44szt. są w ruchu na dziś.
Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż
Gdyby wrócić 17 lat wstecz NG313:
R10 - 3002, 3003, 3006, 3009, 3010, 3011, 3015, 3017, 3018
R13 - 3305, 3309, 3314, 3315
R5 - 3501, 3505, 3508, 3516
R6 - 3601, 3603, 3606, 3607, 3608, 3610, 3611, 3614
R7 - 3702, 3703, 3706, 3707, 3708, 3709, 3710, 3711, 3712, 3713, 3715, 3719, 3720
R9 - 3904, 3906, 3907, 3908, 3911
3354 odszedł do 04.08.2020 miał OBT.
R10 - 3002, 3003, 3006, 3009, 3010, 3011, 3015, 3017, 3018
R13 - 3305, 3309, 3314, 3315
R5 - 3501, 3505, 3508, 3516
R6 - 3601, 3603, 3606, 3607, 3608, 3610, 3611, 3614
R7 - 3702, 3703, 3706, 3707, 3708, 3709, 3710, 3711, 3712, 3713, 3715, 3719, 3720
R9 - 3904, 3906, 3907, 3908, 3911
3354 odszedł do 04.08.2020 miał OBT.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Najnowsza sprzedaż MZA: 8205 odkupiony przez BP Tour, reszta złomowiec.
Wystarczy popatrzeć na przebieg tych 82-84, żeby zrozumieć dlaczego MZA się ich pozbywa. A nie piać, że to nówki sztuki, ledwie dotarte.
Ciekawe, że różnica przebiegu między NG313 z 2001 roku, a SU18 z 2005 wynosi ok. 200 tys. km? Dla porównania niektóre gazowe MANy z Kleszczowej mają już ponad 100 tys. km, a przebiegi 4 letnich SU18 52xx wahają się od 300 do prawie 400 tys.
Przez kilka ostatnich lat NG313 często obstawiają dodatki, do tego od 1.5 roku praktycznie nie jeżdżą w weekendy. 82xx i 84xx do niedawna jeździły ile wlezie.
Po uszkodzeniu na skutek przewalenia się drzewa na autobusy w zajezdni podczas wichury w niedzielę wieczorem prawdopodobnie wozy 3325 i 3368 robią pa, pa
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Oj dobrze że tych zajebistych elektryków nie uszkodziło, tylko trafiło przypadkiem na poczciwe MANy i tak skazane na zagładę
Na FB, Na Zwalniaczu-Autobusem przez Warszawę.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
3368 - wgniecony narożnik dachu, wybite 3 szyby boczne, opadnięty segment podsufitki i listwa w miejscu uderzenia.
3325 - wybita jedna szyba boczna, w miejscu uderzenia lampy i świetlówki powypadały na podłogę, odpadła klapa podufitowa i opuściła się podsufitka.
Wczoraj mijałem Dacię z numerem rejestracyjnym WSC 035AL... ktoś się orientuje kiedy 9935 został oficjalnie skasowany? :-K
Ostatnie informacje jakie posiadam to tylko, że 9935 stał na placu zabezpieczony przez Prokuratora.
Ostatnie informacje jakie posiadam to tylko, że 9935 stał na placu zabezpieczony przez Prokuratora.
To musiałeś się bardzo pomylić bo 9935 dziś na 06/140 sobie jeździ.
Może to było 0031AL... ręki nie dam sobie uciąć