Rozdysponowanie taboru

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 17 lis 2021, 15:29

wincenty pisze:
17 lis 2021, 14:52
Flash8222 pisze:
17 lis 2021, 11:56
Powiedzmy, że tymczasowe ulokowanie gazowych Solarisów na Ostrej do czasu aż BTSy nie będą należeć do MZA ma sens. Wtedy można dać je na Woronicza, wszystkie przegubowe gazowe Solarisy na Kleszczowej, Ostra i tak dostaje 90 Autosanów, ale przerzucenie solówek gazowych na Kleszczową w ogóle sensu nie ma. Jako jedyny zakład Kleszczowa ma wręcz nadwyżkę solówek.
A wiadomo kiedy BTSy przechodzą na stan MZA?
Ale wtedy i tak 30 nowych plus 10 ostrobramskich przegubów serii 77xx nie umożliwi przejścia wszystkich 60 wozów 52xx na Woronicza.
10szt 52xx już jest odstawionych.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 17 lis 2021, 16:26

SławekM pisze:
16 lis 2021, 21:42
beni pisze:
16 lis 2021, 21:27
Od początku liczyłem na taki ruch:
Solówki CNG na R3 w zamian za 18xx
Przeguby CNG na R2 w zamian za 52xx wykupione i wysłane na R1 tam kasacja 81xx
LNG na R3 w zamian za kasacje SU18 z 2005 resztka plus 88xx utylizacja i 83xx z 2010r na R1 za 81xx

No ale MZA widzę pomiesza lepiej.
Niech ręka boska broni od wysyłania czegoś nowszego na Woronicza. Tam obecnie jedynie trzeba wysyłać starsze pojazdy (np. 85xx lub 88xx). Na status "graciarni" długo pracowali. Skoro nie dba się o tabor...
Więc niech ,,gorsze" 200 tys. Ursynowa i Wilanowa jeździ samymi szrotami mistrzu?

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 lis 2021, 16:37

Bez przesady, Woronicza ma też 60 elektryków. :P

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 17 lis 2021, 16:49

Elektryki są tylko na 503 i na fragmecie Wilanowa. Jakieś 10%.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 17 lis 2021, 17:42

Ale o czym dyskusje? CNG jest póki co na R2/R3, a LNG na R3, więc wysyłanie gazowców na inne zajezdnie nie jest możliwe, a R2 ma nadbagaż solówek więc wysyłanie tan 43xx wydaje się kompletnie nie logiczne. Chyba, że oddadzą 42xx, w sumie wszystko możliwe u nich...
A z tym przydziałem to można się kłócić. Zawsze przy zakupach jakiś wozów któraś zajezdnia jest poszkodowana bo dostaje starszy tabor. Nie licząc elektryków, to na R3 już dawno nic nie kupywano, więc dajcie się nacieszyć SU IV CNG :)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 lis 2021, 17:50

Placuszek44 pisze:
17 lis 2021, 16:49
Elektryki są tylko na 503 i na fragmecie Wilanowa. Jakieś 10%.
Nie wiem jaki fragment Wilanowa masz na myśli, ale jeżdżą też na 251. ;-)

fraktal
Posty: 5468
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 17 lis 2021, 17:51

Placuszek44 pisze:
17 lis 2021, 16:49
Elektryki są tylko na 503 i na fragmecie Wilanowa. Jakieś 10%.
Ja jako pasażer wolę starsze pojazdy, te nowe z dwiema rzeźniami w przedniej części pojazdu, mają tragiczny układ siedzeń. W 85xx układ siedzeń jest najlepszy, a tych sporo ma szansę zgarnąć zakład "Woronicza", więc nie bardzo rozumiem, skąd to marudzenie. Bez przerwy się uderzam o te wystające poręcze przy rzeźni dla wózka dziecięcego, których dziecko i tak się nie trzyma, więc nie wiem, po co one tam w ogóle są.

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 17 lis 2021, 18:10

85 są akurat ok, ale 81, 88 i wszystkie Solbusy to rupiecie. Wiadomo, że gdzieś te wozy muszą być, ale to co jest teraz na Woronicza to gruba przesada. Gazu nie ma, ale nowsze diesle można przenieść.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 17 lis 2021, 18:22

No, na R1 trafią te 85xx po dostawach Autosanów i 52xx po okresie opieki przez BTS.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 18 lis 2021, 12:43

SU12 IV CNG #4335-4339 z dniem 23.11 z Ostrobramskiej na Kleszczową.

chudy5d
Posty: 305
Rejestracja: 10 sty 2011, 20:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: chudy5d » 18 lis 2021, 12:46

Flash8222 pisze:
16 lis 2021, 22:01
Chciałbym zauważyć, że zawsze jak coś było na linii produkcyjnej dla nas to chudym informował na forum o tym.
Przez użytkownika z nickiem na literę "b", już nie przykładam uwagi, żeby dać jakieś info. Skoro są lepsi specjaliści... 8-) ale potwierdziłem w innym temacie, że dzisiaj wyjechało parę aut.

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 18 lis 2021, 12:51

SławekM pisze:
18 lis 2021, 12:43
SU12 IV CNG #4335-4339 z dniem 23.11 z Ostrobramskiej na Kleszczową.
I co niedowiarku?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 18 lis 2021, 13:12

Walas pisze:
18 lis 2021, 12:51
SławekM pisze:
18 lis 2021, 12:43
SU12 IV CNG #4335-4339 z dniem 23.11 z Ostrobramskiej na Kleszczową.
I co niedowiarku?
Nie zesraj się ze szczęścia.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 18 lis 2021, 13:42

Ale.. Po co? Po co Kleszczowej 5 wozów innego typu? Koszty utrzymania? Szkolenia? To teraz na R3 zamawiam 10 Manów CNG :D
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

wincenty
Posty: 1309
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 18 lis 2021, 13:56

zxcvbnm pisze:
18 lis 2021, 13:42
Ale.. Po co? Po co Kleszczowej 5 wozów innego typu? Koszty utrzymania? Szkolenia? To teraz na R3 zamawiam 10 Manów CNG :D
Też tego zupełnie nie rozumiem :-k
Bo jeżeli Kleszczowa ma moce przerobowe do tankowania CNG, to powinna dostać nowe przeguby, bo solówek nie potrzebuje.
A jeżeli to Ostrobramska ma nadal za dużo solówek, to powinna przekazać kolejne SU12 na Stalową.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

ODPOWIEDZ