Rozdysponowanie taboru
Właśnie gazowce
Na R3 trafiło tylko 10 sztuk SU18CNG, reszta na Kleszczową i właśnie te 20 sztuk z podstawy pozwoli przenieść pozostałe Solbusy na R1. Poczekajmy do oficjalnego komunikatu co będzie z 52xx, bo jeśli rzeczywiście nie zostaną wykupione to więcej przenosin może nie być w ogóle. A w kwestii solówek to poleciało już chyba 16 sztuk 18xx. Więc tu też może nie być żadnych przenosin. Aczkolwiek może być wymiana pomiędzy 14xx (lub 15xx) z R3, a 18xx z R4. Ciężko gdybać, nieoczekiwany zwrot wydarzeń wywrócił wszystkie poprzednie plany.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Na R1 dziś zameldowały się następujące Solbusy:
2007, 2008, 2009, 2010.
Był też 2020 ale wraca na Kleszczową po badaniu technicznym.
2007, 2008, 2009, 2010.
Był też 2020 ale wraca na Kleszczową po badaniu technicznym.
A to ciekawe, że w przeciwieństwie do solarisów nie zjeżdżają z linii do nowego domku, tylko przejeżdżają z zajezdni do zajezdni.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Solbusy widocznie są już nieużywane na Kleszczowej, dzisiaj tylko dwa jeżdzą na linii, być może dlatego tak jest.
Są wakacje, mniejszy plan i przeniesione Solbusy, stoją sobie na placu na zajezdni, nie są przeznaczane narazie do ruchu.
[/quote]
A to ciekawe, że w przeciwieństwie do solarisów nie zjeżdżają z linii do nowego domku, tylko przejeżdżają z zajezdni do zajezdni.
[/quote]
Są wakacje, mniejszy plan i przeniesione Solbusy, stoją sobie na placu na zajezdni, nie są przeznaczane narazie do ruchu.
[/quote]
A to ciekawe, że w przeciwieństwie do solarisów nie zjeżdżają z linii do nowego domku, tylko przejeżdżają z zajezdni do zajezdni.
[/quote]
10.07 (sobota) i kolejne Solbusy na R1:
2011, 2012, 2014.
2011, 2012, 2014.
Plany przerzutów na najbliższą przyszłość:
a) po uruchomieniu nowej pętli na Młynowie i uruchomieniu ładowarek, 10 sztuk elektrycznych Solarisów przejdzie z R-1 na R-4 do obsługi linii 106.
b) po dostawie gazowych Autosanów (jeśli faktycznie do nich dojdzie), na R-1 przejdą z R-3 i R-4 wszystkie wozy serii 88xx
c) po zakończeniu dostaw wspomnianych Autosanów, stacjonujące wozy BTS-u z R-2 zostaną relokowane na zajezdnie R-4.
a) po uruchomieniu nowej pętli na Młynowie i uruchomieniu ładowarek, 10 sztuk elektrycznych Solarisów przejdzie z R-1 na R-4 do obsługi linii 106.
b) po dostawie gazowych Autosanów (jeśli faktycznie do nich dojdzie), na R-1 przejdą z R-3 i R-4 wszystkie wozy serii 88xx
c) po zakończeniu dostaw wspomnianych Autosanów, stacjonujące wozy BTS-u z R-2 zostaną relokowane na zajezdnie R-4.
Po pierwsze, pętle nie pentla.
Po drugie, Autosany będą dostarczane na Ostrą.
Po trzecie, jak już nie raz pokazał najlepszy przewoźnik w Warszawie, te plany są tyle warte.
Po drugie, Autosany będą dostarczane na Ostrą.
Po trzecie, jak już nie raz pokazał najlepszy przewoźnik w Warszawie, te plany są tyle warte.
A co w końcu ma być z 18xx? 40 sztuk idzie do kasacji bez żadnych przenosin?
I Autosany będą na R3, a nie R2, ale zakładam że to zwykła pomyłka.
I Autosany będą na R3, a nie R2, ale zakładam że to zwykła pomyłka.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A skąd wezmą 10 SU12 elektrycznych? Przecież wszystkie elektryki z Woronicza mają "zatrudnienie". Zabiorą je z jednych z linii z ładowarkami, żeby przerzucić je na inną? To po co budowano ładowarki dla 222 czy 251?
Jakie wszystkie? 222, 251+139, 178 - łącznie nie ma nawet 20 brygad na 30 wozów.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
222 - 6 brygad
251/139 - 6
178 - 6 na pełnej trasie, +3 dodatki na skróconej, które i tak nie mają gdzie się ładować (ale pewnie nie muszą), +4 Kleszczowa
czyli 18 w sumie
106 ma 5 czyli w sumie 23 to faktycznie powinno wystarczyć
(teoretycznie, o ile się nie będą psuły...)
251/139 - 6
178 - 6 na pełnej trasie, +3 dodatki na skróconej, które i tak nie mają gdzie się ładować (ale pewnie nie muszą), +4 Kleszczowa
czyli 18 w sumie
106 ma 5 czyli w sumie 23 to faktycznie powinno wystarczyć
(teoretycznie, o ile się nie będą psuły...)
Już tylko 251, więc 4 brygady, a nie 6.
Mam wrażenie, że nie obserwujecie na co dzień jak wygląda w praktyce obsługa wyżej wymienionych linii przez krótkie elektryki. Przecież nawet w aktualnym stanie ilościowym Woronicza nie jest często w stanie obsadzić wszystkich brygad i na miasto wyjeżdżają Solbusy albo przeguby.
A poza tym do obsługi 106 potrzeba nie 5, tylko 8 wozów...
A poza tym do obsługi 106 potrzeba nie 5, tylko 8 wozów...
A nie przypadkiem chodzi o przeguby elektryczne?
Chyba ktoś kiedyś wspomniał że 106 ma być elektryczne 18m?
Tylko czy tam potrzeba wozów 18m?