To w czym to jest lepsze od alkomatu u dyspozytora? Potencjalny pijany kierowca drugiej zmiany przejmie pojazd na mieście i potem będzie jeździł cały czas na włączonym silniku
Rozdysponowanie taboru
A ja jestem ciekawy czy całe to rozwiązanie z alkomatami to gadżeciarstwo, czy był jednak nagminny problem kierowców pod wpływem.
Podobno chcą doprowadzić też do tego, by zmiany w ciągu dnia odbywały się na krańcach na których będzie czatował nadzór...
185 - najlepsza linia w mieście!
To już widzę radość kierowców, którzy na trasie się zmieniają, a nie na krańcu, zgodnie z rozpiską.
Coś mi mówi, że te wozy po zainstalowaniu alkomatów wrócą. Ale to by było dobre rozwiązanie bo:wincenty pisze: ↑03 kwie 2018, 11:58W sumie do sprawy mogliby podejść kompleksowo i przerzucić pozostałe wozy z serii 15xx na Stalową, w zamian za wozy 1800-19.
W ten sposób Ostrobramska miałaby serie 1411-30 i 1800-69, a Stalowa 1520-55.
Gdyby przerzucono wszystkie ww. krótkie oraz wspominane wyżej przeguby, to dzięki nadwyżce 10 wozów z tej wymiany, Ostrobramska mogłaby skasować swoje sztywniaki.
R2 - jedna seria Solarisów r. 2007
R3 - dwie serie Solarisów r. 2008 i 2015
R4 - jedna seria Solarisów r. 2011
Obecnie to wygląda, że jest kilka wozów tu, kilka tu i 3 generacje na Ostrej.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Była tzw "czarna seria". W ciągu tygodnia wpadło 3 czy 4 kierowców pijanych.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Tymczasem część pracowników Nadzoru robi zdjęcia części garderoby kierowców, którzy mają nieodpowiedni kolor spodni czy nawet (!) butów (brązowe zamiast czarne), traktując to jako "poważne" przewinienie....
Buty mogą być dowolne, nie ma zapisane jakie mają być.
I to jest właśnie szokujące, bo się właśnie żalą na pętlach kierowcy coraz bardziej... Wystarczy posłuchać.
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 18 kwie 2018, 9:36
Jak wygląda aktualne rozdysponowanie taboru pomiędzy zajezdniami MZA?
W jakim sensie?Turkus1990 pisze: ↑08 cze 2018, 15:30Jak wygląda aktualne rozdysponowanie taboru pomiędzy zajezdniami MZA?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
No i do przenosin przegubowych wozów nie doszło, 84xx dalej na R4, 85xx dalej na R3.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Coś tam było, jednak jak widać nieprawdziwe. W internecie o tym huczało, że na R3 oprócz 20-tu ALKO-MAXI chciano też 20 ALKO-MEGA.Jalerb pisze: ↑31 mar 2018, 11:25Pojawiły się informacje o przesunięciach krótkich solarisów po świętach.
Od 6 kwietnia najnowsze sztuki 1411-1430 mają trafić na Ostrobramską, a ta z kolei ma przekazać Stalowej 1536-1555.
Powodem tych zmian jest jakoby brak autobusów z zainstalowanymi alkomatami na Ostrobramskiej.
Są też podobno plany przesunięć przegubowców między obydwiema praskimi zajezdniami. I tak nowa seria 8441-65 miałaby zostać przekazana na R-3 w zamian za pozostałe na tej zajezdni wozy 85xx.
Czy ktoś jest w stanie potwierdzić te informacje?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2