Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż
Wóz 8416 właśnie wyjechał z zakładu R6 ciągnięty przez ciężki holownik złomiarza z województwa Kujawsko pomorskiego
Dawny ikarusowy pogot 9650 na sprzedaż:
https://www.mza.waw.pl/o-nas/przetargi- ... rzedaz-ii/
https://www.mza.waw.pl/o-nas/przetargi- ... rzedaz-ii/
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Na zakładzie R6 pozostał tylko 1 kasst su18.
W poniedziałek po zabraniu 8416 były jeszcze 3 wozy.
Złomiarze łapią co popadnie żeby przypadkiem MZA nie wysłało wozów odstawionych za wschodnią granice
W poniedziałek po zabraniu 8416 były jeszcze 3 wozy.
Złomiarze łapią co popadnie żeby przypadkiem MZA nie wysłało wozów odstawionych za wschodnią granice
Przecież MZA niedługo będzie i tak odstawiało kolejne pojazdy...
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Zależy jak definiujemy pojęcie "niedługo".michael112 pisze: ↑16 mar 2022, 12:52Pewnie do odstrzału idzie seria 81xx, nie mylę się?
BTW, wie ktoś czy część serii 88xx też idzie do wycięcia po dostawach reszty SU18 CNG i Autosanów LNG?
Dostawy Autosanów mają zacząć się w czerwcu.
Co do wycięcia części 88xx, to raczej tak, co wynika z prostego rachunku:
90 nowych Autosanów - 65 serii 81xx = 25 nadwyżki, czyli pewnie kasacja kolejnego rocznika.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Chyba że... to już będą spekulacje, ale co tam...
Mogą się też zdecydować na kasację niektórych solówek w najgorszym stanie technicznym? a następnie wzrośnie skala zjawiska "bonusowych metrów" na niektórych brygadach, które po prostu zamiast 12metrowcami będą obsługiwane 18metrowcami?
Albo po prostu MZA zgłosi - jak to kiedyś nazwał jeden z userów - "zmianę struktury metrażowej taboru" i ZTM oficjalnie będzie musiał podnieść kilkanaście brygad na przeguby?
Jest to realne? Albo praktyczne od strony eksploatacji taboru? Nie wiem jaki jest stan techniczny najgorszych solówek w porównaniu do 88xx.
Na zakup nowych solówek jakoś nie ma perspektyw w najbliższym czasie, a w przypadku przegubów podobno jeszcze mogą być zakupione nowe elektryki pod 136.
Mogą się też zdecydować na kasację niektórych solówek w najgorszym stanie technicznym? a następnie wzrośnie skala zjawiska "bonusowych metrów" na niektórych brygadach, które po prostu zamiast 12metrowcami będą obsługiwane 18metrowcami?
Albo po prostu MZA zgłosi - jak to kiedyś nazwał jeden z userów - "zmianę struktury metrażowej taboru" i ZTM oficjalnie będzie musiał podnieść kilkanaście brygad na przeguby?
Jest to realne? Albo praktyczne od strony eksploatacji taboru? Nie wiem jaki jest stan techniczny najgorszych solówek w porównaniu do 88xx.
Na zakup nowych solówek jakoś nie ma perspektyw w najbliższym czasie, a w przypadku przegubów podobno jeszcze mogą być zakupione nowe elektryki pod 136.
Dane dotyczące pojazdów przeznaczonych do sprzedaży:
Lp. Nr
Tab. Marka
i typ pojazdu Przeznaczenie Nr rejestracyjny Rok produkcji Przebieg
km Cena minimalna
1 8214 Solaris Urbino 18 Autobus WI 0716E 2005 1 044 295 27 000
2 8218 Solaris Urbino 18 Autobus WI 1156E 2005 1 113 070 27 000
3 8220 Solaris Urbino 18 Autobus WI 1158E 2005 1 179 378 27 000
4 8222 Solaris Urbino 18 Autobus WI 1160E 2005 1 173 881 27 000
Lp. Nr
Tab. Marka
i typ pojazdu Przeznaczenie Nr rejestracyjny Rok produkcji Przebieg
km Cena minimalna
1 8214 Solaris Urbino 18 Autobus WI 0716E 2005 1 044 295 27 000
2 8218 Solaris Urbino 18 Autobus WI 1156E 2005 1 113 070 27 000
3 8220 Solaris Urbino 18 Autobus WI 1158E 2005 1 179 378 27 000
4 8222 Solaris Urbino 18 Autobus WI 1160E 2005 1 173 881 27 000
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
W sumie mogłyby pójść na Ukrainę:
Dane dotyczące pojazdów przeznaczonych do sprzedaży:
Lp. Nr
Tab. Marka
i typ pojazdu Przeznaczenie Nr rejestracyjny Rok produkcji Przebieg
km Cena minimalna
1 8228 Solaris Urbino 18 Autobus WI 1167E 2005 1 115 057 24 000
2 8239 Solaris Urbino 18 Autobus WI 1351E 2005 1 164 454 24 000
3 8430 Solaris Urbino 18 Autobus WI 9370C 2005 1 040 294 24 000
4 8440 Solaris Urbino 18 Autobus WI 9873C 2005 1 131 783 24 000
Dane dotyczące pojazdów przeznaczonych do sprzedaży:
Lp. Nr
Tab. Marka
i typ pojazdu Przeznaczenie Nr rejestracyjny Rok produkcji Przebieg
km Cena minimalna
1 8228 Solaris Urbino 18 Autobus WI 1167E 2005 1 115 057 24 000
2 8239 Solaris Urbino 18 Autobus WI 1351E 2005 1 164 454 24 000
3 8430 Solaris Urbino 18 Autobus WI 9370C 2005 1 040 294 24 000
4 8440 Solaris Urbino 18 Autobus WI 9873C 2005 1 131 783 24 000
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
SU12 ex. 1820 objawił się w Sebusie i jeździ na sieci GPA (dzisiaj na linii 31).
Lp. Nr
Tab. Marka
i typ pojazdu Przeznaczenie Nr rejestracyjny Rok produkcji Przebieg
km Cena minimalna
1 8130 Solaris Urbino 18 Autobus WI 1516G 2007 1 052 277 20 000
2 8138 Solaris Urbino 18 Autobus WI 1595G 2007 1 078 222 20 000
3 8172 Solaris Urbino 18 Autobus WI 2731G 2007 979 891 20 000
4 8202 Solaris Urbino 18 Autobus WI 0669E 2005 1 141 321 20 000
5 1402 Solaris Urbino 12 Autobus WI 9597F 2007 1 023 523 16 500
Tab. Marka
i typ pojazdu Przeznaczenie Nr rejestracyjny Rok produkcji Przebieg
km Cena minimalna
1 8130 Solaris Urbino 18 Autobus WI 1516G 2007 1 052 277 20 000
2 8138 Solaris Urbino 18 Autobus WI 1595G 2007 1 078 222 20 000
3 8172 Solaris Urbino 18 Autobus WI 2731G 2007 979 891 20 000
4 8202 Solaris Urbino 18 Autobus WI 0669E 2005 1 141 321 20 000
5 1402 Solaris Urbino 12 Autobus WI 9597F 2007 1 023 523 16 500
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
3384 wypłynął w firmie Lazar Zendek na Śląsku.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Autobus należy/należał do Ferbusa, Lazar go zapewne tylko wynajmuje.
-
- Posty: 3302
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
8131 i 8176 są odstawione czy w naprawie
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo
Tak odstawione
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1