Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż

Moderatorzy: JacekM, Dantte

MATik
Posty: 35
Rejestracja: 07 kwie 2018, 13:40

Post autor: MATik » 18 sty 2019, 12:54

Ostatnio odstawiono 8737, 8762, 8904. Wozy 8737 i 8762 utraciły już numery taborowe.

Matel4472
Posty: 12
Rejestracja: 25 cze 2018, 12:08
Lokalizacja: Warszawa (Okęcie)
Kontakt:

Post autor: Matel4472 » 19 sty 2019, 11:21

8028 ostatnio widziany bez wyświetlaczy

Matel4472
Posty: 12
Rejestracja: 25 cze 2018, 12:08
Lokalizacja: Warszawa (Okęcie)
Kontakt:

Post autor: Matel4472 » 21 sty 2019, 14:04

Jak się okazało, 8028 miał tylko wymianę wyświetlaczy, więc jeszcze przez jakiś czas pojeździ ;)

Rutin
Posty: 1403
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:38
Lokalizacja: GóRcZaŃsKa SiElAnKa

Post autor: Rutin » 22 lut 2019, 9:25

8766 robimy papa

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 lut 2019, 14:31

A na ng313 to w końcu jaki plan jest? Będą kasowane jakoś wkrótce? Najsyarsze już maja 18 lat :<
ŁK

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 25 lut 2019, 15:42

Cały czas przechodzą blacharki i inne naprawy, więc zaraz ich raczej nie skasują ;)

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 25 lut 2019, 20:56

Rutin pisze:
22 lut 2019, 9:25
8766 robimy papa

05.02.2019 przeszedł badania techniczne czy aby napewno.... :!: :!:
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 lut 2019, 21:27

beni pisze:
Rutin pisze:
22 lut 2019, 9:25
8766 robimy papa

05.02.2019 przeszedł badania techniczne czy aby napewno.... :!: :!:
Może to było ostatnie namaszczenie?
ŁK

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 26 lut 2019, 6:41

beni pisze:
25 lut 2019, 20:56
Rutin pisze:
22 lut 2019, 9:25
8766 robimy papa

05.02.2019 przeszedł badania techniczne czy aby napewno.... :!: :!:
Tak, wóz jest rozbrajany.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3073
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 26 lut 2019, 7:15

Przecież wystarczy wejść na odpowiednią stronę internetowa i sprawdzić czy ma te badania czy nie.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 26 lut 2019, 8:57

8766 około tygodnia temu jechałem na 184. Dwa to w tym pliku ani słowa o nim. No ale może i padł na coś. Pora na nie. Niech tną wszystko do roku 2002 zostają najstarsze SU18 z 2005 roku jak coś.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

SU89
Posty: 417
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 26 lut 2019, 12:15

8766 wyjechał po raz ostatni 13.02.2019 na 191/011(B) i tam prawdopodobnie miał kolizję, w wyniku czego ma rozbitą boczną szybę.
Zdjęcie pochodzi z jednej z grup na FB.
Załączniki
IMG_20190226_121404.jpg

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2056
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 06 mar 2019, 23:51

Jak informuje "Klakson", po dostawach gazowych MANów, wycofana ma zostać cała seria Jelczy M121I/4 oraz SU15. Na Stalową mają trafić szarpaki.
Jak dla mnie, zastępowanie Jelczy z 2008r przez dojechane SU12 z 2007r to głupota. W ogóle pomysł dokupienia w ramach opcji 30 autobusów solo jest mocno wątpliwy. Powinni domówić 30 przegubów i wycofać najgorsze NG313.

mb112
Posty: 943
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 07 mar 2019, 9:01

Jak dla mnie głupotą jest też zastępowanie taboru 1:1, powinno się więcej dokupywać niż wycofywać i stopniowo zwiększać liczebność taboru, jakoś (prawie) nigdzie nie widać, aby autobusy narzekały na frekwencję, a wręcz przeciwnie.

wincenty
Posty: 1319
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 07 mar 2019, 9:11

konri pisze:
06 mar 2019, 23:51
Jak informuje "Klakson", po dostawach gazowych MANów, wycofana ma zostać cała seria Jelczy M121I/4 oraz SU15. Na Stalową mają trafić szarpaki.
Jak dla mnie, zastępowanie Jelczy z 2008r przez dojechane SU12 z 2007r to głupota. W ogóle pomysł dokupienia w ramach opcji 30 autobusów solo jest mocno wątpliwy. Powinni domówić 30 przegubów i wycofać najgorsze NG313.
Zdecydowanie, przecież 18-letnie MANy są w znacznie gorszym stanie technicznym, nie mówiąc już o przebiegu, względem 12-letnich neogniotów.
Ale z drugiej strony na Kleszczowej od dawna panuje deficyt solówek,więc akurat te MANy mogłyby te braki uzupełnić. Plus lekkie roszady obsługowe między zajezdniami (w sensie że Kleszczowa bierze więcejbrygad na krótkie) i szafa gra.
A na Stalową wysłać kleszczowe kebaby, żeby te zastąpiły leciwe MANy.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

ODPOWIEDZ