Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż

Moderatorzy: JacekM, Dantte

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 27 kwie 2019, 16:33

8717 z pełnym wyposażeniem, oznaczeniami i taborowymi na CWS.

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 28 kwie 2019, 23:05

lublin42 pisze:
27 kwie 2019, 16:33
8717 z pełnym wyposażeniem, oznaczeniami i taborowymi na CWS.
Podobnie jak 8720 i 8759... Najpewniej będą tam stać jako sprawna rezerwa.

wincenty
Posty: 1309
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 29 kwie 2019, 8:52

MilosnikKomunikacji pisze:
28 kwie 2019, 23:05
lublin42 pisze:
27 kwie 2019, 16:33
8717 z pełnym wyposażeniem, oznaczeniami i taborowymi na CWS.
Podobnie jak 8720 i 8759... Najpewniej będą tam stać jako sprawna rezerwa.
Sprawna rezerwa, ale na co?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 29 kwie 2019, 21:16

8720 i 8759 oficjalnie Rezerwa R-2. 8717 nie wiadomo. Przyjechały wraz z 8919 na CWS o własnych siłach.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 16 maja 2019, 11:45

No to z racji końca Solarisów Urbino 15 czas na ich monografię. Mało kto pamięta lub wie ale w roku 2006 po likwidacji R9 oraz ujednolicenia taboru na około rok czasu wozy te stacjonowały tylko w dwóch zajezdniach 80 sztuk na Ostrobramskiej i 87 sztuk na Woronicza plus jeden OSK. Planowano ich przenumerowanie celem zwiększenia wolnych zakresów pod przyszłe dostawy taboru. I tak Ostrobramska miała posiadać wozy od 8001 do 8080 zaś Woronicza od 8701 do 8726 i od 8728 do 8788. Długo rozważano przenumerowania taboru nie tylko SU15 ale i innych w końcu zrezygnowano z tego pomysłu i nie licząc kilku późniejszych zmian numerów zaprzestano tego i przenoszono wozy bez zmiany numeracji co odbywa się po dziś dzień. Czy słusznie według systemu MZA lepiej, według kierowców obojętne, a miłośnicy no właśnie inni narzekają na bałagan innym to obojętne mi również. Od roku 2007 do roku 2012 odbywały się roszady między zakładami SU15 co było błędem z racji ich ciągłej zmiany pobytu i utrzymaniowym. Bez właścicieli kilka bardzo dobrych desek po roku 2007 upadło na stanie technicznym. Po 2006 roku prócz Redutowej zawitały wszędzie łącznie z powrotem na Stalową na krótką metę. Dopiero po większej komasacji na R11 zastępując starszych braci N4020 doprowadzono je w miarę do ładu. Pozostanie tylko 6962 za niedługo.
Miłej lektury.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 16 maja 2019, 23:05

A co z numerem 8727?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

1000
Posty: 620
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 16 maja 2019, 23:30

Numer 8727 już dawno wypadł. Po wypadku stał się wozem szkoleniowym. Na koniec powędrował do Rzeszowa i stał się wozem #741

MATik
Posty: 35
Rejestracja: 07 kwie 2018, 13:40

Post autor: MATik » 16 maja 2019, 23:34

1000 pisze:
16 maja 2019, 23:30
Numer 8727 już dawno wypadł. Po wypadku stał się wozem szkoleniowym.
I w OSK nosił numer #9001.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 17 maja 2019, 7:26

MATik pisze:
16 maja 2019, 23:34
1000 pisze:
16 maja 2019, 23:30
Numer 8727 już dawno wypadł. Po wypadku stał się wozem szkoleniowym.
I w OSK nosił numer #9001.
Potem 801.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 20 maja 2019, 14:11

Na sprzedaż według strony MZA: 8026, 8034, 8622, 8631, 8726, 8743, 8746 i 8768.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

SU89
Posty: 416
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 20 maja 2019, 15:25

Na Ostrobramskiej odstawiono do kasacji 8003 i 8028.

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 20 maja 2019, 20:58

Na Włościańskiej z numerami i kasownikami: 8004, 8013 (w weekend wykorzystany jako kasa biletowa), 8717, 8720, 8738, 8759, 8765, 8769.
Jednak raczej już nigdzie nie wyjadą.

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2052
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 22 maja 2019, 0:01

3341 o własnych siłach już na pewno nigdzie nie pojedzie. Stoi bez numerów, kasowników, silnika oraz wielu elementów wnętrza i pulpitu. Padł mechanizm przegubu i naprawa jest kompletnie nieopłacalna.

Maniek37
Posty: 231
Rejestracja: 18 lis 2007, 9:34
Lokalizacja: Warszawa - Stare Miasto

Post autor: Maniek37 » 24 maja 2019, 13:34

4952 też już raczej nigdzie nie pojedzie. Stoi bez numerów i przednich reflektorów.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 maja 2019, 12:50

MZA wystawia na sprzedaż 28 Jelczy M121I/4: 4900, 4904, 4908, 4910, 4911, 4913, 4914, 4917, 4918, 4920, 4921, 4922, 4924, 4929, 4930, 4931, 4932, 4933, 4935, 4936, 4938, 4939, 4940, 4941, 4944, 4945, 4950, 4951. Wszystkie autobusy są sprawne, mają aktualne przeglądy techniczne i cały czas są eksploatowane, ponadto autobusy w momencie odbioru będą zatankowane do pełna. Kto będzie chętny na zakup Jelczy dowiemy się już w czwartek o 10 na licytacji. Cena wywoławcza za 1 sztukę: 15 000 zł brutto. W pierwszym podejściu będzie możliwość wylicytowania wszystkich 28 sztuk, w przypadku braku chętnych będzie drugie podejście i podzielenie autobusów na 6 pakietów (5 po 5 sztuk i 1 liczący 3 sztuki), w przypadku gdyby nie wszystkie autobusy zostały sprzedane będzie trzecie podejście i możliwość wylicytowania pojedynczych egzemplarzy. Ciekawe czy ta licytacja odniesie taki sukces, jak wyprzedaż taboru przez MPK Kraków. :)
https://www.mza.waw.pl/spolka-mza/przet ... sprzedaz-3

ODPOWIEDZ