Strona 1 z 50

Naprawy i remonty autobusów

: 03 sty 2011, 20:23
autor: Szymon
7860 po nowemu:
http://www.przegubowiec.com/cws/display ... pos=-20748
Pewnie niedługo wyruszy na miasto ;]

I kolejna ciekawostka - wóz 6715:
http://www.przegubowiec.com/cws/display ... pos=-20738
Chciałbym wiedzieć czy zrobią mu takie samo NB jak np. 6430 tj. regeneracja mostów, silnika, skrzyni biegów. Bo jeżeli nie to po co ładować kasę w remont nadwozia skoro to i tak będzie muł... :sick:

: 03 sty 2011, 22:37
autor: fluger
Myślałem że dadzą nowy przód i tył jak w krótkich gonitach. Ciekawe jak wygląda wnętrze.

: 04 sty 2011, 1:55
autor: Bernard
fluger pisze:Myślałem że dadzą nowy przód i tył jak w krótkich gonitach.
ORT nigdy czegoś takiego nie stosował. Zawsze remontują w miarę oryginalnie nie tworząc jakiś swoich patentów jak np. Kapena, Solec czy Bralin.

: 04 sty 2011, 10:41
autor: gregory5576
A o to jelcz po gruntownej pacykarni. Barwy, wściekły żółty, i spód wściekły marchewkowy, drzwi czarne, "nowa" deska rozdzielcza.

: 04 sty 2011, 10:57
autor: drapka
Szymon pisze:7860 po nowemu:
Z gęsiego g...a haftki nie zrobisz, nawet czarnym pasem nad drzwiami ;)

: 04 sty 2011, 11:16
autor: alojzy
Szymon pisze:Chciałbym wiedzieć czy zrobią mu takie samo NB jak np. 6430 tj. regeneracja mostów, silnika, skrzyni biegów. Bo jeżeli nie to po co ładować kasę w remont nadwozia skoro to i tak będzie muł... :sick:
A tak a propos to gdzie on teraz fizycznie jest i co będzie robił (bo jak rozumiem, wypadł z ruchu liniowego) :-k

: 04 sty 2011, 11:45
autor: piotram
Nie rozumiem totalnie jaki ma sens upodabnianie wszystkiego do Lionsa. One mają szyby do samej góry, więc im to pasuje, a malowanie gołej ściany na czarno syfiasto wygląda (chyba że w celu wyrównania linii okien, czego tu mimo wszystko nie zrobili...)

: 04 sty 2011, 12:39
autor: Flash8222
gregory5576 pisze:A o to jelcz po gruntownej pacykarni. Barwy, wściekły żółty, i spód wściekły marchewkowy, drzwi czarne, "nowa" deska rozdzielcza.
No na pierwszym zdjęciu naprawdę dużo widać...

: 04 sty 2011, 13:40
autor: Szymon
alojzy pisze:
Szymon pisze:Chciałbym wiedzieć czy zrobią mu takie samo NB jak np. 6430 tj. regeneracja mostów, silnika, skrzyni biegów. Bo jeżeli nie to po co ładować kasę w remont nadwozia skoro to i tak będzie muł... :sick:
A tak a propos to gdzie on teraz fizycznie jest i co będzie robił (bo jak rozumiem, wypadł z ruchu liniowego) :-k
Buja się począwszy od R-11 (tam go można spotkać najczęściej - stoi zazwyczaj tuż przy samej bramie wyjazdowej) czy ORT, a skończywszy na Olsztynie lub innych miastach :P Miesiąc temu dostał "reklamę" II linii metra (foto tutaj: KLIK) więc może niedługo wreszcie pojawi się na mieście jako ten cały mobilny punkt informacyjny ZTM...

: 04 sty 2011, 15:06
autor: fluger
Na tych zdjęciach nic nie widać, nie są kolorowe....

: 04 sty 2011, 15:34
autor: chester
są, tylko przy słabym oświetleniu słabnie percepcja kolorów matrycy telefotoaparatu.

: 04 sty 2011, 15:46
autor: fluger
Takie zdjęcie:

Obrazek

To chyba nie wina aparatu.
Może zdjęcie jest źle umieszczone?
Po kliknięciu na nie powinno się pojawić normalne w pełnych kolorach, a nie w odcieniach złotego?

: 04 sty 2011, 16:59
autor: radeom
Nie spodziewaj się wiele po LG KP500.

: 05 sty 2011, 18:40
autor: Michalk001
Dziś jechałem 6716 który chyba w miarę niedawno miał remont. Jedyne co można powiedzieć to totalna porażka. Z zewnątrz jakoś to jeszcze wygląda (a będzie jeszcze lepiej w nowych barwach) , ale wnętrze jest wręcz odpychające. Co z tego że sosenka wewnątrz, siedzenia z nową tapicerką i trochę podratowane słupki okienne - jak sufit i całe panele podsufitowe są nadal wręcz czarne od 14 letniego brudu. Rany przecież nie jest tak strasznie skomplikowane je zdemontować i chociażby umyć jakimś dobrym środkiem żeby znów nabrały blasku. No i ramy okienne nadal połatane trzymają się na stalowych kątownikach. To już Ikarusy po remontach były wewnątrz czyste i pachnące.

: 05 sty 2011, 20:57
autor: Tyrystor
Odkąd remontowane są autobusy niskopodłogowe zauważyć można, że podczas remontu zdejmowane są wyłącznie te elementy, które mają bezpośrednią styczność z podłogą i pasem podokiennym. Reszta może zostać podczas remontu i tak też się staje.