Rozdysponowanie taboru

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 06 lip 2021, 22:54

Właśnie gazowce

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2224
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 06 lip 2021, 23:01

Na R3 trafiło tylko 10 sztuk SU18CNG, reszta na Kleszczową i właśnie te 20 sztuk z podstawy pozwoli przenieść pozostałe Solbusy na R1. Poczekajmy do oficjalnego komunikatu co będzie z 52xx, bo jeśli rzeczywiście nie zostaną wykupione to więcej przenosin może nie być w ogóle. A w kwestii solówek to poleciało już chyba 16 sztuk 18xx. Więc tu też może nie być żadnych przenosin. Aczkolwiek może być wymiana pomiędzy 14xx (lub 15xx) z R3, a 18xx z R4. Ciężko gdybać, nieoczekiwany zwrot wydarzeń wywrócił wszystkie poprzednie plany.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

927
Posty: 87
Rejestracja: 23 lis 2011, 15:15
Lokalizacja: Warszawa Mokotów

Post autor: 927 » 09 lip 2021, 11:43

Na R1 dziś zameldowały się następujące Solbusy:
2007, 2008, 2009, 2010.
Był też 2020 ale wraca na Kleszczową po badaniu technicznym.

wincenty
Posty: 1319
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 09 lip 2021, 13:05

927 pisze:
09 lip 2021, 11:43
Na R1 dziś zameldowały się następujące Solbusy:
2007, 2008, 2009, 2010.
Był też 2020 ale wraca na Kleszczową po badaniu technicznym.
A to ciekawe, że w przeciwieństwie do solarisów nie zjeżdżają z linii do nowego domku, tylko przejeżdżają z zajezdni do zajezdni.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

927
Posty: 87
Rejestracja: 23 lis 2011, 15:15
Lokalizacja: Warszawa Mokotów

Post autor: 927 » 09 lip 2021, 13:10

Solbusy widocznie są już nieużywane na Kleszczowej, dzisiaj tylko dwa jeżdzą na linii, być może dlatego tak jest.

Są wakacje, mniejszy plan i przeniesione Solbusy, stoją sobie na placu na zajezdni, nie są przeznaczane narazie do ruchu.



[/quote]
A to ciekawe, że w przeciwieństwie do solarisów nie zjeżdżają z linii do nowego domku, tylko przejeżdżają z zajezdni do zajezdni.
[/quote]

927
Posty: 87
Rejestracja: 23 lis 2011, 15:15
Lokalizacja: Warszawa Mokotów

Post autor: 927 » 10 lip 2021, 15:31

10.07 (sobota) i kolejne Solbusy na R1:
2011, 2012, 2014.

927
Posty: 87
Rejestracja: 23 lis 2011, 15:15
Lokalizacja: Warszawa Mokotów

Post autor: 927 » 15 lip 2021, 19:53

Plany przerzutów na najbliższą przyszłość:
a) po uruchomieniu nowej pętli na Młynowie i uruchomieniu ładowarek, 10 sztuk elektrycznych Solarisów przejdzie z R-1 na R-4 do obsługi linii 106.
b) po dostawie gazowych Autosanów (jeśli faktycznie do nich dojdzie), na R-1 przejdą z R-3 i R-4 wszystkie wozy serii 88xx
c) po zakończeniu dostaw wspomnianych Autosanów, stacjonujące wozy BTS-u z R-2 zostaną relokowane na zajezdnie R-4.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 15 lip 2021, 20:25

Po pierwsze, pętle nie pentla.
Po drugie, Autosany będą dostarczane na Ostrą.
Po trzecie, jak już nie raz pokazał najlepszy przewoźnik w Warszawie, te plany są tyle warte.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2224
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 15 lip 2021, 20:26

A co w końcu ma być z 18xx? 40 sztuk idzie do kasacji bez żadnych przenosin?
I Autosany będą na R3, a nie R2, ale zakładam że to zwykła pomyłka.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 16 lip 2021, 10:39

927 pisze:
15 lip 2021, 19:53
Plany przerzutów na najbliższą przyszłość:
a) po uruchomieniu nowej pętli na Młynowie i uruchomieniu ładowarek, 10 sztuk elektrycznych Solarisów przejdzie z R-1 na R-4 do obsługi linii 106.
A skąd wezmą 10 SU12 elektrycznych? Przecież wszystkie elektryki z Woronicza mają "zatrudnienie". Zabiorą je z jednych z linii z ładowarkami, żeby przerzucić je na inną? To po co budowano ładowarki dla 222 czy 251?

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1318
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 16 lip 2021, 10:48

Jakie wszystkie? 222, 251+139, 178 - łącznie nie ma nawet 20 brygad na 30 wozów.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

mb112
Posty: 941
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 16 lip 2021, 11:15

222 - 6 brygad
251/139 - 6
178 - 6 na pełnej trasie, +3 dodatki na skróconej, które i tak nie mają gdzie się ładować (ale pewnie nie muszą), +4 Kleszczowa
czyli 18 w sumie
106 ma 5 czyli w sumie 23 to faktycznie powinno wystarczyć
(teoretycznie, o ile się nie będą psuły...)

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 lip 2021, 11:17

Już tylko 251, więc 4 brygady, a nie 6. ;-)

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 16 lip 2021, 11:25

Mam wrażenie, że nie obserwujecie na co dzień jak wygląda w praktyce obsługa wyżej wymienionych linii przez krótkie elektryki. Przecież nawet w aktualnym stanie ilościowym Woronicza nie jest często w stanie obsadzić wszystkich brygad i na miasto wyjeżdżają Solbusy albo przeguby.
A poza tym do obsługi 106 potrzeba nie 5, tylko 8 wozów...

Jurand
Posty: 1075
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 16 lip 2021, 11:50

man1956 pisze:
16 lip 2021, 10:39
927 pisze:
15 lip 2021, 19:53
Plany przerzutów na najbliższą przyszłość:
a) po uruchomieniu nowej pętli na Młynowie i uruchomieniu ładowarek, 10 sztuk elektrycznych Solarisów przejdzie z R-1 na R-4 do obsługi linii 106.
A skąd wezmą 10 SU12 elektrycznych? Przecież wszystkie elektryki z Woronicza mają "zatrudnienie". Zabiorą je z jednych z linii z ładowarkami, żeby przerzucić je na inną? To po co budowano ładowarki dla 222 czy 251?
A nie przypadkiem chodzi o przeguby elektryczne?
Chyba ktoś kiedyś wspomniał że 106 ma być elektryczne 18m?
Tylko czy tam potrzeba wozów 18m?

ODPOWIEDZ