Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż
Ostatnio odstawiono 8737, 8762, 8904. Wozy 8737 i 8762 utraciły już numery taborowe.
8028 ostatnio widziany bez wyświetlaczy
Jak się okazało, 8028 miał tylko wymianę wyświetlaczy, więc jeszcze przez jakiś czas pojeździ
8766 robimy papa
A na ng313 to w końcu jaki plan jest? Będą kasowane jakoś wkrótce? Najsyarsze już maja 18 lat
ŁK
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Cały czas przechodzą blacharki i inne naprawy, więc zaraz ich raczej nie skasują
05.02.2019 przeszedł badania techniczne czy aby napewno....
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Może to było ostatnie namaszczenie?
ŁK
- vernalisadonis
- Posty: 3073
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Przecież wystarczy wejść na odpowiednią stronę internetowa i sprawdzić czy ma te badania czy nie.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
8766 około tygodnia temu jechałem na 184. Dwa to w tym pliku ani słowa o nim. No ale może i padł na coś. Pora na nie. Niech tną wszystko do roku 2002 zostają najstarsze SU18 z 2005 roku jak coś.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
8766 wyjechał po raz ostatni 13.02.2019 na 191/011(B) i tam prawdopodobnie miał kolizję, w wyniku czego ma rozbitą boczną szybę.
Zdjęcie pochodzi z jednej z grup na FB.
Zdjęcie pochodzi z jednej z grup na FB.
Jak informuje "Klakson", po dostawach gazowych MANów, wycofana ma zostać cała seria Jelczy M121I/4 oraz SU15. Na Stalową mają trafić szarpaki.
Jak dla mnie, zastępowanie Jelczy z 2008r przez dojechane SU12 z 2007r to głupota. W ogóle pomysł dokupienia w ramach opcji 30 autobusów solo jest mocno wątpliwy. Powinni domówić 30 przegubów i wycofać najgorsze NG313.
Jak dla mnie, zastępowanie Jelczy z 2008r przez dojechane SU12 z 2007r to głupota. W ogóle pomysł dokupienia w ramach opcji 30 autobusów solo jest mocno wątpliwy. Powinni domówić 30 przegubów i wycofać najgorsze NG313.
Jak dla mnie głupotą jest też zastępowanie taboru 1:1, powinno się więcej dokupywać niż wycofywać i stopniowo zwiększać liczebność taboru, jakoś (prawie) nigdzie nie widać, aby autobusy narzekały na frekwencję, a wręcz przeciwnie.
Zdecydowanie, przecież 18-letnie MANy są w znacznie gorszym stanie technicznym, nie mówiąc już o przebiegu, względem 12-letnich neogniotów.konri pisze: ↑06 mar 2019, 23:51Jak informuje "Klakson", po dostawach gazowych MANów, wycofana ma zostać cała seria Jelczy M121I/4 oraz SU15. Na Stalową mają trafić szarpaki.
Jak dla mnie, zastępowanie Jelczy z 2008r przez dojechane SU12 z 2007r to głupota. W ogóle pomysł dokupienia w ramach opcji 30 autobusów solo jest mocno wątpliwy. Powinni domówić 30 przegubów i wycofać najgorsze NG313.
Ale z drugiej strony na Kleszczowej od dawna panuje deficyt solówek,więc akurat te MANy mogłyby te braki uzupełnić. Plus lekkie roszady obsługowe między zajezdniami (w sensie że Kleszczowa bierze więcejbrygad na krótkie) i szafa gra.
A na Stalową wysłać kleszczowe kebaby, żeby te zastąpiły leciwe MANy.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.