Rozdysponowanie taboru

Moderatorzy: JacekM, Dantte

px33
Posty: 1583
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 05 kwie 2018, 20:18

Walas pisze:
05 kwie 2018, 8:18
px33 pisze:
04 kwie 2018, 18:57
A te alkomaty realnie coś dają? W nie trzeba dmuchnąć przy starcie silnika, przy przelogowaniu, przy każdym kursie czy jak? Bo jak trzeba dmuchnąć tylko przy starcie silnika to realnie są warte tyle samo co badanie u dyspozytora przed startem pracy.
Jak uruchamiasz silnik na zajezdni.
To w czym to jest lepsze od alkomatu u dyspozytora? Potencjalny pijany kierowca drugiej zmiany przejmie pojazd na mieście i potem będzie jeździł cały czas na włączonym silniku

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 05 kwie 2018, 20:25

A ja jestem ciekawy czy całe to rozwiązanie z alkomatami to gadżeciarstwo, czy był jednak nagminny problem kierowców pod wpływem.
Obrazek

5556
Posty: 2585
Rejestracja: 24 sie 2006, 11:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5556 » 05 kwie 2018, 20:54

Podobno chcą doprowadzić też do tego, by zmiany w ciągu dnia odbywały się na krańcach na których będzie czatował nadzór...
185 - najlepsza linia w mieście!

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 kwie 2018, 21:07

To już widzę radość kierowców, którzy na trasie się zmieniają, a nie na krańcu, zgodnie z rozpiską. ;)

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 05 kwie 2018, 21:08

wincenty pisze:
03 kwie 2018, 11:58
W sumie do sprawy mogliby podejść kompleksowo i przerzucić pozostałe wozy z serii 15xx na Stalową, w zamian za wozy 1800-19.
W ten sposób Ostrobramska miałaby serie 1411-30 i 1800-69, a Stalowa 1520-55.
Gdyby przerzucono wszystkie ww. krótkie oraz wspominane wyżej przeguby, to dzięki nadwyżce 10 wozów z tej wymiany, Ostrobramska mogłaby skasować swoje sztywniaki.
Coś mi mówi, że te wozy po zainstalowaniu alkomatów wrócą. Ale to by było dobre rozwiązanie bo:
R2 - jedna seria Solarisów r. 2007
R3 - dwie serie Solarisów r. 2008 i 2015
R4 - jedna seria Solarisów r. 2011
Obecnie to wygląda, że jest kilka wozów tu, kilka tu i 3 generacje na Ostrej.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 06 kwie 2018, 0:05

Wiliam pisze:
05 kwie 2018, 20:25
A ja jestem ciekawy czy całe to rozwiązanie z alkomatami to gadżeciarstwo, czy był jednak nagminny problem kierowców pod wpływem.
Była tzw "czarna seria". W ciągu tygodnia wpadło 3 czy 4 kierowców pijanych.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 06 kwie 2018, 10:44

Tymczasem część pracowników Nadzoru robi zdjęcia części garderoby kierowców, którzy mają nieodpowiedni kolor spodni czy nawet (!) butów (brązowe zamiast czarne), traktując to jako "poważne" przewinienie....

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 06 kwie 2018, 10:47

Buty mogą być dowolne, nie ma zapisane jakie mają być.

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 06 kwie 2018, 10:49

I to jest właśnie szokujące, bo się właśnie żalą na pętlach kierowcy coraz bardziej... Wystarczy posłuchać.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 07 kwie 2018, 12:28

:lol: :lol: :lol:

Turkus1990
Posty: 87
Rejestracja: 18 kwie 2018, 9:36

Post autor: Turkus1990 » 08 cze 2018, 15:30

Jak wygląda aktualne rozdysponowanie taboru pomiędzy zajezdniami MZA?

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 08 cze 2018, 17:42

Turkus1990 pisze:
08 cze 2018, 15:30
Jak wygląda aktualne rozdysponowanie taboru pomiędzy zajezdniami MZA?
W jakim sensie?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 16 lip 2018, 20:05

No i do przenosin przegubowych wozów nie doszło, 84xx dalej na R4, 85xx dalej na R3.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 16 lip 2018, 21:48

zxcvbnm pisze:
16 lip 2018, 20:05
No i do przenosin przegubowych wozów nie doszło, 84xx dalej na R4, 85xx dalej na R3.
Nie było nawet takich planów...

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 16 lip 2018, 21:55

SławekM pisze:
16 lip 2018, 21:48
Nie było nawet takich planów...
Jalerb pisze:
31 mar 2018, 11:25
Pojawiły się informacje o przesunięciach krótkich solarisów po świętach.
Od 6 kwietnia najnowsze sztuki 1411-1430 mają trafić na Ostrobramską, a ta z kolei ma przekazać Stalowej 1536-1555.
Powodem tych zmian jest jakoby brak autobusów z zainstalowanymi alkomatami na Ostrobramskiej.
Są też podobno plany przesunięć przegubowców między obydwiema praskimi zajezdniami. I tak nowa seria 8441-65 miałaby zostać przekazana na R-3 w zamian za pozostałe na tej zajezdni wozy 85xx.
Czy ktoś jest w stanie potwierdzić te informacje?
Coś tam było, jednak jak widać nieprawdziwe. W internecie o tym huczało, że na R3 oprócz 20-tu ALKO-MAXI chciano też 20 ALKO-MEGA.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ODPOWIEDZ