Spadnie Stalowej plan na solówki?
Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
A gdzie te solówki w MZA nędza nowych nie ma i nie będzie elektryków i gazowych nie łyknie infrastruktura zajezdni za spalinowe.
tatra
Do kupienia w MZA tym razem 1516, 8115, 8119, 8133, 8166, 8177, 8196, 8838.
Na jednym ze zdjęć widoczny 8158 wciąż z numerami, ale skoro pojawił się na Wloscianskiej, a stał wcześniej na Redutowej, to jego los już chyba przesądzony
Na jednym ze zdjęć widoczny 8158 wciąż z numerami, ale skoro pojawił się na Wloscianskiej, a stał wcześniej na Redutowej, to jego los już chyba przesądzony

Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 3293
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Czy przypadkiem wozy 1101,1110,1116 i 1502 nie stoją odstawione na zajezdni 

Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo 

Tak musi być bo ostatnie lokalizację są z połowy wrześniamichał1984 pisze: ↑03 paź 2023, 6:29Czy przypadkiem wozy 1101,1110,1116 i 1502 nie stoją odstawione na zajezdni![]()
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
1101 stoi na deskę rozdzielczą,
1110 naprawa skrzyni biegów,
1116 postępowanie kasacyjne,
1502 też skrzynia biegów.
1110 naprawa skrzyni biegów,
1116 postępowanie kasacyjne,
1502 też skrzynia biegów.
W szarpakach szarpie 6-stopniowy ZF, a seria 81. była w całości wyposażona w Voithy 4-biegowe. Przekładka skrzyni na inny model w epoce niskaczy jakoś nigdy (przynajmniej ja nie kojarze - moge się mylić niech mnie ktoś poprawi) nie była praktykowana ani w MZA, ani w Mobilisie. Ponoć poza skrzynią trzeba by było zmieniac też jakiś element sterujący, co prawdopodobnie winduje koszty. 

Poza 1116 jest szansa ze wyjadą jeszcze?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Tak, to chwilowy przestój. 1507 i 1510 za to chyba też już nie wyjedzie.
Dziękuję za informację8239 pisze: ↑03 paź 2023, 11:50W szarpakach szarpie 6-stopniowy ZF, a seria 81. była w całości wyposażona w Voithy 4-biegowe. Przekładka skrzyni na inny model w epoce niskaczy jakoś nigdy (przynajmniej ja nie kojarze - moge się mylić niech mnie ktoś poprawi) nie była praktykowana ani w MZA, ani w Mobilisie. Ponoć poza skrzynią trzeba by było zmieniac też jakiś element sterujący, co prawdopodobnie winduje koszty.![]()
Skrzynie z 81 lądują w 88.8239 pisze: ↑03 paź 2023, 11:50W szarpakach szarpie 6-stopniowy ZF, a seria 81. była w całości wyposażona w Voithy 4-biegowe. Przekładka skrzyni na inny model w epoce niskaczy jakoś nigdy (przynajmniej ja nie kojarze - moge się mylić niech mnie ktoś poprawi) nie była praktykowana ani w MZA, ani w Mobilisie. Ponoć poza skrzynią trzeba by było zmieniac też jakiś element sterujący, co prawdopodobnie winduje koszty.![]()
I w 83, 85 też. Idzie rozpoznać na słuch 

-
- Posty: 3993
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Czy dzięki temu są choć trochę mniej mułowate? xd