Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż
8717 z pełnym wyposażeniem, oznaczeniami i taborowymi na CWS.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Sprawna rezerwa, ale na co?MilosnikKomunikacji pisze: ↑28 kwie 2019, 23:05Podobnie jak 8720 i 8759... Najpewniej będą tam stać jako sprawna rezerwa.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
8720 i 8759 oficjalnie Rezerwa R-2. 8717 nie wiadomo. Przyjechały wraz z 8919 na CWS o własnych siłach.
No to z racji końca Solarisów Urbino 15 czas na ich monografię. Mało kto pamięta lub wie ale w roku 2006 po likwidacji R9 oraz ujednolicenia taboru na około rok czasu wozy te stacjonowały tylko w dwóch zajezdniach 80 sztuk na Ostrobramskiej i 87 sztuk na Woronicza plus jeden OSK. Planowano ich przenumerowanie celem zwiększenia wolnych zakresów pod przyszłe dostawy taboru. I tak Ostrobramska miała posiadać wozy od 8001 do 8080 zaś Woronicza od 8701 do 8726 i od 8728 do 8788. Długo rozważano przenumerowania taboru nie tylko SU15 ale i innych w końcu zrezygnowano z tego pomysłu i nie licząc kilku późniejszych zmian numerów zaprzestano tego i przenoszono wozy bez zmiany numeracji co odbywa się po dziś dzień. Czy słusznie według systemu MZA lepiej, według kierowców obojętne, a miłośnicy no właśnie inni narzekają na bałagan innym to obojętne mi również. Od roku 2007 do roku 2012 odbywały się roszady między zakładami SU15 co było błędem z racji ich ciągłej zmiany pobytu i utrzymaniowym. Bez właścicieli kilka bardzo dobrych desek po roku 2007 upadło na stanie technicznym. Po 2006 roku prócz Redutowej zawitały wszędzie łącznie z powrotem na Stalową na krótką metę. Dopiero po większej komasacji na R11 zastępując starszych braci N4020 doprowadzono je w miarę do ładu. Pozostanie tylko 6962 za niedługo.
Miłej lektury.
Miłej lektury.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
- vernalisadonis
- Posty: 3058
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
A co z numerem 8727?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Numer 8727 już dawno wypadł. Po wypadku stał się wozem szkoleniowym. Na koniec powędrował do Rzeszowa i stał się wozem #741
Potem 801.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Na sprzedaż według strony MZA: 8026, 8034, 8622, 8631, 8726, 8743, 8746 i 8768.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Na Ostrobramskiej odstawiono do kasacji 8003 i 8028.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Na Włościańskiej z numerami i kasownikami: 8004, 8013 (w weekend wykorzystany jako kasa biletowa), 8717, 8720, 8738, 8759, 8765, 8769.
Jednak raczej już nigdzie nie wyjadą.
Jednak raczej już nigdzie nie wyjadą.
3341 o własnych siłach już na pewno nigdzie nie pojedzie. Stoi bez numerów, kasowników, silnika oraz wielu elementów wnętrza i pulpitu. Padł mechanizm przegubu i naprawa jest kompletnie nieopłacalna.
4952 też już raczej nigdzie nie pojedzie. Stoi bez numerów i przednich reflektorów.
MZA wystawia na sprzedaż 28 Jelczy M121I/4: 4900, 4904, 4908, 4910, 4911, 4913, 4914, 4917, 4918, 4920, 4921, 4922, 4924, 4929, 4930, 4931, 4932, 4933, 4935, 4936, 4938, 4939, 4940, 4941, 4944, 4945, 4950, 4951. Wszystkie autobusy są sprawne, mają aktualne przeglądy techniczne i cały czas są eksploatowane, ponadto autobusy w momencie odbioru będą zatankowane do pełna. Kto będzie chętny na zakup Jelczy dowiemy się już w czwartek o 10 na licytacji. Cena wywoławcza za 1 sztukę: 15 000 zł brutto. W pierwszym podejściu będzie możliwość wylicytowania wszystkich 28 sztuk, w przypadku braku chętnych będzie drugie podejście i podzielenie autobusów na 6 pakietów (5 po 5 sztuk i 1 liczący 3 sztuki), w przypadku gdyby nie wszystkie autobusy zostały sprzedane będzie trzecie podejście i możliwość wylicytowania pojedynczych egzemplarzy. Ciekawe czy ta licytacja odniesie taki sukces, jak wyprzedaż taboru przez MPK Kraków.
https://www.mza.waw.pl/spolka-mza/przet ... sprzedaz-3
https://www.mza.waw.pl/spolka-mza/przet ... sprzedaz-3