Naprawy i remonty autobusów
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
No ale umyć to się da nawet bez demontażu - ZTM pod pozorem rzekomego "wizerunku" zajmuje się takimi głupotami jak paskudnie zaprojektowane przeklejanie numerów taborowych, a nie widzi spraw oczywistych na które przeciętny europejczyk zwraca uwagę. Chociaż przy okazji tego klejenia mogliby trochę uporządkować numerację - wozy z jednej serii lub marki jeżdżą z kilkoma zakresami numeracji.
Nie mogą za dużo zdemontować wewnątrz Neoplana bo by się rozpadłTyrystor pisze:Odkąd remontowane są autobusy niskopodłogowe zauważyć można, że podczas remontu zdejmowane są wyłącznie te elementy, które mają bezpośrednią styczność z podłogą i pasem podokiennym. Reszta może zostać podczas remontu i tak też się staje.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A komu, nie licząc elementu miłośniczego, to tak naprawdę przeszkadza? Zakłady wiedzą, co mają, ZTM nie musi wiedzieć które konkretnie wozy gdzie są, im wystarczy info o ilości poszczególnych typów na zakładach, pasażerowie mają to w poważaniu, bo naprawdę nie robi im różnicy jaki numer ma ich gniot i z której zajezdni wyjechał.Michalk001 pisze:Chociaż przy okazji tego klejenia mogliby trochę uporządkować numerację - wozy z jednej serii lub marki jeżdżą z kilkoma zakresami numeracji.
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Nie chodzi o element miłośniczy tylko weźmy przykład solarisów i ich zakresu - 80,81,82,83,84,86,87,88,89 - zakresy zajęte nawet tylko przez kilkanaście sztuk, załóżmy że kolejne 2 przetargi wygrywa Solaris, w pierwszym przypadku mamy jeszcze 85xx - a co potem? . Nie lepiej byłoby z SU15 zrobić zakres 70xx 71xx - i tak wozy na wymarciu bo raczej nowych U15 nie będzie i pasowałyby do Neoplanów 69xx bo podobna konstrukcja. Z U18 81 i 82 zostawić w spokoju (do 82xx dołączyć te z 84xx). 83xx zostawić, a 88xx zmienić na 84xx. I mamy 5 kolejnych zakresów wolnych plus 80xx. Tak samo U12 - zakresy 11,14,15 zmieściłyby się w 11xx a z 18xx zrobić 12xx (pomijając 1205 lub zmieniając mu numer odklejając 3 ostatnie cyfry ).
Powrót do dwójek, proste. Jeszcze są siódemki, piątki... PełnoMichalk001 pisze:Nie chodzi o element miłośniczy tylko weźmy przykład solarisów i ich zakresu - 80,81,82,83,84,86,87,88,89 - zakresy zajęte nawet tylko przez kilkanaście sztuk, załóżmy że kolejne 2 przetargi wygrywa Solaris, w pierwszym przypadku mamy jeszcze 85xx - a co potem?
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ale po co? Co to ma na celu i komu miałoby to poprawić jakość pracy/życia/czegokolwiek? Sztuka dla sztuki bez żadnego znaczenia.Michalk001 pisze:Nie chodzi o element miłośniczy tylko weźmy przykład solarisów i ich zakresu - 80,81,82,83,84,86,87,88,89 - zakresy zajęte nawet tylko przez kilkanaście sztuk, załóżmy że kolejne 2 przetargi wygrywa Solaris, w pierwszym przypadku mamy jeszcze 85xx - a co potem? . Nie lepiej byłoby z SU15 zrobić zakres 70xx 71xx - i tak wozy na wymarciu bo raczej nowych U15 nie będzie i pasowałyby do Neoplanów 69xx bo podobna konstrukcja. Z U18 81 i 82 zostawić w spokoju (do 82xx dołączyć te z 84xx). 83xx zostawić, a 88xx zmienić na 84xx. I mamy 5 kolejnych zakresów wolnych plus 80xx. Tak samo U12 - zakresy 11,14,15 zmieściłyby się w 11xx a z 18xx zrobić 12xx (pomijając 1205 lub zmieniając mu numer odklejając 3 ostatnie cyfry ).
Dokładnie. Nadaje się te numery, które są wolne. Zabawa w przenumerowania i trzymanie się zasad numeracji to już nie te czasy.Szeregowy_Równoległy pisze:Ale po co? Co to ma na celu i komu miałoby to poprawić jakość pracy/życia/czegokolwiek? Sztuka dla sztuki bez żadnego znaczenia.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
A mógłbyś mi tak #402 obfocić?
Może gdzieś na tyłach, ale nie jestem nawet w 50% pewien Jak ja bym miał możliwość wchodzenia na R-1 to już dawno bym go sobie obfociłTahamata pisze:Tak a w którym miejscu on stoi wiesz może? Nie chce mi się ganiać po placuStockholmare pisze: A mógłbyś mi tak #402 obfocić?