Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2052
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 20 gru 2020, 1:41

Jurand pisze:
19 gru 2020, 20:55
konri pisze:
19 gru 2020, 20:44

1100 1108 1404 1406 1504 też
A co tym szarpakom się stało że trafiły do kasacji?
Nadmiar solówek w stosunku do planu i brak miejsca na zajezdni.

Jurand
Posty: 1060
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 20 gru 2020, 8:13

konri pisze:
20 gru 2020, 1:41
Jurand pisze:
19 gru 2020, 20:55

A co tym szarpakom się stało że trafiły do kasacji?
Nadmiar solówek w stosunku do planu i brak miejsca na zajezdni.
To przerzucić na inny zakład ich nie można, tylko trzeba kasować (-(
Akurat na R10 brakuje i 1400-1409 lub 1800-1819 by idealnie tam pasowały :-k
Po za tym za chwilę stare MANy zaczną kasować to miejsce się zrobi na R13

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 20 gru 2020, 8:46

konri pisze:
20 gru 2020, 1:41
Jurand pisze:
19 gru 2020, 20:55

A co tym szarpakom się stało że trafiły do kasacji?
Nadmiar solówek w stosunku do planu i brak miejsca na zajezdni.
Po prostu argumenty z tylnej części ciała. Najłatwiej skasować, a potem będzie płacz, że wozów brakuje. Odstawić te U12 na Redutową i tyle. Nadmiar solówek jest chwilowy bo przecież niektóre linie mają zwiększony metraż z 12 do 18m. Brak miejsca w zajezdni? Wystawić rachunek innogy za opieszałość z ładowarkami. Gdyby nie to, to by wszystkie NG313 poszłyby do kasacji to miejsce spokojnie by się znalazło.

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 311
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 20 gru 2020, 11:09

Niegospodarność, ale w skali całego taboru te 5 kasatów to dosłownie 3 promile...

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 20 gru 2020, 11:37

karmat pisze:
20 gru 2020, 11:09
Niegospodarność, ale w skali całego taboru te 5 kasatów to dosłownie 3 promile...
Raczej idiotyzm. Zrobili sobie dwie karetki z 1536 i 1555 to mogli spokojnie z szarpaków skoro mają nadmiar autobusów... No chyba, że w MZA jest już taka super obsługa, niczym u ajentów, i rezerwa nie musi być aż tak duża.
Tak wtrącę obsługę. Na 120 przemianowano 4 brygady z 12m na 18m. I rozumiem, teraz jest ten nadmiar bo te 5 autobusów nie ma zatrudnienia...

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 20 gru 2020, 14:49

W przypadku 1100 i 1108 tym bardziej idiotyzm, jeśli to prawda o wycofaniu. To nie gospodarność w MZA straszna z końcem listopada oba wozy przeszły dość szeroko zakrojony przegląd przed okresowym badaniem technicznym które zaliczyły na kolejne pół roku. Jeden ma ważne badania do 03.06.2021 drugi do 07.06.2021. Coś bogato się zrobiło w MZA. Kiedyś ikarusy jak brakło to z pod drzewa wyciągnęli i w miasto a teraz proszę zdrowe okazy na śmietnik.

8439 baj baj nie przeszedł przeglądu na kolejne pół roku.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 20 gru 2020, 17:41

SławekM pisze:
20 gru 2020, 11:37
karmat pisze:
20 gru 2020, 11:09
Niegospodarność, ale w skali całego taboru te 5 kasatów to dosłownie 3 promile...
Raczej idiotyzm. Zrobili sobie dwie karetki z 1536 i 1555 to mogli spokojnie z szarpaków skoro mają nadmiar autobusów... No chyba, że w MZA jest już taka super obsługa, niczym u ajentów, i rezerwa nie musi być aż tak duża.
Tak wtrącę obsługę. Na 120 przemianowano 4 brygady z 12m na 18m. I rozumiem, teraz jest ten nadmiar bo te 5 autobusów nie ma zatrudnienia...
Jak zmienią obsługę to najwyżej wyślą przeguba zamiast solówki. ;) Dla MZA naprawdę chyba nie ma to znaczenia , na N01 praktycznie co weekend jeździ przegub za 10-metrowca z Woronicza. A szarpaków nikt nie lubi, bo szarpią, mają małą kabinę itp. To sobie skasowali. ;) A może tylko odstawili chwilowo aż się zrobi miejsce?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 31 gru 2020, 8:02

To, że dla MZA nie ma znaczenia nieuzasadnione (kaprysik kierowcy to nie jest uzasadnienie) wysyłanie większych wozów niż planowe to również jest patologia i niegospodarność.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36586
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 15 sty 2021, 11:32

Vlady pisze:
29 sie 2020, 13:45
Wystarczy popatrzeć na przebieg tych 82-84, żeby zrozumieć dlaczego MZA się ich pozbywa. A nie piać, że to nówki sztuki, ledwie dotarte. :roll:
A jaki jest?

I dlaczego 81 jeszcze zostają? Niższy przebieg? Niedawna NG?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 15 sty 2021, 11:43

Są młodsze.

SU89
Posty: 416
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 15 sty 2021, 11:48

Większość 82/84 ma już zużyte silniki, które nie mają mocy i dymią. Nie opłaca się tego robić, poza tym mają deklarowaną emisję spalin Euro 3, w przeciwieństwie do 81xx, które mają Euro 4.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 15 sty 2021, 11:51

Przecież seria 81 też poleci zaraz, pewnie po dostawie Autosano-Solbusów i gazowych Urbino.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36586
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 15 sty 2021, 11:59

A to z których lat są 81, 82 i 84?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 15 sty 2021, 12:01

81 z 2007, 82 i 84 2005
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

SU89
Posty: 416
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 15 sty 2021, 12:02

Autobus Czerwon pisze:
15 sty 2021, 11:51
Przecież seria 81 też poleci zaraz, pewnie po dostawie Autosano-Solbusów i gazowych Urbino.
W przypadku Solbusanów mam pewne wątpliwości, ale pewnie nowe Urbino dobiją 81xx.
Bastian pisze:
15 sty 2021, 11:59
A to z których lat są 81, 82 i 84?
82/84 - 2005 rok (wóz 8240 był bodajże z 2006 i miał już Euro 4, ale został skasowany).
81 - 2007 rok.

ODPOWIEDZ