Gdyby to były Solarisy była by szansa na szybką sprzedaż, jednak Jelcze to ciężki temat. W Krakowie też chyba głównym problemem była sprzedaż Jelczy?ashir pisze: ↑27 maja 2019, 12:50MZA wystawia na sprzedaż 28 Jelczy M121I/4: 4900, 4904, 4908, 4910, 4911, 4913, 4914, 4917, 4918, 4920, 4921, 4922, 4924, 4929, 4930, 4931, 4932, 4933, 4935, 4936, 4938, 4939, 4940, 4941, 4944, 4945, 4950, 4951. Wszystkie autobusy są sprawne, mają aktualne przeglądy techniczne i cały czas są eksploatowane, ponadto autobusy w momencie odbioru będą zatankowane do pełna. Kto będzie chętny na zakup Jelczy dowiemy się już w czwartek o 10 na licytacji. Cena wywoławcza za 1 sztukę: 15 000 zł brutto. W pierwszym podejściu będzie możliwość wylicytowania wszystkich 28 sztuk, w przypadku braku chętnych będzie drugie podejście i podzielenie autobusów na 6 pakietów (5 po 5 sztuk i 1 liczący 3 sztuki), w przypadku gdyby nie wszystkie autobusy zostały sprzedane będzie trzecie podejście i możliwość wylicytowania pojedynczych egzemplarzy. Ciekawe czy ta licytacja odniesie taki sukces, jak wyprzedaż taboru przez MPK Kraków.
https://www.mza.waw.pl/spolka-mza/przet ... sprzedaz-3
Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż
Małymi Jelczami to kupcy byli nawet bardziej zainteresowani niż Solarisami. Zresztą wszystkie Solarisy się od razu nie sprzedały, niektóre z nich trzeba było kilka razy wystawiać na aukcje, aby w końcu znalazły nowego właściciela.
Chciałbym się mylić, ale obawiam się, ze te całkiem młode jeszcze wozy trafią do złomiarzy
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
To fakt, Jelcze Vero miały branie i sprzedały się na tzw:biegu
Miałem na myśli krakowskie Jelcze 121 i 181.
Ostatecznie wszystko sprzedali. A Jelczem M181MB/3 ostatnio jechałem w GOPie, zakupił je Kłosok. Wcześniej też na Gnioty i Tantusy skusiła się Częstochowa (i po zakupie używek i nowych autobusów już je wycofała). Niekoniecznie Mastera musi kupić złomiarz. Tym bardziej, że chętni na używki są, przykładowo SU12 z Mobilisu trafiły do Gdańska, Kutna, Torunia, Sopotu i Zamościa. Solarisy, ale jedna sztuka kosztowała ponad 100 000 zł. Tutaj jak dobrze pójdzie to już za 15 000 zł można nabyć pojazd, którym można po prostu wyjechać z zajezdni.
Co ciekawe, te jednak tyle "szczęścia" nie miały:ashir pisze: ↑27 maja 2019, 15:17Ostatecznie wszystko sprzedali. A Jelczem M181MB/3 ostatnio jechałem w GOPie, zakupił je Kłosok. Wcześniej też na Gnioty i Tantusy skusiła się Częstochowa (i po zakupie używek i nowych autobusów już je wycofała). Niekoniecznie Mastera musi kupić złomiarz. Tym bardziej, że chętni na używki są, przykładowo SU12 z Mobilisu trafiły do Kutna, Torunia i Zamościa. Solarisy, ale jedna sztuka kosztowała ponad 100 000 zł. Tutaj jak dobrze pójdzie to już za 15 000 zł można nabyć pojazd, którym można po prostu wyjechać z zajezdni.
http://poznanskie-autobusy.pl/pl/galler ... 41#joomimg
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
W przypadku tych MANów to wcale nie dziwne że nabywcy nie znalazływincenty pisze: ↑27 maja 2019, 15:46Co ciekawe, te jednak tyle "szczęścia" nie miały:ashir pisze: ↑27 maja 2019, 15:17Ostatecznie wszystko sprzedali. A Jelczem M181MB/3 ostatnio jechałem w GOPie, zakupił je Kłosok. Wcześniej też na Gnioty i Tantusy skusiła się Częstochowa (i po zakupie używek i nowych autobusów już je wycofała). Niekoniecznie Mastera musi kupić złomiarz. Tym bardziej, że chętni na używki są, przykładowo SU12 z Mobilisu trafiły do Kutna, Torunia i Zamościa. Solarisy, ale jedna sztuka kosztowała ponad 100 000 zł. Tutaj jak dobrze pójdzie to już za 15 000 zł można nabyć pojazd, którym można po prostu wyjechać z zajezdni.
http://poznanskie-autobusy.pl/pl/galler ... 41#joomimg
^^
Toż nawet na Google Maps widać, jak stoją (i to od 2017 roku).
Czemu nie znajdują chętnych, mają silniki zajechane?
Toż nawet na Google Maps widać, jak stoją (i to od 2017 roku).
Czemu nie znajdują chętnych, mają silniki zajechane?
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Wozy przez kilka lat popadały w stan ruiny. Części zamienne były zamiennikami zamienników, a olej kiepskiej jakości.
W ostatnich miesiącach ich pracy liniowej nawet przyzwoicie się sprawowały, a to za sprawą częstych kontroli technicznych i polowań ZTMu
Swoje firma na nich zarobiła, do końca kontraktu dojezdziły , przez 13 lat ich eksploatacji, oprócz dwóch spalonych wozów, nic wielkiego się nie wydarzyło.
Wszystkie prawdopodobnie sprzedano w jednym pakiecie i teraz niech się martwi ich nowy właściciel.
- vernalisadonis
- Posty: 3058
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Ostatnie miesiące, to OC zaczynało się od wlania konewki oleju i płynu chłodzącego. Niektóre wozy dosłownie nie miały mocy, żeby normalnie ruszyć. Z bardzo dobrych solówek, to była 403, 440 i 435. W innych różnie to bywało.
W linku poniżej były wóz Michalczewskiego na sprzedaż
http://www.bushandel.pl/?page=list_offe ... re=2071705
W linku poniżej były wóz Michalczewskiego na sprzedaż
http://www.bushandel.pl/?page=list_offe ... re=2071705
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Przecież to jest dawny Osiołek z MZA.vernalisadonis pisze: ↑28 maja 2019, 14:15
W linku poniżej były wóz Michalczewskiego na sprzedaż
http://www.bushandel.pl/?page=list_offe ... re=2071705
Dodali napisy wejście wyjście.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
- vernalisadonis
- Posty: 3058
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Przepraszam. Faktycznie zgadza się. Tamte miały inną tapicerkę ale było jedno ogłoszenie z dolnośląskiego, gdzie facet sprzedawał Mana od Michała.
Znalazłem A436
http://www.bushandel.pl/?page=list_offe ... re=2064006
Znalazłem A436
http://www.bushandel.pl/?page=list_offe ... re=2064006
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
4935 i 4936 już bez numerów
STAN BDB+vernalisadonis pisze: ↑28 maja 2019, 14:26Przepraszam. Faktycznie zgadza się. Tamte miały inną tapicerkę ale było jedno ogłoszenie z dolnośląskiego, gdzie facet sprzedawał Mana od Michała.
Znalazłem A436
http://www.bushandel.pl/?page=list_offe ... re=2064006
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.