno. Niedługo znów będziemy oglądać obłażące poręcze niczym w Ikarusach po remontach.Szop pisze:[url=http://img46.imageshack.us/img46/5117/neoko.th.jpg]Obrazek[/URL]
dlaczego Jelcze, a nawet Ikarusy remontuje się bardzo starannie, a w Neoplanach wszystko wygląda jak na tym obrazku - z jednej strony nowe laminaty i obicia siedzeń, z drugiej - rdza, obdrapane rurki i prowizoryczne mocowania? Czy może razem z nowym malowaniem przyszły nowe standardy?
W Neoplanie masz nowe obicie fotela, ale że wymiany gąbki w standardzie nie ma, to jest nadal ta sama. Dla pasażera to i tak jest nowy fotel. Poza tym - z okna nie cieknie, nic się nie tłucze, autobus wygląda nieco świeżej. Grunt, że parę lat pojeździ. I tak to jest "pomyłka dziejowa".
Spojrzałem jeszcze raz na zdjęcie: wydaje mi się, że coś jednak z gąbką zrobiono, fotel się spłaszczył. W sumie prawda, gąbka zużyła się tylko na górze, po co cała jej reszta ma się marnować?
Prowizoryczne mocowanie... Prowizorka, ale estetyczna. Wynika zresztą z zamontowania sosenki, która ma nadruk jedynie po jednej stronie, zatem trzeba było użyć dwóch laminatów, żeby sosenka była z obu stron. Żeby uniknąć prowizorki należałoby skleić te laminaty ze sobą, a że klej się kiedyś rozklei, sosenka przez to rozejdzie i trzeba by było w tym grzebać, to użyto mocowania szyby z Ikarusa. Dobrze, że to mocowanie jest żółte. Gorzej jak pod ręką będzie pomarańczowe z 1997 r.
Zresztą wolę prowizorkę z ORT niż prowizorkę z Kleszczowej - w jednym z Urbino 15 (ex. Redutowa) zbiła się lewa szyba (wiatrołap) obok drzwi środkowych. Zastąpiono ją innym wiatrołapem... Rodem z lewara. Nie mieścił się cały, więc został zwężony. Nie zajął również całej przestrzeni po szybie (w pionie), zatem dodatkowym elementem mocującym go jest fragment poręczy również z lewara. Poręcz jest czarna, ale czarnego mocowania do poręczy pionowej już nie było pod ręką, więc zamontowano żółte. I jest pięknie.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Wydawało mi się, że raczej na 14/171. Enyłej jechałem nim kawalek - z zewnątrz może wyglądać inaczej, ale w środku szału nie ma. Wymieniono podsufitkę, jakieś laminaty i tego typu bajery, najbardziej rzucają się w oczy czarne obramówki szyb, szczególnie w drzwiach - są naprawdę czarne. Śladem po tych malunkach są także czarne plamki w różnych miejscach na szybachashir pisze:Ja też go widziałem. On jeździ na 4/171.fluger pisze:Dziś widziałem odremontowane cudo odkurzacza przegubowego Jelcza na linii 171.
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Oj tak, jechałem tym cudem, z każdą taką akcją nabieram większego szacunku do mechaników z zajezdni tramwajowych a zwłaszcza T3, z wyłączeniem R4.Tyrystor pisze:
Zresztą wolę prowizorkę z ORT niż prowizorkę z Kleszczowej - w jednym z Urbino 15 (ex. Redutowa) zbiła się lewa szyba (wiatrołap) obok drzwi środkowych. Zastąpiono ją innym wiatrołapem... Rodem z lewara. Nie mieścił się cały, więc został zwężony. Nie zajął również całej przestrzeni po szybie (w pionie), zatem dodatkowym elementem mocującym go jest fragment poręczy również z lewara. Poręcz jest czarna, ale czarnego mocowania do poręczy pionowej już nie było pod ręką, więc zamontowano żółte. I jest pięknie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Dziwi mnie, że nikt kierowców nie informuje oficjalnie jak się rozłącza przystankowy, żeby zjechać do zakładu o własnych siłach. Swoją drogą czy te nowsze SU z MZA mają awaryjny wyłącznik przystankowego w kabinie?fluger pisze:Dziś w jednej z deskorolek urwało się jedne ze skrzydeł środkowych drzwi.
Autobus taki przy otwartych drzwiach nie ruszy ponieważ włącza się blokada. Niech bieglejsi się wypowiedzą na ten temat. Taka mała awaria, a unieruchamia cały pojazd.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
To przez paru, dalej wierzę, że niewielu, idiotów wozy mają stać na awariach zamiast zjechać? Dla mnie to bez sensu. Chociaż łatwiej w ten sposób, niż tępić kretynów jeżdżących z odpiętą blokadą.Adam G. pisze:Ktoś kto o tym zadecydował, doskonale wie, do czego wykorzystałaby tę wiedzę część kierowcówSzeregowy_Równoległy pisze:Dziwi mnie, że nikt kierowców nie informuje oficjalnie jak się rozłącza przystankowy, żeby zjechać do zakładu o własnych siłach.
Myślę że w przypadku zgłaszania awarii drzwi dyżurny poinformuje, jak w danym wozie wyłączyć blokadęSzeregowy_Równoległy pisze:To przez paru, dalej wierzę, że niewielu, idiotów wozy mają stać na awariach zamiast zjechać? Dla mnie to bez sensu. Chociaż łatwiej w ten sposób, niż tępić kretynów jeżdżących z odpiętą blokadą.Adam G. pisze:Ktoś kto o tym zadecydował, doskonale wie, do czego wykorzystałaby tę wiedzę część kierowców
noidea