Rozdysponowanie taboru
Żywot wozów BTS-u z serii 52xx na R1 ograniczy się tylko do dwóch tygodni i z dniem 1 czerwca wozy zostają relokowane na inną zajezdnie.
W zamian wracają 81.
MZA jak dziecko we mgle... I co, w związku z tym co wyemigruje z R2? Bo już tylko Solbusy i Mercedesy zostały.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
To wiem, ale jakie 20 sztuk w zamian jak przyjdą gazowce?
Chociaż przez OneLine obsuwa robi się spora.
Chociaż przez OneLine obsuwa robi się spora.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Pomyliłem oczywiście nazwę produktu (Online), ale wyszło dosyć zabawnie w kontekście ostatnich perypetii.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Oneline to właściwa nazwa.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Czy to możliwe (poniżej cytat z komentarza na portalu WGKM):
Dobrze pamiętam że na Kleszczową miało trafić 60 szt. SU18 CNG? I w zamian cała seria 52XX miała trafić na Woronicza?
Teraz - jeśli powyższa informacja się potwierdzi - to? Seria 52XX zostaje w całości na Kleszczowej? A Woronicza? Wygląda na to że za 81XX dostała by jakieś starsze przeguby używane obecnie przez Ostrobramską.
Nie podliczyłem jeszcze jakie wozy gdzie stacjonują, ale byłyby jaja gdyby R1 w zamian za 81XX dostało (między innymi oczywiście)... resztę serii 88XX.
Byłoby bardzo ciekawie: 150 nowych przegubów na jedną zajezdnię - i jak to zastąpić? Niewątpliwie Kleszczowa i Woronicza nie byłyby zadowolone.Aleszki @ WGKM pisze:No i się dowiedziałem jaka jest prawdopodobna przyczyna (choć to info od pracownika zaplecza). Po tym jak przyjechali Czesi na R-2, rzekomo okazało się, że pompy do CNG mają za małą moc przerobową i trzeba by było wstawić dodatkowe 2 sprężarki pod wolne ładowanie. A że MZA niby nie ma kasy, a na R-3 ponoć zapas mocy jest po ostatniej modernizacji to wszystkie Solarisy 18CNG mają właśnie iść ram. Przez co w krótkim czasie dostaną aż 180 nowych wozów... Nie wiadomo co z partią 4250-4259, możliwe że tylko one trafią na R-2 za SU10
Dobrze pamiętam że na Kleszczową miało trafić 60 szt. SU18 CNG? I w zamian cała seria 52XX miała trafić na Woronicza?
Teraz - jeśli powyższa informacja się potwierdzi - to? Seria 52XX zostaje w całości na Kleszczowej? A Woronicza? Wygląda na to że za 81XX dostała by jakieś starsze przeguby używane obecnie przez Ostrobramską.
Nie podliczyłem jeszcze jakie wozy gdzie stacjonują, ale byłyby jaja gdyby R1 w zamian za 81XX dostało (między innymi oczywiście)... resztę serii 88XX.
Tak, to prawda jak to, że zaraz otwierają Redutową po modernizacji.
Ja też to potwierdzam co na wgkm napisano.
Dobra napiszę jak to wygląda bo zaraz niektórzy uwierzą w ten komentarz z WGKMu. Chyba nikt nie liczył na to, że kupując tyle wozów CNG nie będzie trzeba rozbudowywać systemu dystrybucji gazu na Kleszczowej. Rozbudowa oczywiście jest zaplanowana i nawet już trwa.
Niebywałe jest to, jak ostatnio fake newsy mają siłę przebicia. Nie zostanie podany powód re-przenosin 81xx i od razu 1000 wersji spiskowych mamy Poczekajmy jakie będą dalsze ruchy MZA, a ten komentarz na WGKM jest krótko mówiąc wyssany z palca.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2