Rozdysponowanie taboru

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 04 sie 2020, 23:12

wincenty pisze:
04 sie 2020, 22:37
Robert 514 pisze:
04 sie 2020, 22:31
8828 to po dodatku 131 zjechał
To czym teraz Naczelny Związkowiec będzie jeździł...
Elektrykiem :D :D
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

927
Posty: 87
Rejestracja: 23 lis 2011, 15:15
Lokalizacja: Warszawa Mokotów

Post autor: 927 » 04 sie 2020, 23:17

Walas pisze:
04 sie 2020, 13:02
8826, 8827 i 8828 na R-3
A one nadal mimo wszystko są na R1

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 19 sie 2020, 18:48

W najnowszym numerze klaksonu, jest informacja że na Ostrobramską trafi 30 solówek CNG, zamontowanych zostanie 10 stanowisk wolnego tankowania i zostanie powiększony magazyn na CNG.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 19 sie 2020, 20:50

No i świetnie :D. Z ciekawości, gdzie trafi 10-tka MAXI? Na Kleszczowej będzie 60 tego typu wozów?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 19 sie 2020, 20:56

Oj serwis dla 10 sztuk na innej zajezdni wątpliwe. No ale cóż całe MZA.
Może na Kleszczową w zamian za U10 które trafią na Zieloną Białołekę czytaj Stalowa.

Dzisiaj 5 sztuk 88xx podobno opuściło bramę R1 w innym kierunku.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 19 sie 2020, 21:04

beni pisze:
19 sie 2020, 20:56
Dzisiaj 5 sztuk 88xx podobno opuściło bramę R1 w innym kierunku.
Nie podobno, ale na pewno. 8827-8829 -> R3, 8871 i 8872 -> R4. Aż dziwne, że nie napisałeś tego pierwszy.

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 19 sie 2020, 21:26

beni pisze:
19 sie 2020, 20:56
Oj serwis dla 10 sztuk na innej zajezdni wątpliwe. No ale cóż całe MZA.
Nie tylko dla 10, ale i dla 30, a może i 60 ich przegubowych braci.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 19 sie 2020, 21:42

SławekM pisze:
19 sie 2020, 21:04
beni pisze:
19 sie 2020, 20:56
Dzisiaj 5 sztuk 88xx podobno opuściło bramę R1 w innym kierunku.
Nie podobno, ale na pewno. 8827-8829 -> R3, 8871 i 8872 -> R4. Aż dziwne, że nie napisałeś tego pierwszy.
Nie dzisiaj tylko wczoraj.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 21 sie 2020, 11:45

8875 z R-1 na R-4.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 22 sie 2020, 5:26

beni pisze:
19 sie 2020, 20:56
Oj serwis dla 10 sztuk na innej zajezdni wątpliwe. No ale cóż całe MZA.
Może na Kleszczową w zamian za U10 które trafią na Zieloną Białołekę czytaj Stalowa.

Dzisiaj 5 sztuk 88xx podobno opuściło bramę R1 w innym kierunku.
Ja bym nie powiedział, że takie wątpliwe. Obecnie przecież - tak jak sam wspomniałeś - że jest 10 sztuk U10 na Stalowej, która wcześniej nie miała tego typu wozów. Poza tym jeszcze kilka lat temu ciągle żonglowano między zajezdniami SU12 z 2007 i 2008 roku. Jeszcze wcześniej bywały pojedyńcze sztuki Dennisów, DABów czy Ikarusów serii 4xx. Nie wspominając o 3 sztukach Gdanszczaków. Obecnie przy iluś tam przegubach, 10 U12 nawet w przypadku gwarancji to nie sądzę aby był to duży problem.

927
Posty: 87
Rejestracja: 23 lis 2011, 15:15
Lokalizacja: Warszawa Mokotów

Post autor: 927 » 22 sie 2020, 16:51

8873, 8874, 8875, 8877 z R1 są już na R4.

Coraz mniej wozów z dużą kabiną na Woronicza 😔

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 sie 2020, 17:56

MJ pisze:
22 sie 2020, 5:26
beni pisze:
19 sie 2020, 20:56
Oj serwis dla 10 sztuk na innej zajezdni wątpliwe. No ale cóż całe MZA.
Może na Kleszczową w zamian za U10 które trafią na Zieloną Białołekę czytaj Stalowa.

Dzisiaj 5 sztuk 88xx podobno opuściło bramę R1 w innym kierunku.
Ja bym nie powiedział, że takie wątpliwe. Obecnie przecież - tak jak sam wspomniałeś - że jest 10 sztuk U10 na Stalowej, która wcześniej nie miała tego typu wozów. Poza tym jeszcze kilka lat temu ciągle żonglowano między zajezdniami SU12 z 2007 i 2008 roku. Jeszcze wcześniej bywały pojedyńcze sztuki Dennisów, DABów czy Ikarusów serii 4xx. Nie wspominając o 3 sztukach Gdanszczaków. Obecnie przy iluś tam przegubach, 10 U12 nawet w przypadku gwarancji to nie sądzę aby był to duży problem.
A wóz na gwarancji to właśnie nie jest lepszy do roszad? Producent musi za nim jeździć, nie zaplecze...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 24 sie 2020, 19:24

Obecnie naprawy gwarancyjne wykonuje zaplecze i MZA za każdą roboczogodzinę dostaje kasę według stawek producenta. Dopiero kiedy zaczynają się poważne tematy to się robi zgłoszenie i serwis przyjeżdża. Części na magazynie oczywiście nie ma poza tymi służącymi do przeglądów i kolizyjnymi. Na pozostałe (po zdiagnozowaniu) robi się zgłoszenie i autobus czeka na część (no chyba, że może z tą częścią uszkodzoną jeździć bezpiecznie. Także odpowiadając na Twój post to w przypadku gwarancji wychodzi na to samo kiedy wóz jest nie gwarancyjny. Dodatkowym minusem na niekorzyść gwarancji są jeszcze szkolenia pracowników (na autoryzacje itp.).

Łukasz
Posty: 10489
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 sie 2020, 21:44

Można jeden rozebrać na części jak rozbite pendolino.
ŁK

zahar5202
Posty: 70
Rejestracja: 17 lis 2017, 14:39

Post autor: zahar5202 » 25 sie 2020, 7:46

Łukasz pisze:
24 sie 2020, 21:44
Można jeden rozebrać na części jak rozbite pendolino.
Albo jak to robił kiedyś ITS i Mobilis :D

ODPOWIEDZ